Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Na paar jaar weer terug op bokt.

 
Profiel   

Hallo iedereen. Zal me opnieuw even voorstellen. Ik was voorheen dribbelkont hier.
En heb er haflinger asterix gehad.maar helaas niet de juiste klik mee.
Toen kwam Dunla van de gadedijk op mijn pad.
Met haar veulen gefokt genaamd Zoë wat bedoelt was voor de verkoop maar was zo verliefd op der dat ik een moeilijke keus heb moeten maken en een goed plekje voor Dunla heb moeten zoeken. Zoë is van veulen tot 8 jaar bij me geweest toen wegens privéomstandigheden was het verstandiger om een lief baasje voor der te zoeken.
Ze heeft een goed plekje gekregen bij mensen aan huis samen met shetje. Nu bijna 4 jaar verder. Heb ik een heel ander leven gekregen.
Ben moeder geworden en getrouwd met een fantastische man. En een hele lieve herplaatser van een Cane corso grnaand Bronco.Maar paarden blijft jeuken.
Ons zoontje is nu dik 15 maand maar mis is er ruimte over jaar voor nieuw paardje.
Ik ben nieuwsgierig naar de murgese,criollo,noriker.
Heb nog ruim tijd me er in te verdiepen. Maar nu eerst lekker kletsen weer op bokt.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 11:25 



 
Profiel   

Welkom weer terug op bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 13:56 



 
Profiel   

Heb je nu een nieuw account aangemaakt? Dat is niet toegestaan. Je kan ook een mod vragen om een nieuw wachtwoord van je oude account. Kun je ook weer meekletsen hier :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 14:01 



 
Profiel   

SusanH schreef
Heb je nu een nieuw account aangemaakt? Dat is niet toegestaan. Je kan ook een mod vragen om een nieuw wachtwoord van je oude account. Kun je ook weer meekletsen hier :j


Dit inderdaad.. Ik denk dat dit account dan ook verwijderd wordt.. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 14:12 



 
Profiel   

Mail even naar support@bokt.nl. Daar kunnen ze je helpen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 14:13 



 
Profiel   

nine1987 schreef
SusanH schreef
Heb je nu een nieuw account aangemaakt? Dat is niet toegestaan. Je kan ook een mod vragen om een nieuw wachtwoord van je oude account. Kun je ook weer meekletsen hier :j


Dit inderdaad.. Ik denk dat dit account dan ook verwijderd wordt.. :j


Ik heb hetzelfde aan de hand, was voorheen hier ook lid, onder hetzelfde mailadres nog zelfs denk ik...
Weet mijn naam zelfs niet meer xD Ik denk Talented King Times naar het paard wat ik toen had...

Maar ik heb gewoon een nieuwe account kunnen maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 09:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen