Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bokt lezeres wordt actief

 
Profiel   

Hoi allemaal! :D

Sinds jaar en dag lees ik de vele interessante, informatieve en leuke berichten op bokt. Voornamelijk als ik iets niet weet en meer wil weten is Bokt degene die de weg wijst!

Nu dan toch ook eens kijken of ik mee kan doen :)

Ik ben nu 30 jaar, heb sinds 4 jaar een haflinger genaamd Lana en heb voor haar een eigen paddock paradijs (track, roundpenn, overkapping en vriendjes) gemaakt. Hard werken en veel leren (welk zand? welk hout, hoe moet dat met ons hooi) later hebben we nu een mooi plekje.

In de tussentijd ben ik begonnen met de opleiding 'instructeur paard en gedrag'. Dit hoop ik in 2020 af te ronden. In deze opleiding heb ik geleerd hoe je paarden kunt trainen zonder dwang, door goed te kijken en te werken naar ontspanning.

Naast de paarden ben ik actief met honden, wij hebben een uniek hondenhotel. Uniek? ja echt. De honden zitten bij ons gezellig in de woonkamer. Ze blijven dus net als thuis in een lekkere mand, maar dit keer met hondenvriendjes :) Erg gezellig!

De komende tijd ga ik mij verder richten op de opleiding, ik moet nu een hele hoop paarden gaan trainen om te bewijzen dat ik het examen kan gaan doen. Zo ben ik aan het helpen met trailerladen, angst voor voorwerpen :)F oplossen of gewoon lekker loswerken of grondwerken.

Mocht je dit lezen en denken; 'heey ik heb nog een leuk probleempje staan, waar jij je tanden ik kan zetten', stuur me dan vooral een berichtje! Omdat ik nog in opleiding ben vraag ik alleen reiskosten vergoeding. Regio Wassenaar, Leiden, Alphen aan den Rijn, Gouda, Boskoop

Dat was het voor nu. Hopelijk ga ik nog meer genieten van Bokt dan ik al deed :) *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 16:52 



 
Profiel   

Hallo en welkom op Bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 18:52 



 
Profiel   

Heel veel succes toegewenst op Bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 11:03 



 
Profiel   

*\o/* dankjewel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 11:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen