Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show jouw groene muur!

 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Onze legergroene muur! Ik ben er nog steeds helemaal verliefd op!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:06 



 
Profiel   

Geordend van Histor
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Met Early Dew moet je flink rekening houden met lichtinval; hij kan namelijk blauw uitvallen ipv groen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:12 



 
Profiel   

[ img ]

Dat donker groen vind ik zo mooi. Ik kon de kleur die ik in mijn hoofd had niet helemaal vinden en heb het zelf gemengd met 2 blikken van 2,5 liter nachtblauw Flexa en een blikje 1 liter retro vibe Flexa, is een beetje oker geel achtig.

Retro Viber maar voor de helft ongeveer er door gemengd. Steeds een beetje er bij tot ik de kleur goed vond.


[ img ]

Classic car van Flexa lijkt er erg veel op zie ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:22 



 
Profiel   

Sinds afgelopen zaterdag zit er Early Dew op mijn toiletmuren. Ik wilde eerst olijfgroen, maar in de winkel zag dat er erg hard uit. Ik dacht: ik pak Early Dew, dat ziet eruit als zachtgrijsgroenblauw. Op de muren van mijn toilet komt het er echter alsnog uit als olijfgroen :+ Op de foto misschien niet goed te zien met die crappy verlichting, maar in het echie wel.

Ik ben er wel blij mee hoor, maar die zachte kleur zoals op het blik en op de kleurenkaartjes zie ik hier niet in terug :)) Grappig hoe verschillend dat kan uitvallen met deze kleur.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:52 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Hier Army Green betonlookverf van de Oude Bank!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:04 



 
Profiel   

ElSea schreef
[ [url=m/ndhK3p.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DVzSZe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier Army Green betonlookverf van de Oude Bank!


Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:20 



 
Profiel   

Ik heb in mijn huis nu Kiezelgroen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:39 



 
Profiel   

Wij gaan vanavond een muur in Camouflage Green van Flexa verven, die heb ik hier volgens mij nog niet voorbij zien komen. Ik plaats binnenkort even een foto bij daglicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:52 



 
Profiel   

Wij hebben geen groene muur maar groene balken. Citadel is deze kleur. De muren en plafond zijn de kleur Wollig
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 11:59 



 
Profiel   

[ img ]

Farrow & Ball Calke Green

[ img ]

Farrow & Ball Vert De Terre (op hout).

Heb helaas (nu) even geen recente of duidelijke foto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:04 



 
Profiel   

xMayo schreef
Ik houd van groen <3

[ [url=m/RUXIP8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G4HPpW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke kleur is dit. Vind jou hele stijl prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:32 



 
Profiel   

[ img ]
Oude foto, maar qua kleur beter te zien.

[ img ]
Nu, met donker weer, weinig licht.

Het is woudgroen van flexa. Echt een supermooie warme kleur groen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:59 



 
Profiel   

eroslover schreef
xMayo schreef
Ik houd van groen <3

[ [url=m/RUXIP8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/G4HPpW.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke kleur is dit. Vind jou hele stijl prachtig!


Ah dankjewel! Ik heb bij de gamma gevraagd om de kleur forest song van flexa. Die hebben ze van eigen gamma verf gemengd. Als je hem wilt heb ik evt. Een foto van de qr code. Die kunnen ze bij de gamma scannen en krijg je dezelfde kleur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:00 



 
Profiel   

Ik heb zelf geen groen, maar download de Flexa Visualizer app, dan kan je alle kleuren gewoon op je eigen muur/muren "projecteren" als je je camera in de kamer richt. Zo heb je een goed beeld hoe het eruit komt te zien :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:05 



 
Profiel   

Ik volg even, I <3 groen. Wij hebben onze woonkamermuur olijfgroen, onze overloop lichtgroen (beetje early dew achtig) en deze kleur loopt dan door op onze slaapkamer en hiervan is 1 muur en het (hoge) plafond donkergroen. Kantoor ook meteen geverfd met de restjes. Ik zal morgen een foto maken en plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:07 



 
Profiel   

Ik ga verhuizen, denk dat is de wc gedeeltelijk donkerblauw maak en de woonkamer okergeel met groen. Is er al iemand die dat heeft aangedurfd? Zag al wel gele gordijnen voorbij komen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:15 



 
Profiel   

Oooh ik heb op de slaapkamer ook een muur groen geverfd! Mijn vriend vindt het spuuglelijk maar ik ben er echt blij mee haha.

Hij lijkt nog redelijk licht op foto maar hij is in het echt wel donkerder. Ik heb geloof ik de kleur Taxus van Levis
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:17 



 
Profiel   

[ img ]
Ik heb nu dit op de muur :D

Ik ga denk voor Still Searching van Histor, omdat ik graag WoudGroen wil (van de praxis, Perfection is dat geloof ik) maar die dekte met de testlaag echt heel slecht..
Dan blijf ik het toch eigenlijk wel koud vinden, dus ik heb de neiging om de andere wanden een soort mosterdkleur te verven, om de warmte erin te halen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:15 



 
Profiel   

Cer schreef
[ [url=m/1Q07sO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu dit op de muur :D

Ik ga denk voor Still Searching van Histor, omdat ik graag WoudGroen wil (van de praxis, Perfection is dat geloof ik) maar die dekte met de testlaag echt heel slecht..
Dan blijf ik het toch eigenlijk wel koud vinden, dus ik heb de neiging om de andere wanden een soort mosterdkleur te verven, om de warmte erin te halen..


Leuk! Welke kleur is die grote rechtsonder? Waar het notitieblaadje naast hangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:46 



 
Profiel   

Kijkt even op notitieblaadje :')

Dat is classic car van histor, die wordt nu in de avond een beetje te donker vind ik

In de winkel was ik helemaal blij met die erboven (een Annie sloan), maar die wordt bij mij bijna blauw.. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:53 



 
Profiel   

Histor Laurier :)

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:58 



 
Profiel   

Cer schreef
Kijkt even op notitieblaadje :')

Dat is classic car van histor, die wordt nu in de avond een beetje te donker vind ik

In de winkel was ik helemaal blij met die erboven (een Annie sloan), maar die wordt bij mij bijna blauw.. -O-

Die is inderdaad donker!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:00 



 
Profiel   

Cer schreef
Kijkt even op notitieblaadje :')

Dat is classic car van histor, die wordt nu in de avond een beetje te donker vind ik

In de winkel was ik helemaal blij met die erboven (een Annie sloan), maar die wordt bij mij bijna blauw.. -O-



Thanks! Ik heb het plan gevat om drie muren donkergroen of blauw te verven, in een kamer met weinig licht := Heb jij testers gekocht van alle kleuren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:01 



 
Profiel   

Marieke1495 schreef
Die is inderdaad donker!

[ [url=m/D8Bn7S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohhh maar jij hebt een hele mooie lichte ruimte <3

Ik twijfel om toch voor dat mosterdgeel wat er hangt, te gaan of zelfs een terra kleur .. ik krijg geen warm gevoel van groen -O-

Ja ik heb zoveel mogelijk testers gekocht omdat t echt anders is op de muur. En deze mooie vlakken zitten op een plek waar normaal een schilderij hangt, zodat we t echt op de muur kunnen zien :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:10 



 
Profiel   

Hier 'mos' van de Gamma :D

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 22:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 60 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen