Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 8 [ 176 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Klushuis 3. Zal dit een blijvertje zijn?

 
Profiel   

En over je aangepaste opmerking, beter laat dan nooit… :=

Kinke:
Ja, dat misschien wel. Misschien zit er wel helemaal geen verhaal achter en is het tientallen jaren geleden gewoon gedumpt. Dat kan ook natuurlijk

Er woonde een oud stel in. Waarvan de man lang geleden al is gestorven. Toen is de zus van de vrouw erbij gekomen, welke na het overlijden van haar zus sinds 2014 alleen hier gewoond heeft. Toen die vrouw overleed was ze al ver in de 90. De mevrouw die achterbleef is afgelopen augustus overleden. Mijn moeder heeft heel veel jaren geleden hier schoongemaakt en sinds dien was er in ieder geval niets veranderd en is er ook altijd beneden geleefd/geslapen. Boven hadden ze de slaapkamers dus vrij, kan me niet voorstellen dat de gasten op de bergzolder moesten :')


Laatst bijgewerkt door xMayo op 28-11-21 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:29 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Wat heerlijk Mayo!! Als ik dit zie heb ik helemaal zin in mijn verbouwing in april!!


Jaaa super leuk!! Ik ben ook zo enthousiast en zit zo vol ideeen haha!

Suzanne, er komt sowieso 1 dakkapel op. Of het hierbij blijft gaan we bekijken zodra de nieuwe verdiepingsvloer erin ligt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:30 



 
Profiel   

xMayo schreef
PSvanLot schreef
Wat heerlijk Mayo!! Als ik dit zie heb ik helemaal zin in mijn verbouwing in april!!


Jaaa super leuk!! Ik ben ook zo enthousiast en zit zo vol ideeen haha!

Suzanne, er komt sowieso 1 dakkapel op. Of het hierbij blijft gaan we bekijken zodra de nieuwe verdiepingsvloer erin ligt :D


Ik ook! super leuk om allerlei foto's op te slaan en een moodboard te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 20:33 



 
Profiel   

Waar ga je die cursus doen TS? Hoe heb je hem gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:33 



 
Profiel   

Spant zit er in en de verdiepingsvloer is eruit! Heerlijk :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:27 



 
Profiel   

Wow, dit is wel echt grondig verbouwen. :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:33 



 
Profiel   

Jeetje, ik zou gek worden. Verbouwen 2.0 is zoiets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 20:50 



 
Profiel   

Oh leuk, ik volg weer! Flinke verbouwing, jij liever dan ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:01 



 
Profiel   

Grote leegte zonder stiekeme logeerplekken. Jullie zijn weer goed bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:01 



 
Profiel   

Wow grondig!
Welke spant is er precies geplaatst? Altijd leuk om te weten, ik zie het zelf niet zo goed. Het lijken er meerdere “nieuwe”?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 21:02 



 
Profiel   

Thanks! Het gaat tot nu toe inderdaad lekker :J

Hannanas
het is het middelste spant :)

Helaas moeten zeer waarschijnlijk ook alle planken van het dak vervangen worden, we dachten dat deze nog goed waren maar veel hebben toch rotte plekken dus we gaan van de week even bekijken hoe en wat. Als het goed is s voor het nieuwe jaar het dak vervangen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 21:56 



 
Profiel   

Gaaaf, ik volg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-21 22:15 



 
Profiel   

oei dit is inderdaad een hele serieuze verbouwing :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 16:01 



 
Profiel   

Nou. Een aantal tegenslagen later kunnen we eindelijk weer verder! 2 weken terug kregen we een telefoontje dat we per direct een bouwstop hadden ivm mogelijke asbest. Diezelfde dag is onze jongste opgenomen in het ziekenhuis waar we uiteindelijk 3 nachten moesten blijven. Daarna liepen we tegen het volgende probleem aan, namelijk dat ons stacaravan avontuur niet door kon gaan en we de koop van de caravan noodgedwongen moesten annuleren. We moeten alleen over 5 weken ons huis uit dus we moesten hals over kop op zoek naar woonruimte. Gelukkig hebben we die inmiddels zo goed als zeker gevonden en is het asbest rapport inmiddels opgesteld en komen ze als het goed is deze week de asbest saneren. Flinke domper. We wisten dat er in de kachelpijp asbest zat en dit hebben we ook geheel verwijderd en ingepakt maar daarna stond de gemeente op de stoep om te controleren en kwamen we helaas nog meer asbest tegen. Maar goed, schouders er onder en weer door!

Gelukkig hebben we groen licht en mogen we wel het huis weer in nu! Komende week beginnen ze aan de verdiepingsvloer! :)

En we kregen leuke foto’s door van de kozijnen en de pui. Ook deze zijn klaar om hierheen te komen. Ook hebben we gisteren onze vloeren uitgekozen alleen ben ik vergeten hier een foto van te maken haha. <3


[ img ]

Gewit
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-12-21 19:46 



 
Profiel   

Oei kostbaar oponthoud. := nu weer fris vooruit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 20:30 



 
Profiel   

Gaat het beter met het kindje nu?
En pfff idd, flinke tegenvallers! Hou de moed erin!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 21:50 



 
Profiel   

Lief dat je het vraagt!

Gelukkig wel. Ze had een flinke astma aanval waarvoor ze in het ziekenhuis behandeld werd en kreeg daar te lage zuurstof dus ze heeft ook nog 2 dagen aan het zuurstof gelegen. Gelukkig heeft ze nu medicatie in de hoop het voortaan voor te zijn en is ze inmiddels weer helemaal de oude. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 20:39 



 
Profiel   

Wat een mooie plek en na de verbouwing vast ook een prachtig huis. Ik volg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 21:45 



 
Profiel   

xMayo schreef
Lief dat je het vraagt!

Gelukkig wel. Ze had een flinke astma aanval waarvoor ze in het ziekenhuis behandeld werd en kreeg daar te lage zuurstof dus ze heeft ook nog 2 dagen aan het zuurstof gelegen. Gelukkig heeft ze nu medicatie in de hoop het voortaan voor te zijn en is ze inmiddels weer helemaal de oude. <3


Gelukkig !

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 22:22 



 
Profiel   

Op dit moment word alle asbest gesaneerd. En de verdiepingsvloer ligt er weer in! Krijg ik toch m’n balken plafond weer :D :)

Fijne feestdagen allemaal! <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 14:35 



 
Profiel   

Leuke vondst zojuist. Weinig bijzonders maar afkomstig uit het huis waar we nu in wonen dus voor ons wel heel leuk en toevallig :D

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 15:04 



 
Profiel   

Haha, leuk! Zo hebben wij ook van alles gevonden, waaronder een vleeszakje van de slager die vroeger verderop in de straat zat (jaren '60). Leuk toch :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 15:10 



 
Profiel   

Blijft toch een vreemd gezicht … :=
Maar goed, het is weg!

[ img ]
[ img ]

Draadjes all over the place en de wc in aanbouw :D
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:25 



 
Profiel   

Opbouwen ... zoveel beter dan afbreken. Dan heb je tenminste het idee dat je weer de goede kant uit gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:27 



 
Profiel   

Ja dat is grappig om naar te kijken, de marsmannetjes _O- Hier hebben we se ook gehad afgelopen jaar, asbestdak van de schuur laten verwijderen. Kost een klap geld maar wij zijn er zo blij mee nog steeds, was ook echt iets wat al 12 jaar op ons verlanglijstje stond
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 20:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 8 [ 176 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen