Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 286 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 302  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

 
Profiel   

Ik heb ook nog snel een afspraak gemaakt voordat de winkels weer open mogen en mensen weer gaan hamsteren bij de action waardoor alle vakken leeg zijn :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 07:27 



 
Profiel   

Haha. En ik ga zo even genieten van de rust bij de Primark. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 07:29 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Haha. En ik ga zo even genieten van de rust bij de Primark. _O-



Hier is het echt onmogelijk om daar een afspraak te krijgen. Dus ik ga als straks de winkels weer helemaal open zijn zonder afspraak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 07:34 



 
Profiel   

Mjetterd schreef
MarlindeRooz schreef
Haha. En ik ga zo even genieten van de rust bij de Primark. _O-



Hier is het echt onmogelijk om daar een afspraak te krijgen. Dus ik ga als straks de winkels weer helemaal open zijn zonder afspraak.

'Savonds om 00:00 uur gelijk plannen helpt, wel is het in de randstad vechten om een plekje ! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 07:44 



 
Profiel   

Daar ga ik pas heen als de grootste drukte voorbij is. Zag dat er hier in de buurt nog 4 plekken vrij zijn voor volgende week in de middag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 07:51 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
Ik heb ook nog snel een afspraak gemaakt voordat de winkels weer open mogen en mensen weer gaan hamsteren bij de action waardoor alle vakken leeg zijn :')

Dat heb ik gisteravond dus nog even gedaan :)
Ik zit ook niet te wachten op te volle winkels, want dat ze zich niet aan de richtlijnen houden is wel duidelijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 08:33 



 
Profiel   

Ook net een afspraak gemaakt voor vanmiddag, maar er niet bij stil gestaan dat het straks weer druk gaat worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 08:50 



 
Profiel   

Dan had ik blijkbaar geluk, ik kon gisteravond nog zonder moeite een afspraak maken voor vanochtend. En eenmaal aangekomen mocht ik (na controle van de mailbevestiging) gelijk door naar binnen, dus uiteindelijk zelfs meer dan de geplande 20 minuten in de winkel gekregen :j

En het geluk hebben dat alles wat ik nodig had er lag, dus ik ben weer voor jaren voorzien met sommige spullen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:13 



 
Profiel   

Ik ben blij dat alles weer open gaat. Maar voor mijn overprikkeling was het heel prettig. Want in de action zijn altijd gillende en huilende koters. :+ Die zullen straks weer terug zijn. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:15 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik ben blij dat alles weer open gaat. Maar voor mijn overprikkeling was het heel prettig. Want in de action zijn altijd gillende en huilende koters. :+ Die zullen straks weer terug zijn. :')


Yes, same -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:22 



 
Profiel   

Ik maakte graag een afspraak om 19.30 en dan was ik altijd 10 minuten te vroeg. Kon toch naar binnen en na mij was er geen afspraak meer, dus kon tot 8 uur doorwinkelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:24 



 
Profiel   

Maar goed dat het nog maar deze week zo was op deze manier wat 20 minuten winkelen is voor mij geen doen :( Steeds maar weer op de klok turen, haal ik het? haal ik het? Nee, maar goed dat ze het weer afschaffen EN NIET MEER TERUG LATEN KOMEN!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 08:31 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Maar goed dat het nog maar deze week zo was op deze manier wat 20 minuten winkelen is voor mij geen doen :( Steeds maar weer op de klok turen, haal ik het? haal ik het? Nee, maar goed dat ze het weer afschaffen EN NIET MEER TERUG LATEN KOMEN!



Hier waren ze helemaal niet streng met de 20 minuten.
Eerst toen er 2 mensen in de winkel mochten en 10 minuten wel, maar nu vraagt niemand er na en kun je gewoon rustig winkelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 08:50 



 
Profiel   

Het bevalt mij iig beter als een bomvolle winkel of zoals het straks waarschijnlijk zal zijn... rijen wachtende voor de deur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-21 09:02 



 
Profiel   

Iemand de qi wireless telefoon car houder van reload €4,95?

Iemand ervaringen hiermee?
Ik deed vanochtend mn telefoon erin zonder hoesje, maar laadde niet op

Doe ik iets fouts?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:10 



 
Profiel   

Weet toevallig of de 750ML shampoo van elvive color al terug in het assortiment is? Was €4,44 zoiets

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:11 



 
Profiel   

Banyu schreef
Iemand de qi wireless telefoon car houder van reload €4,95?

Iemand ervaringen hiermee?
Ik deed vanochtend mn telefoon erin zonder hoesje, maar laadde niet op

Doe ik iets fouts?


Is je telefoon wel geschikt voor draadloos opladen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 20:49 



 
Profiel   

Marie111 schreef
Banyu schreef
Iemand de qi wireless telefoon car houder van reload €4,95?

Iemand ervaringen hiermee?
Ik deed vanochtend mn telefoon erin zonder hoesje, maar laadde niet op

Doe ik iets fouts?


Is je telefoon wel geschikt voor draadloos opladen?



Heb de iphone 12 max pro, maar het is al opgelost, de onderkant moest ik nog iets meer naar beneden doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 21:23 



 
Profiel   

Iemand die weet of die 1 pits gaspit nog komt?
(Voor de camping) je steekt zo’n bus gas aan de zijkant erin.
Ik bedoel er zo een;

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-21 19:20 



 
Profiel   

Zijn deze nog bij de action?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 20:19 



 
Profiel   

Wie weet of deze zakjes nog bij de action te koop zijn? Wolvega had ze vandaag niet. Iemand ze misschien in Meppel zien liggen?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 14:54 



 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met deze luchtkoeler? Werkt zoiets nou effectiever als een gewone ventilator of kan ik net zo goed een (goedkopere) normale ventilator ergens kopen?
https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-luchtkoeler/

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 16:00 



 
Profiel   

Telpeva schreef
Heeft iemand ervaring met deze luchtkoeler? Werkt zoiets nou effectiever als een gewone ventilator of kan ik net zo goed een (goedkopere) normale ventilator ergens kopen?
https://www.action.com/nl-nl/p/kinzo-luchtkoeler/


Als je een goedkope ventilator neemt en je doet daar zo'n koelelement van een koelbox achteren/of voor dan heb je volgens mij een beter effect.

https://www.action.com/nl-nl/p/koelelementen-4/

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 16:19 



 
Profiel   

Dan hou ik het bij een gewone ventilator, thanks! Mijn oude is zo goed als op (wil vaak niet eens meer aan, draait al jaren niet meer van links naar rechts lol) en dan wil ik zsm een nieuwe hebben voordat er straks een run op komt en ze uitverkocht zijn ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 16:24 



 

Wij hebben zo'n luchtkoeler. Voor de ruimte is hij niets waard, maar ervoor zitten of slapen is heeeeerlijk! :-) alleen de nachten zijn met die euro's al waard, al kan ik dat zelf ook wel met een gewone waaier.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-21 23:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 286 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 302  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen