Wasparfum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 12:37

Oei, die Perla lijkt mij dan ook niet lekker als ik dit zo lees := Ik vind Robijn Morgenfris van Robijn namelijk totaal niet lekker en veel te fris ruiken. Ik houd niet van frisse geurtjes, maar juist van sterkte geurtjes. Qua parfum ben ik nameljk fan van Angel of La Vie Est Belle Intense ed. Dan zal de Perla niets voor mij zijn :))

Ik ga toch heel snel eens ruiken in het winkeltje hier in het centrum hoe de andere geuren ruiken. Mijn Marseille zeep is nog steeds niet op namelijk en partnerlief vindt het té overdreven om een heel voorraad van die flessen in huis te hebben. Marseille blijft tot nu toe ook lekker moet ik zeggen, maar een keer wat anders lijkt me ook erg leuk.

Ben toevallig nu lekker een wit wasje aan het wassen met Marseille zeep <3

Storm

Berichten: 20855
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 12:37

Iemand al eens een allergische reactie gekregen op 1 van de wasluchtjes?

Ik heb sinds kort een nieuwe variant en kreeg ineens vreselijke eczeem. Nooit eerder gehad en ben naar de dokter geweest omdat ik het niet onder controle kreeg. Nu ben ik bang dat het door mijn heerlijke nieuwe luchtje komt. Wasmiddel is hetzelfde gebleven... |(

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 13:00

Nielojram schreef:
Britt1 schreef:
Ik heb de proefjes van Wasgeluk allemaal opengemaakt en geroken en het meeste meteen wegggegooid. Welke ik wel lekker vind (mits een kléin beetje van gebruikt) zijn: Lavendel, Oranjebloesem & Citrus en de Katoenbloem.
Is het nog de moeite waard om ook de proefjes van Wasparfum.nl te bestellen? Ik kan uit de namen van de geurtjes niet altijd opmaken welke geuren het zijn.


Ik heb die van wasparfum.nl besteld, en zo ongeveer dezelfde ervaring als jij.
Het bestellen zonder ruiken is dus lastig, ik hou het lekker bij mijn lenor-korrels.

Kan in de AH ruiken welke ik lekker vind, en zijn altijd wel ergens in de aanbieding :D .

Ik vind de korrels ook beter. Mijn was blijft veel langer lekker fris ruiken. Beddengoed en handoeken. Plus de geur ook niet verdwijnt in de droger. Was parfum wel.
Was parfum blijft bij mij enkel een beetje ruiken als ik de was op hang.

boyca
Berichten: 1082
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 14:14

de geuren van wasgeluk ruik ik ook nog steeds bij kleding die in de droger zijn geweest en ik vindt het heerlijk dat ik het nu ook bij mijn handdoeken kan doen zonder dat ze glibberig worden. Deed hierdoor nooit wasverzachter bij mijn handdoeken omdat ze dan niet meer zo goed drogen na de droger.
Ik heb net een nieuwe bestelling gedaan bij wasgeluk, jasmijn orange&citrus en lavendel.
Ik ga ook maar een proefpakketje bestellen bij wasparfum want van die namen wordt ik niet wijzer.

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 16:53

Popstra schreef:
Ik vind de korrels ook beter. Mijn was blijft veel langer lekker fris ruiken. Beddengoed en handoeken. Plus de geur ook niet verdwijnt in de droger. Was parfum wel.
Was parfum blijft bij mij enkel een beetje ruiken als ik de was op hang.



Oh dat is wel raar, bij mij blijft wasparfum ook gewoon te ruiken na de droger.

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 17:41

Bij mij ook wel minder na de droger als dat ik het aan de lijn hang maar zeker niet helemaal weg.

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 17:45

Mijn proefjes wasparfum zijn vandaag binnen gekomen. Ben alleen nog niet thuis. Ben echt benieuwd! :D

Storm

Berichten: 20855
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 20:55

Hier blijft de geur ook lang. Ook na de droger.

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 15:52

Nou, ik word ook niet blij van de proefjes van wasparfum. :( Ik ben misschien een zeikerd, maar vind ze echt allemaal vreemd geuren en veel te sterk. Of misschien was mijn neus na een paar keer ruiken zo overprikkeld dat ik niks meer goed kon ruiken, geen idee. Er zit in elk geval naar mijn idee niet iets bij wat een beetje in de buurt komt van een zachte lekkere wasgeur. Jammer!!

emily68

Berichten: 349
Geregistreerd: 13-04-13

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 16:36

Ik heb een proefverpakking van wasgeurtje besteld, maar ik vind dat ze allemaal wel veel op elkaar lijken. Ze ruiken in het flesje wel sterk, maar nadat je de was ermee hebt gedaan vind ik het wel lekker ruiken.

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 17:08

Zo eraan ruiken is ook best wel sterk :')

Matheno

Berichten: 7944
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 18:58

Britt1 schreef:
Nou, ik word ook niet blij van de proefjes van wasparfum. :( Ik ben misschien een zeikerd, maar vind ze echt allemaal vreemd geuren en veel te sterk. Of misschien was mijn neus na een paar keer ruiken zo overprikkeld dat ik niks meer goed kon ruiken, geen idee. Er zit in elk geval naar mijn idee niet iets bij wat een beetje in de buurt komt van een zachte lekkere wasgeur. Jammer!!


Ik denk dat de meest zachte geur van Wasparfum de "A" is. Die vind ik veel te zacht haha. Als je zo aan de flesjes ruikt dan is het ook heel sterk want het is enorm geconcentreerd. Daarom heb je ook maar enkele druppels nodig in je was.

absque_dubio

Berichten: 7850
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 19:07

Britt1 schreef:
Nou, ik word ook niet blij van de proefjes van wasparfum. :( Ik ben misschien een zeikerd, maar vind ze echt allemaal vreemd geuren en veel te sterk. Of misschien was mijn neus na een paar keer ruiken zo overprikkeld dat ik niks meer goed kon ruiken, geen idee. Er zit in elk geval naar mijn idee niet iets bij wat een beetje in de buurt komt van een zachte lekkere wasgeur. Jammer!!

Ik vind de was heel anders ruiken dan de flesjes. :o zou toch een paar wasjes testen, ook kwa hoeveelheid wasparfum.

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 19:28

Ja het proberen waard maar ik rook echt niets waarvan ik dacht, oh heerlijk! Toch maar eens proberen inderdaad met een wasje. Ik durfde het vanmiddag met mijn beddengoed niet aan, straks slaap ik. Jet vannacht :D

troi
Berichten: 17016
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 20:08

Door dit topic enthousiast geworden en bij een lokale winkel gaan snuffelen. Heerlijk idd! Een flesje argan meegenomen. Rook heerlijk zacht en warm. Het eerste wasje draait nu, ben vooral benieuwd hoe lang de geur blijft hangen!

OdysseusJarig

Berichten: 22479
Geregistreerd: 15-06-07

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 11:54

Hier draait ook een wasje Argan! Ben erg benieuwd hoe ik hem straks vind want ik heb hem alleen nog uit het zakje geroken.

Herken wel het overweldigende als ik de geuren puur ruik. Heb nu ook een beetje op m’n hand gemorst en ondanks meteen wassen is het wel heel intens :=

De Lavanda puur vond ik ook niet direct heel lekker maar de geur is zoveel zachter en lekkerder in de was. Zeker als de was eenmaal droog is vind ik.

Krijg ook complimenten over hoe schoon mijn huis ruikt van mensen die op bezoek komen als ik een was met Lavanda heb gedraaid.

Popstra
Berichten: 13784
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-21 17:01

Ik heb een ander merk was parfum. ,,Was geluk,,
Wellicht het per merk ook uit maakt hoe sterk de geur blijft!?

CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 19:59

Focussed schreef:
Hier draait ook een wasje Argan! Ben erg benieuwd hoe ik hem straks vind want ik heb hem alleen nog uit het zakje geroken.

Herken wel het overweldigende als ik de geuren puur ruik. Heb nu ook een beetje op m’n hand gemorst en ondanks meteen wassen is het wel heel intens :=

De Lavanda puur vond ik ook niet direct heel lekker maar de geur is zoveel zachter en lekkerder in de was. Zeker als de was eenmaal droog is vind ik.

Krijg ook complimenten over hoe schoon mijn huis ruikt van mensen die op bezoek komen als ik een was met Lavanda heb gedraaid.


Haha, dat laatste wordt hier ook standaard gezegd als ze binnenkomen. "Wat ruikt jullie huis lekker" <3 Alles dankzij de wasparfum (én bijpassende geur in de aroma diffuser)

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-21 22:03

Ik ben erover uit dat ik de Katoenbloem en Lavendel echt wel lekker vind, niet teveel van gebruiken en dan heerlijk! Van elk een flesje besteld plus geurzakjes van Katoenbloem. Ben wel benieuwd hoe dat is in de kasten. :)

troi
Berichten: 17016
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 12:02

Mijn met argan gewassen beddengoed ligt nu een paar dagen op mijn bed. Ruikt echt heel erg lekker maar in alle eerlijkheid vind ik het niet veel anders qua geursterkte en lengte van blijven hangen van de geur dan de lenor goudkleurige wasverzachter. En die is behoorlijk goedkoper en makkelijker te krijgen voor mij. Ik maak het flesje dus wel leeg maar ga geen nieuwe halen.

CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 12:10

troi schreef:
Mijn met argan gewassen beddengoed ligt nu een paar dagen op mijn bed. Ruikt echt heel erg lekker maar in alle eerlijkheid vind ik het niet veel anders qua geursterkte en lengte van blijven hangen van de geur dan de lenor goudkleurige wasverzachter. En die is behoorlijk goedkoper en makkelijker te krijgen voor mij. Ik maak het flesje dus wel leeg maar ga geen nieuwe halen.


Die is ook heerlijk!! Ik ben nu toevallig vandaag ook weer twee wasjes aan het draaien met Robijn Collections Wasverzachter Rosé Chique en dat ruikt toch ook wel weer heerlijk... de parfums van dit topic zijn alleen uit de fles heel sterk, maar qua geur blijft het wel even lang hangen als de wat sterker geurende wasverzachters.

troi
Berichten: 17016
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 13:46

CairnTerrier schreef:
troi schreef:
Mijn met argan gewassen beddengoed ligt nu een paar dagen op mijn bed. Ruikt echt heel erg lekker maar in alle eerlijkheid vind ik het niet veel anders qua geursterkte en lengte van blijven hangen van de geur dan de lenor goudkleurige wasverzachter. En die is behoorlijk goedkoper en makkelijker te krijgen voor mij. Ik maak het flesje dus wel leeg maar ga geen nieuwe halen.


Die is ook heerlijk!! Ik ben nu toevallig vandaag ook weer twee wasjes aan het draaien met Robijn Collections Wasverzachter Rosé Chique en dat ruikt toch ook wel weer heerlijk... de parfums van dit topic zijn alleen uit de fles heel sterk, maar qua geur blijft het wel even lang hangen als de wat sterker geurende wasverzachters.


Ja precies. Voor mij is het het prijsverschil (en de extra moeite om het te krijgen) daarmee niet waard.

CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-21 13:08

Is iemand bekend met de wasparfum van het merk La Bella Lavanderina? Ik word er steeds weer door gelokt, maar nog niet besteld. De verpakkingen zien er zo leuk uit, maar wie weet hoe de geuren bevallen? Zijn te vergelijken met de merken van de wasparfums uit dit topic?

superpony
Berichten: 25403
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-21 01:31

Ik was bij de Action. Had geen wasverzachter meer, dus dacht, ik kijk hier eens. Hadden ze 3 soorten korrels staan, maar kon het niet lezen vanwege de kleine lettertjes :o Iemand aangesproken en die kende het, dus de roze en blauwe meegenomen.

Ik vind ze wel lekker ruiken. Heb 1 hondenkussen nu gewassen. Dopje in de machine, waspoeder en in spoelbakje azijn met wat korrels nog. Je rook het van een afstand en nu kijken hoelang het fris blijft ruiken.
Geen idee of het zo dubbelop is.

CairnTerrier

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 16:39

superpony schreef:
Ik was bij de Action. Had geen wasverzachter meer, dus dacht, ik kijk hier eens. Hadden ze 3 soorten korrels staan, maar kon het niet lezen vanwege de kleine lettertjes :o Iemand aangesproken en die kende het, dus de roze en blauwe meegenomen.

Ik vind ze wel lekker ruiken. Heb 1 hondenkussen nu gewassen. Dopje in de machine, waspoeder en in spoelbakje azijn met wat korrels nog. Je rook het van een afstand en nu kijken hoelang het fris blijft ruiken.
Geen idee of het zo dubbelop is.


Die heb ik ook gisteren gezien! De blauwe vond ik erg lekker ruiken <3

Vorige week voor mijn verjaardag wasparfum gekregen van het merk wat ik hierboven schreef met de geur "lollipop". Heerlijk cadeautje!!!