Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 69 van de 92 [ 2283 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 92  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cryptocurrency

 
Profiel   

Blijft inderdaad net boven de grenslijn zitten, vanmiddag zat ie er net iets onder, maar toen ging die al vrij snel er net weer iets boven hangen. :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 17:19 



 
Profiel   

Spannend dit :o Fijn dat er hier ook wat tekst en uitleg gegeven word. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-21 20:57 



 
Profiel   

Het ziet er geloof ik nog niet best uit he?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 15:27 



 
Profiel   

Oef, het ziet er bepaald niet uit alsof we de goede kant op gaan. Ondertussen hangt Bitcoin krap boven de $45k. Ik zie een DCA-kans aankomen.

Overigens lees ik hoor ik dat dit niet het einde van de bullmarket hoeft te betekenen. Hooguit dat de piek iets langer op zich laat wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:48 



 
Profiel   

Klopt. Ik denk dat die nog iets verder gaat zakken en daarna gewoon weer de hoogte gaat pakken. Dit is nog steeds een correctie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:55 



 
Profiel   

Ik hoop dat jullie gelijk krijgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:39 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Het ziet er geloof ik nog niet best uit he?

Maar dit is toch gewoon een gezonde beweging? Alleen omhoog is juist geen goed teken...
Kijk als duidelijk voorbeeld naar alle beurscrashes uit het verleden, ging altijd een extreme kunstmatige stijging aan vooraf.
Terugtesten en correcties zijn juist gezond. Mensen pakken winst, ook grote spelers, als je dat niet terug ziet moet je je pas zorgen gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 18:58 



 
Profiel   

Ja dat is een beetje mijn nieuwigheid, en het feit dat ik laat ingestapt ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 09:30 



 
Profiel   

Lekker alles laten staan als je zonder leverage speelt. Het gaat vroeg of laat winst geven. Pas als je verkoopt heb je daadwerkelijk verlies gemaakt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 09:32 



 
Profiel   

Ja doe ik zeker, en een beetje geruststelling zoeken in oa dit topic dat het echt nog wel goed komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 09:38 



 
Profiel   

Op NPO1 is nu een interessant stuk over crypto bij Radar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 21:14 



 
Profiel   

Iedere zaterdag bij RTLZ Bulls and Bears om 14.00... Iemand al een keer gekeken, ik zag vd week voor de eerste keer een commercial hierover bij RTL

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:39 



 
Profiel   

Heel spannend is het nu allemaal… Verwachting is dat het de komende tijd nóg meer gaat dalen voordat het flink gaat stijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:32 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Ja doe ik zeker, en een beetje geruststelling zoeken in oa dit topic dat het echt nog wel goed komt.


Als je geruststelling moet zoeken op een paardenforum zou ik nu even helemaal niet traden, maar je vooral verdiepen hoe het werkt, en hoe je veiligheid kan inplannen voor jezelf.
En ook hoe je op een dalende markt kan traden.
Dalingen blijven bestaan, zeker met nieuws berichten en veel traders die uit emotie traden.
Vanuit paniek en angst worden nooit goede trades gedaan... en daarbij is het ook niet goed voor je eigen stresslevels :D :P
Wanneer je beter weet hoe het werkt en wat je aan het doen bent ben je zekerder, en heb je ook geen anderen nodig om je gerust te stellen omdat je het zelf al ingecalculeerd hebt. Dan wordt het spelletje een stuk leuker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 22:44 



 
Profiel   

Eens met bovenstaande.
Echt no worries. Over paar maanden kan je lachen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 23:00 



 
Profiel   

J0anieke schreef
Eens met bovenstaande.
Echt no worries. Over paar maanden kan je lachen :D


Wij wachten hier ook rustig af wat er in de maanden november t/m januari gaat gebeuren

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 23:26 



 
Profiel   

Ik trade niet, dus dat scheelt. Het geld wat er in zit kan ik ook absoluut missen, maar leuk om het steeds minder te zien worden is het niet.

De gemiddelde bullrun schijnt 18 maanden te duren, wat maakt dat jullie niet lijken te denken dat deze laatste stijging een bulltrap was en we nu keurig op tijd de bearmarket in gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:13 



 
Profiel   

Geen idee.
Zie het allemaal wel.
Alles wat lager komt te staan als m’n gemiddelde kan ik weer bijkopen af en toe.
Ooit gaat het vanzelf wel weer omhoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:49 



 
Profiel   

Dat deze run niet volgens hetzelfde verwachtingspatroon loopt als vorige keren mag duidelijk zijn. Wat er staat te gebeuren… geen idee. Ik denk dat je die afwachtendheid ook wel terug ziet in de grafieken. Persoonlijk denk ik dat de bullmarkt nog niet over is. Ach we zien wel. Op verlies zal ik zo snel niet meer komen (dan moet ETH onder de 300 dollar duiken weer bijvoorbeeld). Dus wacht gewoon rustig af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:37 



 
Profiel   

Als je op logaritmische schaal kijkt valt het allemaal nog wel mee en heeft hij op andere momenten veel hardere dalingen gehad. Hij is aan het begin ook te hard omhoog gegaan, waardoor hij nu even 'op adem moet komen'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:59 



 
Profiel   

Gypsy schreef
Ik trade niet, dus dat scheelt. Het geld wat er in zit kan ik ook absoluut missen, maar leuk om het steeds minder te zien worden is het niet.

De gemiddelde bullrun schijnt 18 maanden te duren, wat maakt dat jullie niet lijken te denken dat deze laatste stijging een bulltrap was en we nu keurig op tijd de bearmarket in gaan?

Dit is geen basale bullrun, dus je kan het niet langs andere tijd schema's leggen.
Reken er maar op dat het veel langer gaat duren, maar dan ook meteen stabieler.

En zoals altijd, harder omhoog, moet ook altijd even harder naar beneden... zoals hierboven ook duidelijk beschreven wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:03 



 
Profiel   

[ img ]
Als die deze tweet nog verder gaat volgen zitten we volgende maand al boven de ATH. :)

Om nog terug te komen op de 'gemiddelde bullrun duurt 18 maanden': een bullrun kent ook dalingen, het is niet dat hij non-stop alleen omhoog gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:06 



 
Profiel   

Ik ben hier net mee begonnen en heb wat geld erin gezet wat ik kan missen. Ik vind het vooral interessant hoe dit werkt. Ik heb Bitvavo als app en bitcoins en ADA.

Wat zijn betrouwbare bronnen om te volgen? Wat is jullie routine hierin?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:22 



 
Profiel   

Ik heb een membership op northstar & badcharts ($10 per maand) en heb de cursus cryptonite gedaan van Corne marchant. Van de laatste een beetje spijt want vind hem een beetje een hyper, maar heb via zijn cursus wel de basis geleerd van day traden en zn premium discord groep is best waardevol. Van de cryptonite discord krijg ik meldingen en northstar & badcharts bekijk ik 1x in de 1 a 2 dagen. Verder hou ik Twitter en YouTube (vooral bitcoin consulant vind ik een fijne uitleg geven) een beetje in de gaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:13 



 
Profiel   

Via Twitter kan je rechtstreeks betalen in bitcoin, de koers stijgt.

Weet niet of dit in NL ook al is uitgerold maar zo niet, dan duurt het vast niet lang meer.
https://twitter.com/BitcoinMagazine/sta ... 58464?s=20
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 69 van de 92 [ 2283 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 92  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen