Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

V

 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door rowindie op 15-10-23 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-21 14:01 



 

Leuk hoor en ook fijn dat het weitje nu bewoond is :) ze staan er ook super bij :D
En petje af dat jullie dagelijks dat stuk rijden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 16:16 



 
Profiel   

Mindim schreef
Leuk hoor en ook fijn dat het weitje nu bewoond is :) ze staan er ook super bij :D
En petje af dat jullie dagelijks dat stuk rijden!


Je woont dus in de buurt? hahah
En jaa ik ben super blij dat ik dat land mag gebruiken van Jan! Er staan nu nog 3 shetjes maar die gaan binnen een aantal weken weer terug naar hun eigen wei :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 17:11 



 
Profiel   

Leuk stel heb je zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 17:17 



 

meganvr schreef
Mindim schreef
Leuk hoor en ook fijn dat het weitje nu bewoond is :) ze staan er ook super bij :D
En petje af dat jullie dagelijks dat stuk rijden!


Je woont dus in de buurt? hahah
En jaa ik ben super blij dat ik dat land mag gebruiken van Jan! Er staan nu nog 3 shetjes maar die gaan binnen een aantal weken weer terug naar hun eigen wei :)

Ja, ik zie ze elke dag :D
De shetten gaan weer naar de overkant zeker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 18:58 



 
Profiel   

Wat leuk! Die gaan idd weer naar de overkant toe, al vinden die ze die van mij wel heel interessant en andersom ook haha. Laatst was de accu van het kastje leeg en waren die van mij uitgebroken en toen lagen ze heerlijk naast de shetties te slapen

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 19:13 



 

Ik dacht zonet ook dat ze door elkaar stonden, maar kan het niet goed zien vanaf de weg, dus zal wel niet. Let de boer op voor je? Ze liggen ook regelmatig languit te slapen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 19:37 



 
Profiel   

Mindim schreef
Ik dacht zonet ook dat ze door elkaar stonden, maar kan het niet goed zien vanaf de weg, dus zal wel niet. Let de boer op voor je? Ze liggen ook regelmatig languit te slapen :D


Ik denk dat dat zo lijkt, er zit nu nog maar zo’n 50cm tussen de 2 groepen haha. Gelukkig letten zowel de boer als de buren goed op ze als wij er niet zijn <3 En ja t zijn echte slaapkoppen hoor :D Ben heel blij met dit plekje..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-21 19:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen