Voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXWhitneyXx
Berichten: 4
Geregistreerd: 09-09-23

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-23 15:21

Hallo iedereen!
Ik ben Whitney, 24 jaar en heb in het verleden een aantal jaartjes paardgereden op maneges. (rc de Voorweg & Riouw rijschool).

Aangezien het leven soms raar loopt heb ik dus al een lange tijd niets meer paard gerelateerde dingen gedaan, maar daar gaat hopelijk in de toekomst wel verandering in komen.

Voor nu besteed ik mijn tijd aan werk (vrachtwagen rijden voor de Aldi), beetje hobby (tekenen, spelletjes spelen) en wat tijd spenderen met mijn vriend en hond.


Groetjes,

Whitney

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 15:36

Welkom op Bokt. Succes met je toekomstige paardrij plannen.

miereneter

Berichten: 2534
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 16:45

Welkom op Bokt, Whitney. Wat een stoer beroep, met de vrachtwagen.

Zelf ben ik op mijn veertigste weer begonnen met paardrijden, na zo'n 25 jaar pauze. Kan het iedereen aanraden :Y) , ondertussen heb ik ook een eigen paard. Mee komen Bokken is alvast een goed begin!

Anastasia24

Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-23 17:29

Welkom! Het paardenvirus blijft aanwezig zo te lezen, hopelijk kun je binnenkort weer iets gaan doen. :)

Henk1953
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-09-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:13

Beste lezers,

Op uw site heb ik allerlei leuke berichten gevonden over het gebruik van paarden in de jaren 50.
Op dit moment ben ik, Henk van der Pol uit Noordwijk, bezig een boek over die tijd (mijn jeugd) te schrijven. Ik heb helemaal geen verstand van paarden, maar weet wel dan in mijn jongste jaren elke straatventer gebruik maakte van een paard voor hun wagen met koopwaar. Zo was er de melkboer, de groenteboer, de olieboer en de schillenboer. Ik heb ze allemaal door de straat zien komen. Zelfs in de beginjaren nog de voddenboer, ook met paard en wagen.

Via een van de leden van uw site, die mij enigszins wegwijs heeft gemaakt, probeer ik nu zoveel mogelijk site leden te bereiken. Nu weet ik niet goed of wat ik vragen wil via deze weg de juiste is, maar ik probeer gewoon.

Voor een boek dat ik aan het maken ben over de jaren 50 en 60 ben ik dus op zoek naar foto's van het leven op straat toentertijd. Daar horen natuurlijk bovengenoemde personen bij. Zijn er volgers/ lezers die voor mij bruikbare foto's hebben, die ik daarvoor ook gebruiken mag?
Sowieso dank voor het lezen en voor de moeite.
Reacties graag versturen naar info@gedichtvoorjou.nl

ik ben heel benieuwd of ik via deze weg leuke en bruikbare kiekjes mag ontvangen.

Met vriendelijke groet, Henk van der Pol

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:17

Waaaahhh Henk, je hebt helemaal geen nieuw topic geopend, je zit gewoon in een bestaand topic! Je moet echt op de knop 'nieuw topic' duwen, niet 'nieuw antwoord'!

Henk1953
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-09-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:20

foxy80 schreef:
Waaaahhh Henk, je hebt helemaal geen nieuw topic geopend, je zit gewoon in een bestaand topic! Je moet echt op de knop 'nieuw topic' duwen, niet 'nieuw antwoord'!

Nog niet goed? Begrijp dat het voor jou lachwekkend overkomt.
Laat maar gaan. Ik snap er echt niets van. De knop die jij aangaf kom ik niet tegen.
Las wel ergens dat je eerst 25 berichten moest hebben alvorens ikzelf wat kon plaatsen.
Maar goed. Waarschijnlijk niet aan mij besteed. Zou dus niet weten hoe het moet, want knop nieuw bericht staat er bij mij niet.
Dank voor je bemoeienis.
Met vriendelijke groet,
Henk

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:27

Hoi Henk.
Volgens mij kan jij met deze link een nieuw topic aanmaken. Maar dan moet je wel even inloggen :D
[PP] Paardenpraat

BeFunny

Berichten: 10537
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:32

Ach Henk. Dat geeft toch niks superleuk dat je bezig bent met zo'n boek.

Als je het goed vind wil ik wel een toppic voor je openen met als Titel foto zoektocht jaren 50-60 voor Henk dan kun je daar verder zelf reageren. Maar misschien heb je nu per pb genoeg hulp dat het inmiddels wel lukt.

Henk1953
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-09-23

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:52

Als je dat voor mijn zou willen doen, dan heel graag. Ik begrijp niet echt veel van deze site. Alvast bedankt!

Henk1953
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-09-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:56

rien10 schreef:
Hoi Henk.
Volgens mij kan jij met deze link een nieuw topic aanmaken. Maar dan moet je wel even inloggen :D
[PP] Paardenpraat

Bedankt. Goed voorstel ook. Ga het eventueel later proberen als het voorstel van BeFunny niet mocht werken. Fijn dat je meedenkt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101752
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 16:57

Je moet zelf een nieuw topic aanmaken, dat een ander dat voor jou doet is niet handig.

Henk1953
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-09-23

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:01

Als dat zo is ga ik proberen via de link van rien10. Hartelijk dank allemaal.

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:04

Oh, daar had ik niet bij stil gestaan Bellatrix, dat het dan op mijn account komt. Thanks voor de tip.
@ Henk niet doen dus via de link. Hoe dan wel?
Links bovenin zie je Forums Markt Wiki Nieuws.
Druk op Forums.
Dan zie je Welkom Informatief De Kantine Algemeen Young Riders Nieuws
Druk op De Kantine
Dan zie je een hele rij sub-fora. Druk op Paardenpraat
Dan zie je links boven een ovaaltje, met blauwe en oranje letters Nieuw Onderwerp
Druk daarop
Nu kan je een onderwerp beginnen. Geef de titel op en begin met schrijven.,
Succes, leuk, ik zie uit naar je berichten.

Henk1953
Berichten: 2
Geregistreerd: 25-09-23

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:12

Had het net via jouw link gestuurd Rien10, toen ik k je bericht kreeg.
Heb het opnieuw gestuurd via de weg die je me aangaf. Moet denk ik nu gelukt zijn. Hoe moeilijk is het haha.
Allemaal super bedankt voor jullie hulp. Hopelijk gaat er iets moois uit voortkomen!
Met vriendelijke groeten, Henk

rien10
Berichten: 14679
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:14

Tof, ik kijk er naar uit.

FrNo
Berichten: 3658
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 17:43

Welkom op Bokt Whitney.