Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoi, nieuweling met een vraag

 
Profiel   

Hoi,

Ik zat er al lange tijd over te denken om een account aan te maken op Bokt, maar was er tot dusver nog niet toe gekomen. Maar naar aanleiding van een vraag van een goede kennis, heb ik nu toch maar even de stap gezet.

Even kort over mij: ik ben een 26-jarige vrouw uit België, ik werk in de vertaalsector en naast paarden hou ik ook van geeky stuff, zoals lezen van fantasyboeken, gamen, Netflix kijken, bordspellen spelen, enz.

Ik heb zelf twee paardjes: een gepensioneerde manegemerrie waarmee ik in een vorig leven lrv-wedstrijdjes heb gereden, en een 12-jarige dressuurmerrie waarmee ik momenteel op een kruispunt sta. (Lang verhaal dat ik misschien binnenkort elders op het forum nog wel eens deel.)

En nu volgt mijn vraag:
Enkele jaren geleden ik een half jaartje doorgebracht op een boerderij met paarden (Tennessee Walking Horses) in Canada, een soort 'working holiday'. Nu is mijn toenmalige gastfamilie opnieuw op zoek naar iemand die geïnteresseerd is om volgende zomer een paar maanden te komen helpen. Gezien hun uitzonderlijk goede ervaringen met mensen uit de Benelux, hebben ze mij gevraagd of ik een plaats wist op het internet waar ik een beetje voor hen zou kunnen adverteren. :) Ik dacht meteen aan Bokt, maar ik weet niet goed 1) of dat is toegelaten, 2) waar op het forum ik dat het best zou plaatsen en 3) of het een probleem is als ik dat op meer dan één subforum plaats (ik wil niet spammen, maar het lijkt me bv. toepasselijk zowel onder bv. 'Bokt Erop Uit' als onder 'Gangenpaarden').

Alvast bedankt als iemand me hierbij verder zou kunnen helpen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 20:27 



 
Profiel   

Welkom, ik denk dat je het alleen op de bokt markt mag plaatsen. Mag niet in meerdere andere subforums want je mag een bericht slechts 1x plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 20:29 



 
Profiel   

Als je nog mooie foto's van je working holiday hebt zou je daar een verslag van kunnen maken in 'In the picture'. Ook al is het al weer een tijdje geleden, het is altijd leuk om mooie plaatjes te zien van een paardenvakantie vind ik! Je mag geen reclame maken in het forumgedeelte, maar je mag wel een link naar de website in je onderschrift plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 21:16 



 
Profiel   

Toffeltje schreef
Als je nog mooie foto's van je working holiday hebt zou je daar een verslag van kunnen maken in 'In the picture'. Ook al is het al weer een tijdje geleden, het is altijd leuk om mooie plaatjes te zien van een paardenvakantie vind ik! Je mag geen reclame maken in het forumgedeelte, maar je mag wel een link naar de website in je onderschrift plaatsen.


Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dat is inderdaad een goed idee! Bedankt voor de tip!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen