Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hallo allemaal

 
Profiel   

Hallo allemaal ik ben nieuw en wil me graag even voorstellen.

Ik ben Marloes en ik ben 25 jaar oud. Ik rij paard vanaf mijn 6e en heb gereden tot ongeveer mijn 22e. Ik ben toen gestopt door school, stage en werk. Sinds 2 weken geleden ben ik weer begonnen met rijden of een paard van iemand in de buurt. Ik ben werkzaam in de zorg al helpende en vanaf september ga ik weer naar school en ga ik leren voor verzorgende IG. Verder heb ik thuis 3 katten, 2 hamsters, 2 kippen en op dit moment 8 konijnen ivm 6 jongen, zodra de jongen weg mogen gaan 5 van de jongen weg en er blijft 1 bij ons.

Nu even over het paard wat ik nu rij.

Fleur is een vos merrie van 12 jaar. Heeft een tijdje wedstrijden gelopen en is M niveau. Ze is nu terug bij de eigenaresse waar ze eerst ook van was en nu word er alleen recreatief mee gereden. Fleur is heel braaf en doet geen vlieg kwaad. Ik rij nu sinds 2 weken op fleur en nu ze echt weer iets moet doen kan ze soms een beetje dwars zijn maar ze is niet gemeen

Mijn verdere hobby's zijn:

Bezig zijn met Hotfix. Ik heb nu mijn peesbeschermerset, mijn rijshirt en mijn oornetje gepimpt met steentjes.

En mijn andere hobby is haken. Ik haak voornamelijk baby dingetjes zoals speenkoorden, rammelaars, bijtringen en dekentjes

Willen jullie verder nog iets weten vraag het gerust


Laatst bijgewerkt door Marloes_25 op 26-06-19 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 14:50 



 
Profiel   

Welkom Marloes! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 14:53 



 
Profiel   

Hoi en welkom *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 09:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen