Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hallo, even voorstellen

 
Profiel   

Hallo,

Ik ben Tamara, 34 jaar oud.

Ik heb vroeger enkele ponykampen gedaan, nog enkele losse lesjes gedaan en toen gestopt. September 2018 begon mijn dochter (8) les te volgen. En ook bij mij kriebelde het om terug op een paard te stappen. Oktober 2018 ben ik na 20 jaar terug op een paard gestapt.

We rijden ondertussen samen in groepsles, mijn dochter, mijn best vriendin en haar dochter rijden allemaal samen.
[ img ]
Ondertussen heb ik met mijn vriendin ook al een buitenrit achter de rug en daar kriebelt het nu nog harder voor. Alleen moet ik terug goed leren galopperen.

Verder leven in mijn huishouden ook nog mijn man, die liever zelf loopt als op een paard zit en mijn zoon, die een breed interesse veld heeft als het op sport aan komt maar ook al enkele lessen heeft gehad. Maar het werd wat druk, 2x per week BMX-en (cross-bmx), 1u turnen en dan nog 1u paardrijden.

Oh en misschien rijdt binnenkort mijn mama ook nog mee in de groepsles.

Als je nog wat meer info wilt dan hoor ik het graag.

Groetjes
Tamara
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 11:53 



 

Welkom op bokt!
Leuk dat jullie met zn allen les kunnen volgen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-19 10:06 



 

Gezellige groepsles zal dat zijn!

Welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-19 10:18 



 
Profiel   

Leuk als iedereen een beetje dezelfde interesses heeft...en van die te veel hobby's heb ik ook een exemplaar rondlopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-19 10:28 



 
Profiel   

Bubblewrap schreef
Welkom op bokt!
Leuk dat jullie met zn allen les kunnen volgen ;)


Heerlijk is het!

Anoniem schreef
Gezellige groepsles zal dat zijn!

Welkom!


de groepslessen zijn gezellig en na de les is het nog eens zo gezellig lekker wat keuvelen en de kids de paardjes en pony's verwennen

Nickietje schreef
Leuk als iedereen een beetje dezelfde interesses heeft...en van die te veel hobby's heb ik ook een exemplaar rondlopen!


heerlijk zo'n van die actieve kinderen, alleen betalen ze af en toe de tol van teveel te willen doen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-19 13:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen