Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 160 van de 596 [ 14886 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 596  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fun-da deel 3!

 
Profiel   

Ach, ik heb weleens tijdens ijzel met een groene bak op straat staan emmeren omdat ik het schuine stoepje van 30 cm hoogte niet op kwam _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 16:02 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ach, ik heb weleens tijdens ijzel met een groene bak op straat staan emmeren omdat ik het schuine stoepje van 30 cm hoogte niet op kwam _O-

En hoe vaak hebben we ijzel of sneeuw, dat we daar een verwarmde oprit voor nodig hebben. De kans dat iemand die zo'n huis kan kopen, een reprimande van de baas krijgt omdat hij niet op tijd op zn werk is acht ik ook niet groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:17 



 
Profiel   

Maar het is wel handig als je meteen weg kunt rijden en de butler niet hoeft sneeuw te scheppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:24 



 
Profiel   

Daar koop je gewoon een dikke 4x4 of trekker voor :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:41 



 
Profiel   

Een trekker bij een huis van 18 miljoen >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 19:47 



 
Profiel   

Ik heb meerdere vragen bij dit huis :+
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/app ... raat-62-c/

- Wat hebben ze met parkeermeters? :+
- Dat schilderij naast de deur? Waarom :')
- Dat licht in de wc-pot. WAAROM zou je dat willen? :? Zodat je nog even goed kunt bekijken wat je voor moois hebt gecreeërd?
- Hoe krijg je die piano ooit het huis weer uit? Via de achtertuin gaat zo te zien niet lukken.

Zoveel vragen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:17 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Daar koop je gewoon een dikke 4x4 of trekker voor :+

Zo'n series I :j
https://silodrome.com/wp-content/upload ... 0x1065.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:26 



 
Profiel   

Het lijkt wel half een studentenhuis, ook met die wc-deur, maar dat matcht dan weer totaal niet met de rest van de inrichting _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:27 



 
Profiel   

De piano kan toch gewoon via de schuifpui naar buiten? De briefjes met de parkeermeter zijn denk ik ter herinnering dat ze die moeten aanzetten/uitzetten etc? Waarom dat niet weggehaald is bij de foto’s snap ik dan weer niet.
Dat licht in die pot ook niet. Is leuk denk ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:27 



 
Profiel   

Een vleugel wordt zonder poten op z'n kant getransporteerd. Die is dan niet groter dan een gewone piano.

Dat licht in de WC ziet er uit als UV-licht. Eén of andere hype dat je daarmee je pot desinfecteert of zo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:30 



 
Profiel   

Oh ja, dat heb ik weleens gezien! Die gaat dan idd op z'n kant! Dat scheelt al een hoop ruimte..
Ja, dat licht snap ik totaal niet. Waarom zou je zoiets willen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:32 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Een vleugel wordt zonder poten op z'n kant getransporteerd. Die is dan niet groter dan een gewone piano.

Dat licht in de WC ziet er uit als UV-licht. Eén of andere hype dat je daarmee je pot desinfecteert of zo?

Dat UV (-C) desinfecteert is geen hype, dat is een gegeven.

Maar om dat nu in je WC-pot te doen.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:33 



 
Profiel   

Dat weet ik, maar ik betwijfel of er UV-C lampen ingebouwd worden in WC-potten. Daar is UV-C nu net een beetje te gevaarlijk voor. Dus áls het UV is, is het A of B, en dat doet dan weer niet veel. Vandaar mijn kwalificatie 'hype'

Iets met pot en ketel in dit geval dus vermoedelijk, net als anti-rimpelcremes met vitamine A. Vit A doet geen drol, vitamine-A-zuur wél, maar dat valt onder de chemotherapeutica, met als toevallige 'leuke' bijwerking (naast een zwik minder fijne) dat je rimpels verminderen.


Laatst bijgewerkt door Ibbel op 08-05-21 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:34 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Dat weet ik, maar ik betwijfel of er UV-C lampen ingebouwd worden in WC-potten. Daar is UV-C nu net een beetje te gevaarlijk voor.

{:}

Nouhou, waarom moet dat feestje weer verpesten :D

Ik betwijfel of het zelfs maar in de buurt van UV komt.
Maar er bestaan meer rare trends dus waarom niet de versie met verlichte WC-potten....

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:37 



 
Profiel   

Andere reden voor blauw licht op de WC is dat heroineverslaafden geen aders kunnen vinden. Dat past dan weer wel in het vermoeden dat het een studentenhuis zou zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:38 



 
Profiel   

Ik leer iedere keer weer wat nieuws in dit topic _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:40 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Andere reden voor blauw licht op de WC is dat heroineverslaafden geen aders kunnen vinden. Dat past dan weer wel in het vermoeden dat het een studentenhuis zou zijn :+

_O- _O-

Nou heb ik dat wel eens meegemaakt bij een tankstation maar daar hadden ze gewoon een blauwe lamp in de plafonnière gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 20:41 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb meerdere vragen bij dit huis :+
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/app ... raat-62-c/

- Wat hebben ze met parkeermeters? :+
- Dat schilderij naast de deur? Waarom :')
- Dat licht in de wc-pot. WAAROM zou je dat willen? :? Zodat je nog even goed kunt bekijken wat je voor moois hebt gecreeërd?
- Hoe krijg je die piano ooit het huis weer uit? Via de achtertuin gaat zo te zien niet lukken.

Zoveel vragen :')


"Tot de schijt ons doodt" op de deur van de wc.
Ik moest lachen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 21:18 



 
Profiel   

Volgens mij is die deur voor de housewarming neergezet zodat iedereen er wat op kon schrijven. Ik zie tenminste heel vaak ‘veel geluk en plezier’. Het is ook veel te netjes voor een studentenhuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 21:24 



 

Alsof elk studentenhuis een varkensstal is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 21:26 



 
Profiel   

Nou ja, laat ik het zo zeggen: zo netjes als dit appartement heb ik ze nog nooit gezien :+ Er is overigens ook maar 1 slaapkamer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 21:39 



 
Profiel   

Zo'n deur kreeg mijn nicht toen ze trouwde. Is leuker dan een gastenboek

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:58 



 
Profiel   

Mij viel vooral buiten de doek met: stay close to nature op terwijl er niks natuurlijks dat tuintje is...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 06:42 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik heb meerdere vragen bij dit huis :+
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/app ... raat-62-c/

- Wat hebben ze met parkeermeters? :+
- Dat schilderij naast de deur? Waarom :')
- Dat licht in de wc-pot. WAAROM zou je dat willen? :? Zodat je nog even goed kunt bekijken wat je voor moois hebt gecreeërd?
- Hoe krijg je die piano ooit het huis weer uit? Via de achtertuin gaat zo te zien niet lukken.

Zoveel vragen :')


En nog iets: ik ken die wijk in R'dam, zo ideaal is de locatie nou ook weer niet :')

Altijd over de maastunnel of Erasmusbrug en minimaal 10min (afhankelijk van drukte) voor je een keer op een snelweg bent. En gemiddeld eens per maand een steekpartij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 07:56 



 
Profiel   

Eske_B schreef
Cayenne schreef
Ik heb meerdere vragen bij dit huis :+
https://www.funda.nl/koop/rotterdam/app ... raat-62-c/

- Wat hebben ze met parkeermeters? :+
- Dat schilderij naast de deur? Waarom :')
- Dat licht in de wc-pot. WAAROM zou je dat willen? :? Zodat je nog even goed kunt bekijken wat je voor moois hebt gecreeërd?
- Hoe krijg je die piano ooit het huis weer uit? Via de achtertuin gaat zo te zien niet lukken.

Zoveel vragen :')


En nog iets: ik ken die wijk in R'dam, zo ideaal is de locatie nou ook weer niet :')

Altijd over de maastunnel of Erasmusbrug en minimaal 10min (afhankelijk van drukte) voor je een keer op een snelweg bent. En gemiddeld eens per maand een steekpartij...



Klinkt gezellig :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 160 van de 596 [ 14886 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 596  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen