Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nieuw huis gekocht met ruimte voor paarden!

 
Profiel   

Hallooooo bokkers. Al een hele poos geleden dat ik lid was. Dat mail adres van toen heb ik niet meer en geen idee wat m’n gebruikersnaam was dus maar een nieuwe account aangemaakt.

In het verleden eigen paarden gehad. Als laatste een fantastische Argentijnse criollo die helaas 6 jaar geleden overleden is. Ze had straalkanker. Daarna even geen zin meer in paarden. Wel altijd gezegd dat als ik ooit de gelegenheid zou hebben ze aan huis te houden er wel weer 1 zou komen.

Nu is het dus zover. Althans, over een paar maanden vind de oplevering pas plaats. Maar nu dus maar even verdiepen wat daar allemaal bij komt kijken, paarden aan huis houden. Want eerlijk is eerlijk, zo’n pension stal waar alles geregeld wordt dat is natuurlijk wel zo makkelijk, maar daardoor heb ik nog nooit over sommige dingen nagedacht.... zoals mest op laten halen, ontwormen, gras afzetten, hoe leg je schrikdraad aan, en nog tal van andere dingen waar ik nu nog niet op gekomen ben waarschijnlijk.

Ook ga ik weer opzoek naar een paard. Of sterker nog, 2 paarden want alleen staan dat doen we natuurlijk niet en 2 paarden is wel zo gezellig zodat je samen uit rijden kunt. Maar het liefst weer 2 Criollo’s, op 1 hand gereden. Daar heb ik m’n hart wel een beetje aan verpand namelijk. Een setje bomproof paardjes waar ik, m’n onervaren man, en m’n nichtjes en op termijn m’n dochtertje (bijna 1) op kunnen. Waarmee we lekker buiten kunnen rijden en kunnen kroelen.

Dus, I’m back... zal de komende maanden genoeg vragen hebben denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 18:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 1 bericht ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen