Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hond oogje

 
Profiel   

[ img ]
Hey ik heb vaker dat me hondje dit bultje bij der oog heeft maar ik weet niet waarom soms verdwijnt het na paar uur soms na een dag

Weet iemand wat dit is

Hopelijk zien julie de foto
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 00:03 



 
Profiel   

Lijkt op een cherry eye. Als het klein blijft hoeft dat niet perse weggehaald te worden maar als het groter wordt en ze er last van gaan krijgen wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 00:31 



 
Profiel   

xSCWx schreef
Lijkt op een cherry eye. Als het klein blijft hoeft dat niet perse weggehaald te worden maar als het groter wordt en ze er last van gaan krijgen wel.



Wat is dat?? Het komt en gaat dit keer was het klein soms is het ietse groter ze heeft prutsmuts niet heel vaak last van maar wij dachten het komt door pollen (hooikoorts)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 00:33 



 
Profiel   

Het is een cherry eye inderdaad. Ik zou even met de dierenarts overleggen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 06:32 



 
Profiel   

Cherry eye. Uitstulping van het derde ooglid. Als het telkens wegtrekt, niets aan doen. Als het eruit blijft en je hondje heeft er last van, naar de dierenarts. Die kan kijken of het noodzakelijk is het te verwijderen. Is slechts een kleine ingreep

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 06:58 



 
Profiel   

Omdat dit topic eigenlijk op [BB] BeestenBoel hoort, maar de TS daar nog niet kan posten omdat ze nog geen 25 nuttige berichten heeft, sluit ik dit topic.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 07:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen