Cryptocurrency

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 15:46

De voorspelling (op basis van de trend vanaf 2012) van 63k dollar in oktober is uitgekomen. Die van november is +- 94k... Ik zou zeggen, riemen vast... :D

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 15:58

Jup, ik heb nu ETH bij gekocht, SHB heb ik alleen mn winst af gehaald en laat ik nu even staan. In de verwachting dat ETH BTC weer trouw mee volgt.

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 16:57

Toch fijn, de analyses die hier af en toe worden gegeven. Thanks Shiloh!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:18

is zeker fijn die voorspellingen! Ik merk wel dat ik nu ongeduldiger ben ofzo. Ik kom net om de hoek kijken maar vind evengoed dat ik nu wel lang genoeg geduld heb gehad. :+

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:20

Ik ben verre van echte kenner he. Ik ken alleen wat basis principes, maar we zagen vorige week nog dat die niet altijd kloppen (toen was het dat omhoog gekruip en ging het alsnog omhoog).

Dus ga er niet je hele strategie op baseren. :')

Kom in ieder geval niet aankloppen “maar je zei toch dat…” :7 :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:22

Nee zeker niet, maar hoop doet leven toch? En mijn strategie is toch dca/hodl. Met een vleugje fomo, want ik blijf toch een millenial. :+

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:25

Gypsy schreef:
is zeker fijn die voorspellingen! Ik merk wel dat ik nu ongeduldiger ben ofzo. Ik kom net om de hoek kijken maar vind evengoed dat ik nu wel lang genoeg geduld heb gehad. :+


Haha. Ik heb tussen 2018 en nu meerdere jaren geduld moeten hebben. “Gaat het nou nog wat dooeeehoeeeen”. Maar goed. Geduld beloond.

Zit inmiddels op zo’n 10x oorspronkelijke inzet.

Had meer kunnen zijn als ik beter gespreid had. Had vrijwel niks in BTC zelf. Helaas blijft op het grote geheel ETH wat achter. Ach ja. Ook heb ik lange tijd op verlies gestaan. Was enkele dagen voor de laatste grote crash ingestapt en uiteindelijk mijn verlies toen kunnen beperken tot zo’n 50% en sindsdien bijna niet meer aangekomen.

Mars

Berichten: 33262
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:27

Geld is makkelijker om te investeren dan tijd :D
Zeker na zo’n lekkere rush van gisteren op SHB maakt dat wel ongeduldig/smaakt naar meer.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:33

Ja kun je nagaan, dat is pas lang geduld moeten oefenen... Ik ben benieuwd hoe mij dat straks vergaat. Ik wil graag na deze bullmarket gaan dca'en, dus gedurende de bearmarket/cryptowinter. Bitcoin, eth, ik denk ook ada, en misschien een paar procent op een paar "wildcards" als ik veelbelovende projecten kan vinden. Dus vooral op safe spelen met de munten die elke bullrun wel terugkomen. En dan nog een goede exitstrategie, winst nemen. Maar man ik weet nu al dat ik het zwaar ga hebben haha.

Ja het is ook wel gaaf, als je zo je inleg ziet groeien zoals bij shib nu. Aandelen hebben nooit mijn interesse gehad maar dit werkt gewoon verslavend. :D

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:36

Hier is het plan het einde van de bull run een beetje in te schatten. Er komt vast weer zo’n moment van extreme fomo. Dat alle kranten vol staan en iedereen zit te jubelen. Dat is het moment om uit te stappen. Op dat moment ga ik vrijwel alles verkopen en rustig wachten op het dal.

Misschien loop ik de absolute top dan net mis. Maar het is wel redelijk safe.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:42

Shiloh schreef:
Hier is het plan het einde van de bull run een beetje in te schatten. Er komt vast weer zo’n moment van extreme fomo. Dat alle kranten vol staan en iedereen zit te jubelen. Dat is het moment om uit te stappen. Op dat moment ga ik vrijwel alles verkopen en rustig wachten op het dal.

Misschien loop ik de absolute top dan net mis. Maar het is wel redelijk safe.


Zoiets begrijp ik ook ja. Ik zie dat er vaak gegrapt word dat op het moment dat je tante je buurman en je neef gaan vragen hoe dat bitcoin gebeuren werkt, het tijd word om uit te stappen haha. En dat je idd de piek bijna niet kunt timen, dus op tijd winst nemen, evt in gedeeltes.

Nu nog het hoofd koel houden en die kennis ook echt toepassen als de hebzucht en de gekte toeslaat.

J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 17:52

Mars schreef:
Geld is makkelijker om te investeren dan tijd :D
Zeker na zo’n lekkere rush van gisteren op SHB maakt dat wel ongeduldig/smaakt naar meer.

Door deze gevoelens ben ik veel geld verloren. Scheelt dat de meesten hier alleen bitvavo gebruiken. Daarmee kun je je inleg niet verliezen zolang je niet verkoopt.

Wees vooral blij met de winsten die je maakt en laat je niet gek maken.

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 18:02

Ik wil eigenlijk meer inzetten op btc.. maar liever als die weer wat zakt.. maarja gaat die nog wel weer zakken XD vind het altijd wel lastig "juiste" moment. zit er daar te weinig voor in..

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 18:02

Shiloh schreef:
Ik ben verre van echte kenner he. Ik ken alleen wat basis principes, maar we zagen vorige week nog dat die niet altijd kloppen (toen was het dat omhoog gekruip en ging het alsnog omhoog).

Dus ga er niet je hele strategie op baseren. :')

Kom in ieder geval niet aankloppen “maar je zei toch dat…” :7 :+

Ga ik ook zeker niet doen. Ik heb alleen helemaal 0,0 verstand van grafieken lezen en dergelijke. Vandaar dat ik het persoonlijk heel fijn vind als jullie daar af en toe wat over vertellen. Voor mij toch een manier om een beetje bij te leren.

Chanen

Berichten: 1706
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 18:03

Eloya schreef:
Ik wil eigenlijk meer inzetten op btc.. maar liever als die weer wat zakt.. maarja gaat die nog wel weer zakken XD vind het altijd wel lastig "juiste" moment. zit er daar te weinig voor in..

Een sterke uitspraak die ik online tegenkwam was dat je beter nu kunt instappen op de piek, dan te wachten tot volgend jaar, want dan ben je in the end waarschijnlijk juist duurder uit, omdat de verwachting is dat de huidige piek dan juist support level is.

J0anieke

Berichten: 4872
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 19:56

Eloya schreef:
Ik wil eigenlijk meer inzetten op btc.. maar liever als die weer wat zakt.. maarja gaat die nog wel weer zakken XD vind het altijd wel lastig "juiste" moment. zit er daar te weinig voor in..

Imo is dit wel een mooi koop moment. $58k is een sterke support en daar zit hij nu net iets boven. Voor die $2k zou ik niet moeilijk doen.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-21 20:43

Bitcoin stond net op 50k dus maar even wat aangekocht met mijn winst van Shiba :j benieuwd wat het gaat doen

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 07:49

Ik heb net even een tientje op wink link ingezet, deze heeft waarschijnlijk ook wel leuke potentie

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Berichten: 20039
Geregistreerd: 09-08-07
Woonplaats: The world is my playground.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:57

Shiloh schreef:
Vind de grafiek voor BTC er bemoedigend uit zien.

Op de daily candles zien we Lower highs en lower lows is in theorie een indicatie voor nog een spurtje omhoog.

Het tegenovergestelde dus van waarom ik een paar weken terug pessimistisch was. Toen was het higher highs en higher lows. En dat is juist meestal een indicatie voor een drop.

Zoals alles natuurlijk geen garantie. Maar ben weer erg benieuwd.

Ik vind het wel tijd voor een flinke sprong omhoog waardoor de FOMO weer lekker toeslaat :D


Gouden ster sticker voor jou, en nu? Je snapt dat we nu steeds voorspellingen van jou willen he haha!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 18:59

Oooh, dit is nog niks hoor. Dit zit nog in het zelfde higher lows en lower lows ritme.

Dit is gewoon normaal geschommel.

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:03

Het is nog niet indrukwekkend. Dat was Shiba wel haha. Met afwachten komt het wel in orde.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:05

Wat kan ik van Shiba verwachten? Ik denk zelf om het een jaar te laten staan of het moet opeens zo omhoog schieten dat ik het eraf wil halen. Ik ben gelukkig op het goede moment ingestapt maar wel met een klein bedrag. Ik wil dus ergens in een coin € 100 inleggen en dan hopen dat het een jaar later een stuk meer waard is. In welke coin kan ik dat het beste doen?

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:22

Ik heb ADA gister bemachtigd voor €1,70. Heel blij mee, want ik aas al maanden op ADA. _O-

Zitten er hier meer ook in PAXG?

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:32

Maureen95 schreef:
Wat kan ik van Shiba verwachten? Ik denk zelf om het een jaar te laten staan of het moet opeens zo omhoog schieten dat ik het eraf wil halen. Ik ben gelukkig op het goede moment ingestapt maar wel met een klein bedrag. Ik wil dus ergens in een coin € 100 inleggen en dan hopen dat het een jaar later een stuk meer waard is. In welke coin kan ik dat het beste doen?


Als dit je tactiek is dan kan het zomaar zijn dat je over een jaar dik in de min staat. Crypto hebben hogen pieken en diepe dalen. Sommige herstellen nooit, anderen stijgen elke cyclus exponentieel. Cycli duren meerdere jaren. Garanties zijn er niet.

Bitcoin was December 2018 op 20k toen het klapte. Op het diepste punt (2019 ergens?) zat het op 2k en nu zitten we op 60k midden in een Bull run. Maar die run gaat geen jaar meer duren denk ik. Niemand weet hoe lang en tot hoe hoog. Maar doorgaans gaat een crash gepaard met vooraf met flinke euforie en gaat het bij alles en iedereen over bitcoin. Over een jaar zouden we alleen zomaar lager kunnen zitten dan nu. Kan zomaar zijn dat we eind dit jaar op 100k zitten, maar volgend jaar deze tijd op 10k. Kan ook zomaar zijn dat dit het is en de prijs langdurig niet verder doorbreekt. Nobody knows.

Ik heb zelf dus in 2018 ingezet. Voornamelijk op Bitcoin en Ethereum. Inmiddels is de waarde van wat ik heb zo’n 10x mijn inleg. Maar ik zit er dus ook al sinds begin 2019 niet meer aan.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-21 19:35

Ik heb via bitvavo coins gekocht dus als het op is, is het op. Toch maar naar Ethereum kijken.