Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Voorstellen

 
Profiel   

Hallo ik ben Marieke en nieuw hier op bokt.
Woonachtig in het mooie Drenthe waar we op een boerderij wonen met melkvee. zelf werk ik ook parttime bij de post waar ik voorbereider ben.
En sinds een paar weken zijn we onze eigen kleinschalige pensionstal aan het opzetten

In het bezit van een lieve kwpn merrie inmiddels al 22 jaar, Kobus mijn zelf gefokte haflinger van inmiddels 15 jaar en Opa Max de shetlander die dit jaar de 30 jaar gaat aantikken.

Verder een Engeland freak maar helaas door de lockdown vanaf 2020 niet meer geweest maar wel weer een andere hobby ontstaan door de lockdown en dat is de moestuin (als ik nog tijd over heb)

Moet nog even uitzoeken hoe alles werkt en ga nog even verder rondsnuffelen hier :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 20:42 



 
Profiel   

Hallo en welkom op Bokt! Leuk dat je erbij bent!

Uitzoeken hoe alles werkt, kan erg lastig zijn, gezien Bokt erg groot is. Toen ik net kwam kijken hier, heb ik er veel aan gehad om even rustig de 'help' en de 'regels' door te lezen. Deze tip kreeg ik van een andere bokker en was gelijk een hele goede! Toen werd mij al snel heel veel duidelijk. Deze twee vindt je onderaan elke pagina, in de donkerblauwe balk, aan de rechterkant. Mochten er na het lezen hiervan toch nog vragen zijn, of dingen niet duidelijk, schroom dan niet en vraag gerust weer even!

Veel plezier hier op Bokt, maar ook met je melkvee, de baan in de post, je paarden, de moestuin. EN met Engeland, zodra het weer kan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 20:47 



 
Profiel   

Hee welkom... we hebben veel overeenkomsten
Hoeveel melkkoeien hebben jullie?
Ook je paard aan huis? Ik heb er voor gekozen dit bewust niet te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 20:49 



 
Profiel   

Knert schreef
Hee welkom... we hebben veel overeenkomsten
Hoeveel melkkoeien hebben jullie?
Ook je paard aan huis? Ik heb er voor gekozen dit bewust niet te doen.


Hoiiiii we stoppen nu met de melkveekoeien en gaan door met het jongvee. Op dit moment hebben we er nog maar 38 aan de melk.
Ja de paarden ook aan huis, waarom heb je dat bewust niet gedaan? Mag ik raden.... de aanspraak?? :D
Hoeveel koeien hebben jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 21:33 



 
Profiel   

welkom!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-21 12:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen