Hi! Ik ben nieuw hier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmistosoN
Berichten: 15
Geregistreerd: 08-03-24

Hi! Ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 09:35

Hoi allemaal! :D

Mijn naam is Domenica, ik ben 26 jaar oud en ik woon in Schoonhoven samen met mijn vriend en onze drie katten: Nemo, Pip & Nowi. :o

Sinds augustus 2022 ben ik de trotse eigenaar van mijn eigen paard, Amistoso! Mijn liefde voor paarden begon toen ik negen jaar oud was en begon te rijden op het schouwhengstje Wittebol bij een springfokker op stal. Van daaruit heb ik mijn passie voor paarden ontwikkeld en ben ik door de jaren heen steeds meer gaan rijden en leren.

Na vele avonturen en verschillende paarden verder, kreeg ik de kans om Glynnedd, een Welsh Cob van een vriendin, te verzorgen. Met haar heb ik drie jaar lang intensief samengewerkt en veel geleerd. Toen zij helaas wegging naar de zus van mijn vriendin, besloot ik twee jaar later om Amistoso te kopen! Een PRE van drie jaar oud, met een valk kleur en een wit vlekje op zijn neus - liefde op het eerste gezicht. <3

Hoewel ik geen ervaring had met Spaanse paarden en hun temperament, heb ik ervoor gekozen om Amistoso te kopen. Het was even wennen aan zijn onvoorspelbare karakter, maar met geduld en liefde hebben we een sterke band opgebouwd.

Kortom, dat ben ik in een notendop!

Groetjes,
Domenica *\%/*

7ofhearts

Berichten: 2773
Geregistreerd: 02-11-14
Woonplaats: Daar waar we gelukkig zijn..

Re: Hi! Ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 10:07

Welkom. En nu nog een foto van het paard?

foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Hi! Ik ben nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-24 10:31

Welkom! Veel plezier hier!