Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 36 van de 71 [ 1751 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Smartwatch

 
Profiel   

viphorse schreef
Hallo allemaal,

Ook ik zoek een nieuwe smartwatch en zou graag advies willen .
Ik heb een Apple Watch gehad serie 4 werkte prima maar die batterij is na 1,5 dag al leeg . Ik vind de Garmin venu 2s mooi maar kan die hetzelfde op mijn iPhone werkt dat een beetje ?

En wat is verschil tussen de Garmin venu en venu 2s ?

Volgens mij is er niet een smartwatch die net zo veel kan als de Apple watch. Dus ik zou de specs even naast elkaar leggen en kijken wat je zoekt in een smartwatch.
Als batterijduur het enige is; ik leg mijn watch tijdens het omkleden en douchen altijd aan de lader, en dat is genoeg om hem vol te houden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 08:50 



 
Profiel   

Ik heb het allemaal een beetje doorgelezen sinds ik voor t eerst een smart watch wil kopen... Op zich hoeft t geen dure te zijn, maar het lijkt erop dat alleen de Apple Watch 6 de ECG meter heeft die voor mij de doorslag geeft.

Ik wil graag snachts hartslag meten, en de volgende dag kunnen zien hoe het verloop was. Ook herstel na training wil ik monitoren.
Wat ik zo jammer vind is dat je niet kan configureren, want de meeste watches hebben 3500 functies die je niet gebruikt :')

Omdat ik m snachts wil blijven dragen maak ik me zorgen om de batterijduur en dat ik er net niks aan heb.
8nnemiek, hoe lang laat je m dan ongeveer liggen?

En heb je met de AppleWatch dat je muziek van een oortje kan luisteren en je telefoon thuis kan laten (hardlopen bijvoorbeeld?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 08:55 



 
Profiel   

Iemand enig idee of je ook appjes enzo binnen krijgt op je smartwatch als je telefoon thuis ligt en jij weg bent? Of is dat in te stellen ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 08:59 



 
Profiel   

idylle schreef
Iemand enig idee of je ook appjes enzo binnen krijgt op je smartwatch als je telefoon thuis ligt en jij weg bent? Of is dat in te stellen ofzo?

Op mijn horloge wil dat niet, hij moet binnen zoveel meter van m’n horloge zijn (3s Garmin)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:02 



 
Profiel   

Cer, Ik heb zelf de Apple watch SE, die heeft helaas niet de ECG functie, maar wat ik wel belangrijk vond is de valfunctie waarbij die een noodsignaal stuurt als je niet reageert. Dat hebben ze allebei.

Ik leg hem ‘s morgens en ‘s avonds pakweg een kwartier tot half uur aan de lader gok ik. De ene keer heb ik wat meer tijd nodig dan de andere keer. Dan is ie niet altijd 100% geladen maar altijd genoeg tot aan het eind van de dag of de volgende ochtend.

Muziek kun je idd afspelen zonder Iphone in de buurt. Dat kun je instellen in de watch app op je iphone, daar kun je nummers of albums kiezen die je naar de watch kopieert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:10 



 
Profiel   

Volgens mij is de ECG functie het enige verschil tussen de SE en de 6, waardoor ik de 6 dus zou kiezen. Ik denk dat ik het horloge dan, als ik aan het werk ben, kan neerleggen, of als ik op de bank zit.
Zijn er nog dingen die jij bij de SE niet handig vind?, of iets wat je juist wel top vindt?

(ik vond de Garmin Fenix ook wel wat, maar over duur gesproken :') )

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:29 



 
Profiel   

Pfoe.. het enige wat ik een beetje jammer vind is dat ie vrij groot en dik is ondanks dat ik de kleine heb. Maar dat zijn alle smartwatches. Ik heb dunne, smalle polsen, dus alles lijkt gigantisch om mijn arm :') Verder kan ik zo snel geen nadelen verzinnen.
Een groot voordeel is dat ie werkt met Apple pay <3 Ik heb mijn handtas tegenwoordig vaak niet eens meer bij me als ik een boodschapje haal.
En ik gebruik Siri erg vaak. Bijvoorbeeld om de timer in te stellen, of herinneringen toe te voegen, of om even snel te reageren op smsjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 09:59 



 
Profiel   

Ik ben blij dat het Apple Watch vierkant is en niet rond anders had ik hem al lang aan geschaft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:15 



 
Profiel   

Om die reden heb ik de Ignite, die is mooi dun en plat.
Maar goed, die kan lang niet alles wat de Apple Watch wel kan, ik gebruik het niet, maar zo te lezen zou jij het niet meer willen missen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 10:44 



 
Profiel   

Ik denk dat ik maar voor een nieuwe Apple Watch ga alleen nu de keus welke ….. de 6 of de se

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 19:26 



 
Profiel   

Gebruiken jullie ook die bescherm behuizingen over je klokje? Zag ze net op ome Ali staan. Maar vraag me af of het er heel erg nep uitziet in het echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 21:41 



 
Profiel   

Ik heb er niks om. Mijn man heeft een beschermer om zijn Apple Watch. Ik vind ze al lelijk en dat maakt het nog erger :D
Maar Apple Watch is wel kwetsbaar ivm andere horloges.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:35 



 
Profiel   

Ik heb mijn ook ook al langere tijd op de Apple Watch 6 laten vallen. Vanwege de ECG functie. Maar het is wel jammer als de batterij maar 1 dag mee gaat.
De Garmin die ik nu heb heeft dan weer wel een batterij die 6 dagen mee gaat. Tenzij je de GPS functie echt veel gebruikt. Maarja dat ding is echt van de wap. Die denkt dat ik 64 trappen per dag loop....

Zolang die het nog doet loop ik ermee door. Zou mooi zijn als hij het volhoudt tot er een Apple Watch 7 is. Misschien dat dan de prijs van de 6 nog iets zakt, want Apple is nooit in de aanbieding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:36 



 
Profiel   

idylle schreef
Gebruiken jullie ook die bescherm behuizingen over je klokje? Zag ze net op ome Ali staan. Maar vraag me af of het er heel erg nep uitziet in het echt.

Nee, wel folie voor op m’n scherm tegen krassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:14 



 
Profiel   

Hier ook geen bescherming er omheen.
En ik doe er echt alles mee incl zwemmen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:25 



 
Profiel   

Hier ook alleen folie erop. Valt niet op, maar er zitten inmiddels wel al een paar krasjes op. Nu zal het scherm zelf minder snel krassen dan de folie, maar ik ben toch blij dat ik er folie op heb.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:12 



 
Profiel   

Ik heb alleen folie erop. Vind ik wel fijn met alles wat ik doe haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:13 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Hier ook alleen folie erop. Valt niet op, maar er zitten inmiddels wel al een paar krasjes op. Nu zal het scherm zelf minder snel krassen dan de folie, maar ik ben toch blij dat ik er folie op heb.
[ [url=m/uTKS8K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar is dat bandje van? Heeel tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:20 



 
Profiel   

Van Ali :)) Kost zo’n 2 euro :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:26 



 
Profiel   

Jammer dat niemand zo'n hoesje heeft :+
Heb de Garmin Venu en die is rosé goud met grijs beige, dus als ik een bandje zou verwisselen zie je aan die stukken waar je het bandje vastmaakt dat grijzige nog en met een rosé gouden bandje ineens van die 2 grijze stukjes vind ik niet zo mooi, dus dacht het op te lossen met zo'n beschermhoesje, maarja, moet er niet nep uitzien dan

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 09:41 



 
Profiel   

Oh ja ik wel! Ik heb zo’n plastic hoesje eromheen zitten, vooral omdat ik gewoon niet wil nadenken over het hoe en wat. Ik werk met kinderen en dan gaat het nog wel eens hard aan toe haha. Is het mooi, mwah, zonder is mooier. Maar het stoort me niet, alles werkt nog zoals dattie zonder was, dus dat is prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 10:18 



 
Profiel   

Heb je er een foto van? Mag ook pb als je dat liever hebt
Justme_Lisaa schreef
Oh ja ik wel! Ik heb zo’n plastic hoesje eromheen zitten, vooral omdat ik gewoon niet wil nadenken over het hoe en wat. Ik werk met kinderen en dan gaat het nog wel eens hard aan toe haha. Is het mooi, mwah, zonder is mooier. Maar het stoort me niet, alles werkt nog zoals dattie zonder was, dus dat is prima

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 17:01 



 
Profiel   

Hij ligt nu thuis, daar ben ik zondag weer. Mocht ik het niet vergeten, zal ik hem even maken! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 18:14 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Hier ook alleen folie erop. Valt niet op, maar er zitten inmiddels wel al een paar krasjes op. Nu zal het scherm zelf minder snel krassen dan de folie, maar ik ben toch blij dat ik er folie op heb.
[ [url=m/uTKS8K.jpg]Afbeelding[/url] ]



Wat een leuk bandje !

Zojuist de Apple Watch se besteld heb alles doorgelezen maar verschil is minimaal met de 6 en wat er extra opzit gebruik ik niet .
Ik heb wel een silliconen beschermhoesje eromheen besteld kijken of het wat is .

Ik vind de Garmin echt super mooi om te zien maar ik ben bang dat het teveel een sporthorloge zal zijn en ik er niet mee overweg kan .

Morgen is het horloge er .

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 19:17 



 
Profiel   

Samsung heeft een mooie cashback aanbieding voor de Galaxy Watch 3.
Maar hoelang gaat bij jullie de batterij mee? Dat vind ik nog wel een dingetje.

Hoe doen jullie dat met het opladen? Laadt hij snel op?

Pfoe zie door de bomen het bos niet meer :(:) #luxeprobleem :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-21 09:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 36 van de 71 [ 1751 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen