Stalling barendrecht of heerjansdam gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Noblessatop
Berichten: 0
Geregistreerd: 04-07-19

Stalling barendrecht of heerjansdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-19 19:24

Hoi ik ben opzoek naar een stalling in barendrecht of heerjansdam
Ik ben opzoek naar een stal met ook weidegang en een bak (buitenbak is goed)
Max €250
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

marjoleinx

Berichten: 184
Geregistreerd: 15-06-10

Re: Stalling barendrecht of heerjansdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 19:51

Stal Klaas Schenk in Heerjansdam! In de zomer mogen de paarden 24/7 op de weide en er is een buitenbak aanwezig.

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 20:15

marjoleinx schreef:
Stal Klaas Schenk in Heerjansdam! In de zomer mogen de paarden 24/7 op de weide en er is een buitenbak aanwezig.


Toen ik hier stond klonk dat leuker dan het werkelijk was. Weilanden waren niet vol genoeg om de hele zomer van te genieten en bij voeren werd niet gedaan en kon je uit eigen zak doen (op m'n fietsje balen hooi/kuil halen :') ) en in de winter is het vechten om het paddockje waar ze 10minuten los mogen om uit te mesten.

Buitenbak is niet op hetzelfde terrein maar aan de overkant, je moet dus wel eerst over de weg om er te komen. Gok niet dat dit verandert is. Was inderdaad een prima rijbak, ook een fijn formaat.


Ik ben uiteindelijk verhuisd naar Stal Munnikehoeve iets verderop. Betaal je wel gelijk een klap meer geld omdat er daar werd uitgemest en je een grote binnenbak had. Helaas werd het iedere dag uitmesten ook steeds minder gedaan. Paarden werden op een begeven moment wel meer buiten gezet. Was ook een buitenbak aanwezig maar erg zwaar om te rijden. Ook weidegang.

Toen ben ik verhuisd naar Ridderkerk maar deze bestaat niet meer. Was bij mensen aan huis. Pony heeft toen een tijd in Limburg gestaan en staat nu in Bergen Op Zoom. Geen haar op mijn hoofd die haar nog in deze omgeving zou willen stallen. Gigantisch duur en weinig op paard gericht.

Je kan eens kijken bij de Kleine Duiker hun paddockparadise? Gewone normale stal is volgens mij zomers veel buiten en swinters allemaal op stal. Maar die zit volgens mij wel ruim boven je budget.

Blijft jammer dat Stal 't Nieuweland niet meer bestaat. Was ook niet perfect maar wel steeds meer op paard gericht.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Stalling barendrecht of heerjansdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 14:12

Omdat dit bericht beter op de Boktmarkt past, volgt hier een slotje