Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

hoe moet ik een bericht plaatsen?

 
Profiel   

ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen maar ik loop echt vast :| . Hoe kan ik een bericht plaatsen? er staat hier op de site dat ik nog geen 'niet paard' gerelateerde onderwerpen kan plaatsen. dat snap ik maar als ik iets wil plaatsen en klik op: nieuw onderwerp dan krijg ik al meteen dit te zien: 'Je hebt niet de permissies om deze bericht actie door te zetten omdat dit forum type dit niet ondersteund' en kan ook niets typen |( |( . Ik zou namelijk heel graag een bericht willen plaatsen! sorry als ik het hier niet mag vragen.. ik hoop dat iemand mij kan helpen! :D :D :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 14:01 



 
Profiel   

Hoi, welkom op Bokt!
Je kan nog niet posten op sommige delen van Bokt omdat je nog niet genoeg berichten hebt. Hier lees je meer http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 14:16 



 
Profiel   

super! dank u wel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-17 17:45 



 
Profiel   

waarom kan ik niets plaatsen ?
bij andere berichten
alvast bedankt voor jullie Reactie

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 20:43 



 
Profiel   

Noelle, je moet eerst 25 nuttige berichten plaatsen voor je terecht kan op HK en dergelijken. Bekijk de FAQ van Bokt even. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 20:45 



 
Profiel   

Nadia schreef
Hoi, welkom op Bokt!
Je kan nog niet posten op sommige delen van Bokt omdat je nog niet genoeg berichten hebt. Hier lees je meer http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Noelleke, via deze link vind je het antwoord op je vraag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 20:46 



 
Profiel   

Nadia schreef
Nadia schreef
Hoi, welkom op Bokt!
Je kan nog niet posten op sommige delen van Bokt omdat je nog niet genoeg berichten hebt. Hier lees je meer http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F

Noelleke, via deze link vind je het antwoord op je vraag.



Dank je wel voor u snelle reactie

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-18 21:02 



 
Profiel   

Hallo allemaal, ik heb een fries van 10 jaar. Mijn paard valt me aan als ik haar wil pakken uit de wei of stal. Als ik haar vast heb doet ze niks dan heb ik een heel lief paard. Hoe kan ik met haar een band opbouwen en kan ik haar niet laten aanvallen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:07 



 
Profiel   

Het blijft bijzonder hoe mensen een topic opduiken waarin bijna 4 jaar niet meer gepost is, maar niet zelf het goede subforum kunnen vinden... Je kan hiervoor een topic aanmaken in een van de subfora in informatief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:18 



 
Profiel   

Misschien zit ik hier helemaal verkeerd, maar ik ben al heel lang niet op bokt geweest, wel meer dam 25 berichten geplaatst. Maar ik wil zelf een bericht plaatsen over een manege waar ik lang geleden heb gereden en kom er niet uit. Kan iemand mij hierbij helpen? haha:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 22:15 



 
Profiel   

Heb je een Pb gestuurd! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 22:33 



 
Profiel   

Kan iemand mij helpen bij mij staat er nergens nieuw onderwerp en wil ook dingen vragen zegmaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 22:57 



 
Profiel   

Naar het subforum gaan waar je vragen bij passen. Daar vind je een knop "plaats een nieuw onderwerp".
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-22 23:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen