Voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stp

Berichten: 15
Geregistreerd: 23-12-23

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 17:07

Hoewel ik vroeger dagelijks op bokt te vinden was en het leerzame media vond, ben ik er jaren niet meer op geweest.

Sinds 2016 ben ik begonnen om met 1 paardje verzorgingshuizen te bezoeken. Dit is uitgegroeid naar een flinke stichting met veel bezoeken door het hele land.
Eind 2021 had de stichting 13 paardjes die allemaal hun eigen specialiteit hadden.

De stichting is daarna overgedragen aan een nieuw bestuur, echter had de voorzitter andere ideeën over hoe je stichting goed bestuurt en hebben wij stichting Therapiepaardje op 25 september 2023 weer terug genomen, althans wat er van over is.

We starten vanaf januari 2024 met 7 paardjes en gaan Therapiepaardje weer groots maken.


Onze paardjes zijn onze werknemers en daar moet je zuinig op zijn.
Zij verdienen op alle fronten een goede cao!


Heb je vragen... Mail gerust.

Zebrastreep

Berichten: 9759
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 17:36

Welkom!

En wat tof dat je zelf je stichting weer op gaat pakken , dat lijkt mij zo dankbaar en leuk werk!

N4N4
Berichten: 1110
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 17:58

Geweldig zeg!
Bij ons kwamen ze 1x per 2 weken met een therapie hond op de pg afdeling, ontroerend om te zien hoe sommige zorgvragers “wakker “ worden en te zien genieten.

Stp

Berichten: 15
Geregistreerd: 23-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 18:02

Zebrastreep schreef:
Welkom!

En wat tof dat je zelf je stichting weer op gaat pakken , dat lijkt mij zo dankbaar en leuk werk!


En dat is het! Zeer dankbaar.
Daar haal ik ook de meeste voldoening uit.

Stp

Berichten: 15
Geregistreerd: 23-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 18:07

N4N4 schreef:
Geweldig zeg!
Bij ons kwamen ze 1x per 2 weken met een therapie hond op de pg afdeling, ontroerend om te zien hoe sommige zorgvragers “wakker “ worden en te zien genieten.



Wat jij zegt klopt zo goed. Ze worden ineens "wakker", ogen beginnen te sprankelen.
Daarnaast bieden wij ook vaak een wandelingetje door de gangen aan en dan zie de mensen zo genieten

En een enkeling vind het rotknollen , ach dan is een ander onderwerp vaak een goede binnenkomer en vertellen ze al aaiend over hun verleden. Heerlijk!

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 18:32

Wat een waardevol werk doe je! Welkom terug op Bokt :j

Stp

Berichten: 15
Geregistreerd: 23-12-23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 09:00

Danielleeee_ schreef:
Wat een waardevol werk doe je! Welkom terug op Bokt :j


Dank je wel!