Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Mercurious hier

 
Profiel   

Haai!

Mijn naam is Mercurious. Voor wie nieuwsgierig is waar die naam vandaan komt: Ik ben (zelf ook) een nieuwsgierig persoon, en mercurius is de planeet die het dichtst om de zon heen draait.

Zo, nu we dat achterwege hebben kan ik je ook nog vertellen hoe ik hier terecht ben gekomen: Een trouw lid van dit forum heeft me hier naar toe gebracht.

Gaat rap zo, he?

Dan moet ik nog iets zeggen over waarom ik hier ben, denk ik. In het kort zal het ermee te maken hebben dat ik graag discussieer met anderen. Vooral over actualiteiten, maar ook over allerlei uiteenlopende onderwerpen. Sinds kort kom ik ook geregeld op maneges, en ik heb al m'n hele leven een liefde voor dieren.

Als laatste nog kort iets over mezelf. Ik ben een man uit het zuiden des lands. Mijn geboortejaar is tevens m'n favoriete boek van George Orwell. Mocht je echt nieuwsgierig zijn (zoals ik), dan zoek je het maar even op.

In de eerste plaats zal ik hier vooral de algemene tab van het forum verkennen en laat ik me wel verrassen. Misschien draaf ik na verloop van tijd wel even richting de paardendraadjes.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 10:31 



 
Profiel   

Wat een leuk voorstelrondje :) welkom op Bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 10:42 



 
Profiel   

Ik was nieuwsgierig en heb je geboortejaar gegoogled haha
Welkom op bokt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 11:38 



 
Profiel   

Je onderschat de gemiddelde bokt-forummer wel hoor. 19** opzoeken?
Welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 12:03 



 
Profiel   

fjord_brucht schreef
Ik was nieuwsgierig en heb je geboortejaar gegoogled haha
Welkom op bokt

In zijn profiel staat gewoon de leeftijd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 12:05 



 
Profiel   

J_emma schreef
Je onderschat de gemiddelde bokt-forummer wel hoor. 19** opzoeken?
Welkom!

Echt he, ik ben teleurgesteld. Nu al! :D

Welkom op Bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 12:14 



 
Profiel   

Brainless schreef
fjord_brucht schreef
Ik was nieuwsgierig en heb je geboortejaar gegoogled haha
Welkom op bokt

In zijn profiel staat gewoon de leeftijd :+

Hahaha
Niet gekeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 12:38 



 
Profiel   

Brainless schreef
In zijn profiel staat gewoon de leeftijd :+


Brainless... jij krijgt gewoon de award voor de meest nieuwsgierige bokker... :P beetje gaan spieken in zijn profiel *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 12:52 



 
Profiel   

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 13:21 



 
Profiel   

Neon schreef
Brainless schreef
In zijn profiel staat gewoon de leeftijd :+


Brainless... jij krijgt gewoon de award voor de meest nieuwsgierige bokker... :P beetje gaan spieken in zijn profiel *\o/*

Jammer dat er voor de rest niets instaat.. maar ja ik voel mij nu eenmaal verantwoordelijk om mannen te screenen voordat ze op Bokt komen :D :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 13:55 



 
Profiel   

Brainless schreef
Jammer dat er voor de rest niets instaat.. maar ja ik voel mij nu eenmaal verantwoordelijk om mannen te screenen voordat ze op Bokt komen :D :P



Meer info haalt het mysterie weg hè :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-21 14:11 



 
Profiel   

Ik zal m'n profiel een beetje verder invullen. Ik heb ook graag iets om te lezen als ik op de pot zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-21 11:38 



 
Profiel   

Neon schreef
Brainless schreef
In zijn profiel staat gewoon de leeftijd :+


Brainless... jij krijgt gewoon de award voor de meest nieuwsgierige bokker... :P beetje gaan spieken in zijn profiel *\o/*


Dan zijn er nog ongeveer 422 andere bokkers die die award verdienen inmiddels :')

(Over nieuwsgierigheid gesproken :D )


Ik had je voorsteltopic gemist Mercurious, maar welkom natuurlijk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 14:55 



 
Profiel   

Dankjewel Femke! En ook een bedankje aan de andere users die een leuke reactie hebben achtergelaten. Ik was al langer op zoek naar een leuk forum en hoewel ik geen ruiter ben, denk ik dat jullie wel een leuk gezelschap zijn om me af en toe onder te begeven. Vergeef me als ik soms wat onhandig overkom op het forum, zij het qua etiketten en what not. Ik ben best OK, weet ik van anderen. Spreek me gerust aan als ik soms een beetje buiten de lijntjes kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 15:07 



 
Profiel   

J_emma schreef
Je onderschat de gemiddelde bokt-forummer wel hoor. 19** opzoeken?
Welkom!


Ik denk dat dat nog tegen valt hoor, het aantal mensen op bokt dat die titel zo uit zijn (haar meestal) hoofd weet, en dan de mensen die het ook werkelijk gelezen hebben.

Ik weet voor mezelf niet welke ik het liefst heb van Orwell. Dat boek of Animal farm.
Die tweede heb ik erg moeten lachen om de snijdend scherpe humor die erin zit.
Die eerste is vooral gewoon erg heftig. Wel goed trouwens.

19** heb ik op dit moment uitgeleend trouwens.
Meer mensen mogen het lezen wat mij betreft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 15:09 



 
Profiel   

Onderhand mag je het beestje wel bij de naam noemen, lol. 1984 heb ik ook onlangs uitgeleend. Het is een serieus boek dat vooral als boek moet worden beschouwd en niet als een of ander mogelijk doemscenario waar we bang voor moeten zijn. Het werd tijdens de Tweede wereldoorlog geschreven, dus toen was men vanzelfsprekend bang voor zo'n dystopie.

Vandaag heb ik trouwens Fear and Loathing uitgeleend aan een vriend. Die leest ook zo lekker weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 15:34 



 
Profiel   

'48 toch? Dat het geschreven werd?

Ik vind het een fijn boek.
Heb er nog wel meer liggen in die categorie,

Weet niet of je Brave new world kent, van Huxley?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 15:38 



 
Profiel   

Je hebt helemaal gelijk. Toen heeft hij het boek afgemaakt. Op zijn ziekbed welteverstaan. Begonnen in 46, ik dacht dat het eerder was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 15:45 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
J_emma schreef
Je onderschat de gemiddelde bokt-forummer wel hoor. 19** opzoeken?
Welkom!


Ik denk dat dat nog tegen valt hoor, het aantal mensen op bokt dat die titel zo uit zijn (haar meestal) hoofd weet, en dan de mensen die het ook werkelijk gelezen hebben.

Ik weet voor mezelf niet welke ik het liefst heb van Orwell. Dat boek of Animal farm.
Die tweede heb ik erg moeten lachen om de snijdend scherpe humor die erin zit.
Die eerste is vooral gewoon erg heftig. Wel goed trouwens.

19** heb ik op dit moment uitgeleend trouwens.
Meer mensen mogen het lezen wat mij betreft.


Beiden goed, maar 1984 heeft mijn voorkeur. Mijn dochter leest 'm nu voor haar lijst. Zij is uit 2004, dus over dat jaartal moest ze even heen stappen :-)
Bij veel boeken moet ik echt diep in mijn geheugen graven als ze er vragen over stelt, maar dit valt wel in de categorie boeken die ik ook inhoudelijk onthouden heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-21 18:04 



 
Profiel   

hee welkom! (late reactie)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 12:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen