Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 62 van de 205 [ 5103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 205  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

 
Profiel   

Denk dat jullie helemaal gelijk hebben tis eigenlijk zonde om iets voor de raampartij te hangen.
Ga het inrichten met gezellige zithoek bureau,en wat planten.
Ik hoop dat de inkijk meevalt door de overstek van 3.5 meter.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 14:33 



 
Profiel   

lukka63 schreef
Denk dat jullie helemaal gelijk hebben tis eigenlijk zonde om iets voor de raampartij te hangen.
Ga het inrichten met gezellige zithoek bureau,en wat planten.
Ik hoop dat de inkijk meevalt door de overstek van 3.5 meter.


Als je er een hele toffe groene plant voor zet zal dat echt heel mooi worden en inkijk beperken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:52 



 
Profiel   

Ik zit met smart te wachten met de berekeningen van de constructeur!!! Ben ongeduldig, duurt lang.

Dan kan de tekening door naar de aannemer voor de prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 19:53 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik zit met smart te wachten met de berekeningen van de constructeur!!! Ben ongeduldig, duurt lang.

Dan kan de tekening door naar de aannemer voor de prijs.


Bouwen en verbouwen kost een hoop geduld in deze rare tijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 20:37 



 
Profiel   

lukka63 schreef
PSvanLot schreef
Ik zit met smart te wachten met de berekeningen van de constructeur!!! Ben ongeduldig, duurt lang.

Dan kan de tekening door naar de aannemer voor de prijs.


Bouwen en verbouwen kost een hoop geduld in deze rare tijden.


De aannemer is al geregeld voor april 2022 gelukkig! Dat hebben we in juni al geregeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 21:26 



 
Profiel   

lukka63 schreef
Denk dat jullie helemaal gelijk hebben tis eigenlijk zonde om iets voor de raampartij te hangen.
En voel je je overdag toch te veel bekeken dan misschien spiegelfolie plakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 08:11 



 
Profiel   

Maar bij die hoge raampartij heb je toch geen inkijk? Of zit er nog een balustrade oid aan de andere kant? Of een trap naar dat kamertje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 09:37 



 
Profiel   

Of buren met een zelfde type huis er recht tegenover :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 10:00 



 
Profiel   

Hi, mag ik me hier ook melden?

Ik vertrek naar een nieuw klein huisje eind dit jaar hopelijk en zoek wat inspiratietips ;-)

Mag ik ze hier vragen? :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:23 



 
Profiel   

Zeker Bienotje, gezellig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 20:26 



 
Profiel   

Leuk Bienotje! Eerste eigen plekje?
Benieuwd naar je vragen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:03 



 
Profiel   

Fijn!

Eerste keer alleen inrichten vooral ;-)

Meubels heb ik alwel beschikbaar, maar gaat even om overige invulling daarbij.

Ik heb bv een lichtpaars geverfde buffetkast die mee gaat. Het is een erg kleine woonkamer, tot nu toe had ik altijd witte muren. Maar de muur waar deze tegen komt lijkt me ook wel interessant andere kleur. Maar wat voor opties zijn er dan anders dan donker? Donker past de kleine ruimte niet.

Anderzijds heb ik van de woonkamer naar slaapkamer een deur met ernaast een raampartij van 1x1m. Iemand ideeen hoe dat beetje knap in het geheel aan te kleden ipv provisorisch?

Mocht het te kritisch zijn en foto's helpen kan ik die wel plaatsen nog :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:19 



 
Profiel   

Foto’s zijn altijd fijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:28 



 
Profiel   

Volgt nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:29 



 
Profiel   

[ img ]

Doorkijkraam naar de toekomstige slaapkamer :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 21:31 



 
Profiel   

Je kan de wand die daar achter zit een of twee tinten donkerder maken dan de kast. Of er een gaaf behangetje achter plakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 05:58 



 
Profiel   

Exact dezelfde kleur als de kast kan ook mooi zijn. Zeker in een kleinere ruimte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 06:28 



 
Profiel   

In een kleine ruimte zou ik eerder kiezen voor een lichtere ton-sur-ton kleur en dat raam naast de deur kan een nette jalouzie voor in dezelfde kleur als het houtwerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:18 



 
Profiel   

Bienotje schreef
Fijn!

Eerste keer alleen inrichten vooral ;-)

Meubels heb ik alwel beschikbaar, maar gaat even om overige invulling daarbij.

Ik heb bv een lichtpaars geverfde buffetkast die mee gaat. Het is een erg kleine woonkamer, tot nu toe had ik altijd witte muren. Maar de muur waar deze tegen komt lijkt me ook wel interessant andere kleur. Maar wat voor opties zijn er dan anders dan donker? Donker past de kleine ruimte niet.

Anderzijds heb ik van de woonkamer naar slaapkamer een deur met ernaast een raampartij van 1x1m. Iemand ideeen hoe dat beetje knap in het geheel aan te kleden ipv provisorisch?

Mocht het te kritisch zijn en foto's helpen kan ik die wel plaatsen nog :-)


De belangrijkste vraag t.a.v. je kastdilemma is: welke sfeer/stijl streef je na?

Wat de raampartij betreft... Wat vindt jij provisorisch? Want ik zou denken aan een groot paneel tegen de muur om het raam onzichtbaar te maken.
En dan bedoel ik een groot gips paneel bijvoorbeeld met behang of beschilderd... Ik noem maar wat.
..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 08:46 



 
Profiel   

DubbelFun schreef
In een kleine ruimte zou ik eerder kiezen voor een lichtere ton-sur-ton kleur en dat raam naast de deur kan een nette jalouzie voor in dezelfde kleur als het houtwerk.


Dat is ook mijn gedachte.
Eventueel een plantentafeltje voor dat raam met een mooie plant erop om die zijde wat te breken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:01 



 
Profiel   

Je zou ook in het raam een perfect passend stuk hout kunnen plaatsen en die dan dezelfde kleur schilderen/behangen als de muur. Netjes en mooi met de witte kozijnen er omheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 09:05 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Je zou ook in het raam een perfect passend stuk hout kunnen plaatsen en die dan dezelfde kleur schilderen/behangen als de muur. Netjes en mooi met de witte kozijnen er omheen.


En/of op die manier van een echt raam een nepraam maken... Inclusief bloemenbak...

Maar dat moet in je stijl passen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:20 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
PSvanLot schreef
Je zou ook in het raam een perfect passend stuk hout kunnen plaatsen en die dan dezelfde kleur schilderen/behangen als de muur. Netjes en mooi met de witte kozijnen er omheen.


En/of op die manier van een echt raam een nepraam maken... Inclusief bloemenbak...

Maar dat moet in je stijl passen...


Daar krijg ik teveel een gemaakt gevoel bij. Voor mijn gevoel zit een bloembak buiten haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:47 



 
Profiel   

Haha ja ik vind dat ook meer voor in een winkel ofzo. Maar als je het goed weet te doen denk ik dat het in bepaalde inrichtingen best kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 10:49 



 
Profiel   

Een soort kruidentuintje stellage zie je wel vaker voor een raam... al is dat meestal een raam met direct zonlicht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 11:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 62 van de 205 [ 5103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 205  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen