Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 170 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

 
Profiel   

senna21 schreef
corinep schreef
Zijn jullie lid van de postcode loterij. Ik vind het eigenlijk best zonde, win af en toe iets waar ik echt niet op zit te wachten maar stel je voor dat ie toch valt op jouw straat....


Nope....
Onlangs kregen mijn ouders een brief dat de prijs in hun postcodegebied zou vallen. Trap er niet in.


Hoe bedoel je dat? Dat het doorgestoken kaart is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:26 



 
Profiel   

Mijn paard besloot gisteravond gaskoliek te krijgen. Zondagavond 22u30. Gelukkig kon stalbaas het opvangen, ga zo dadelijk even checken hoe hij de nacht is doorgekomen (voor zover ik weet was hij al frisser vanochtend). Erheen racen had weinig zin, tegen dat ik daar aankom is de DA allang weer weg (die zit om de hoek) + er hangen camera's in de stallen voor opvolging.
Maar daar gaat mijn eindejaarspremie volgens mij #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:55 



 
Profiel   

He wat balen voor jullie beiden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:56 



 
Profiel   

Oei das schrikken. Hopelijk is hij snel beter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:58 



 
Profiel   

poes schreef
Faelynn schreef
Mocht iemand trouwens happysoaps een keer willen proberen, ik heb er gister besteld en kan daardoor één kortingscode van 25% weg geven aan iemand. Dus mocht iemand daar daadwerkelijk wat willen bestellen, dan kan je mij een pb sturen.


Heb wel interesse :j


Zal straks mijn kortingscode plaatsen. Is volgens mij een algemene en vaker bruikbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 12:19 



 
Profiel   

He verdorie Varekaj het zit je dit jaar met betrekking tot de paarden niet mee zeg :(:) hopenlijk zet de verbetering zich door....


Zoooooo ik heb echt zoveel geld uitgegeven :+ heb een professionele fotoshoot laten doen voor mijn website / Linkedin profiel. Had dat nog nooit gedaan en wilde dat zooooo graag. Had bijdragen gevraagd op mijn verjaardag en heb daar zelf nog bijgelegd. Werkelijk prachtige foto's. Was inclusief styling, wat een hele belevenis was. Heb hier flink voor gespaard hoor maar toch wel iets te veel uitgegeven want kon niet kiezen uit de foto's *-:) ^) maar goed.
Nu gaat de bezuinig-knop voorlopig weer aan :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:11 



 
Profiel   

Beterschap voor je paard Varekaj, hoe gaat het nu?

O maar dat is wel een uitgave waar je lang plezier van gaat hebben vanhuisuit, leuk!

Ik krijg morgen eindelijk de sleutel! Zo spannend. Dan begint het grote geld uitgeven haha. Heb al heel veel afspraken staan voor de komende dagen voor inmeten deur, jaloezieën en zonnepanelen.
En ondertussen hoop ik alles te kunnen schilderen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 16:53 



 
Profiel   

Hij had vanochtend 2x mooi gemest en stond al een stukje vrolijker. Wel ander deken opgelegd. Had gisteren al wat het idee dat hij wat koud had, vanochtend voelde hij qua lichaamstemperatuur veel beter aan dus kou zal zeker een rol gespeeld hebben.
Deze namiddag heeft stalgenootje hem nog in de stapmolen gezet, dus beweging gehad en geen nieuws is goed nieuws :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:46 



 
Profiel   

Gelukkig Varekaj!

@Samantha wat ontzettend spannend! Best nog wel snel gegaan allemaal (voor jou waarschijnlijk niet maar zo lijkt het als lezer :) ).

Vwb de shoot, dat denk / hoop ik ook. Ben er ook zo blij mee. Foto's zijn echt 'ik'. En ik sta altijd zo stom op foto's vind ik zelf }:0 Had er dus weinig vertrouwen in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 17:52 



 
Profiel   

Nou, karma is ermee gemoeid. Of murphy. Maar ik had al een paar dagen wat subtiel last van tandpijn, ik gaf koude de schuld. Intussen zitten er echter zo'n pijnscheuten bij dat paracetamol en Ibuprofen samen amper helpen ^) en ik heb nog hoofdpijn ook. Dat wordt morgen of overmorgen een enkeltje tandarts voor mezelf als het niet wat beter wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 18:33 



 
Profiel   

O Auw dat doet zo’n pijn, sterkte!

Vanhuisuit, ja voor mij ging het nog niet snel genoeg hoor. Maar klopt wel, alles ging super snel. 24 sep ging ik een huis kijken en zei tegen iedereen, het valt toch tegen dus ik verwacht er niks van. Ga echt alleen maar kijken. En kijk nou, 2 maanden later…

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:09 



 
Profiel   

Jeetje, dat is wel echt super snel gegaan, ja.

VHU, is dat zo duur? Ik zie op VakantieVeilingen altijd hele goedkope aanbiedingen van shoots.

Varekaj, wat een tegenslag met je paard en dan nu ook nog de tandarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:39 



 
Profiel   

O varekaj toch! Dikke knuffel en veel lieve vibes richting jou!

Vanhuisuit: o wat leuk! Goede shoots zijn duur ja :j die goedkope hahahaha dan krijg je van die ‘schatje in Turkije ‘ foto’s :D Ben wel benieuwd trouwens!!!

Sparen gaat wel maar ik heb zoveel loopgerief gekocht en heb weer een bijrijdpaard wrs. Wordt weer even puzzelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:52 



 
Profiel   

Vanhuisuit, wat tof! Kun je voorlopig vooruit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:18 



 
Profiel   

Citaat
VHU, is dat zo duur? Ik zie op VakantieVeilingen altijd hele goedkope aanbiedingen van shoots.


Yep dat is best heel duur... paar honderd Euries zeg maar :7 :o ben er dan wel de hele ochtend zoet mee geweest inclusief styling 3 uur... had eigen kleding mee, 4 outfits :-) zij hebben haar en make up gedaan. En uiteindelijk heb ik ook nog een mooie jurk van hun gebruikt. Wel handig vwb die styling want allemaal super goede tips gekregen zodat ik het zelf ook zo kan doen. Direct nieuwe eyeliner en oogschaduw gekocht (ook dat nog :o :+ ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 20:22 



 
Profiel   

Wauw dat klinkt wel heel leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 21:32 



 
Profiel   

Vanochtend even belletje gedaan met de verantwoordelijke HR van het prikcentrum. Die doet ook de HR/planning van het extra testcentrum wat er verderop is bijgekomen. Aanstaande vrijdag mag ik na het werk een uurtje langsgaan voor opleiding voor het administratieve gedeelte, en dan kan ik daar ook shiften beginnen draaien 8-) Voorlopig zijn het lange shiften (telkens 13-21u of 9-17u in het weekend) en dat overlapt nogal met mijn huidige job. Ga eens polsen of een shift 14u-21u een optie is, dan kan ik vanuit mijn vaste job daar makkelijker bij aansluiten. Al is er wel sprake dat er shiften per 4u zouden komen en dat ze zouden opschalen naar 12u/dag open.

De uren die ik nu heb staan in het prikcentrum voor december zouden bijna 1/3 maandloon extra opleveren. Zou heel fijn zijn als ik via het testcentrum dat bedrag nog kan doen stijgen. Zonet ook loon en eindejaarspremie ontvangen -> heb alvast een fijn bedragje naar de spaar kunnen overboeken. En afhankelijk van de extra's die ik ga bijverdienen hoop ik dat ik dat nog wat kan doen oplopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 15:46 



 
Profiel   

Ik heb voor het eerst boodschappen besteld. Ben bijzonder benieuwd. Nog nooit laten bezorgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 18:40 



 
Profiel   

Geweldig PSvanLot en is het gelukt?
Ik zit al een week te wachten op een pakketje van Esprit. Elke keer komt er een melding dat het komt en dan weer dat het weer is vertraagd :roll:

@Varekaj jij kunt nog ff goed vooruit denk ik met al die boosterprikken! Staan jullie nog steeds zo in de kou? Of heb je ondertussen een fijnere locatie.

Hier bleek dat ik een bepaalde belasting van de gemeente 2x had betaald. Geen wereldbedrag maar toch leuk om het weer terug te krijgen :+ :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 16:40 



 
Profiel   

Wij hebben onze belasting ook terug. Je moet er in België lang op wachten maar het is wel 5000 euro dus dat is altijd lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:40 



 
Profiel   

VanHuisUit schreef
Geweldig PSvanLot en is het gelukt?
Ik zit al een week te wachten op een pakketje van Esprit. Elke keer komt er een melding dat het komt en dan weer dat het weer is vertraagd :roll:

@Varekaj jij kunt nog ff goed vooruit denk ik met al die boosterprikken! Staan jullie nog steeds zo in de kou? Of heb je ondertussen een fijnere locatie.

Hier bleek dat ik een bepaalde belasting van de gemeente 2x had betaald. Geen wereldbedrag maar toch leuk om het weer terug te krijgen :+ :))


Ze komen het zondag bezorgen. En hoe relaxed, kan nog tot zaterdag 1200 aanpassen. Gooi er steeds wat bij in mijn mandje haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 18:49 



 
Profiel   

We zitten nu beter :j Nu zitten we in het gebouw zelf, niet meer in de containers buiten.
Vroeger moest je eerst langs anamnese, dan met de ingevulde vragenlijst naar registratie en dan konden ze aanschuiven voor de prik zelf. Nu is anamnese en registratie samengevoegd, en dat wordt dus door ons verpleegkundigen gedaan. Waarom ze daar niet eerder aan dachten, geen idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:54 



 

Ik krijg december als goed is naast eindejaarsuitkering ook een voorschot op de -verrassing- nog steeds muurvaste CAO onderhandelingen. Scheelt de grote baas natuurlijk gewoon belasting betalen :+ Mijn manager: let op dat het wel een voorschot is, als het minder wordt in de CAO... ik: dan hebben ze gewoon mooi pech. Zijn hoofd _O-

Maar goed het gaat om 2%, dat komt er sowieso uit.. het zit o.a. vast omdat ze dat omhoog willen.

Ow en manager ging ook maar vragen hoe het zat met thuiswerkvergoeding nav mijn geklaag. We zijn al bijna 2 jaar verder en nog is het "ja we betalen reiskosten door en dan zie we nog". Dus nu krijgt collega A om de hoek van kantoor €0 per thuiswerkdag, ik net geen €2 per thuiswerkdag en een collega die ver woont €9 per thuiswerkdag. Was aan begin prima hoor, snap dat je niet 123 wat kan regelen, maar ondertussen vind ik het gewoon te belachelijk voor woorden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:03 



 
Profiel   

Onder welke CAO val je Idinn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:04 



 

Graan :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 170 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen