Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 451 van de 503 [ 12557 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

 
Profiel   

Het is tegenwoordig overal dramatisch..
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:41 



 
Profiel   

De ultieme topper hier was een prachtig afgewerkte vrijstaande woning die voor 1.2 miljoen stond en voor 1.4 is weggegaan.
Meppel is inderdaad erg populair, in het lagere segment hoor je ook veel overbieden tussen de 50 en 100.000 euro, zeker in centrum of nieuwbouw. Oosteboer valt nog mee geloof ik. Maar ik had, heel naïef, niet gedacht dat in het segment vanaf 700.000 euro zoveel overboden zou worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 16:58 



 
Profiel   

flooooo schreef
Nou wij hadden een bod neergelegd op dat enorme huis in Meppel. Moest veel aan gebeuren, hele dak isoleren, deels nieuwe rieten kap, deels enkel glas en de rest ook verouderd. En dan het moderniseren nog. Bied er iemand 50.000 euro op de vraagprijs! Voor wie denkt dat het noorden goedkoop is...
Baal wel een beetje, had niet verwacht dat we deze hadden hoor maar het is gewoon gekkenwerk en dan zoeken wij niet in het standaard segment zeg maar, wat natuurlijk als nadeel heeft dat er maar weinig te koop komt.


Wij hebben recentelijk een huis gekocht in Drenthe en een ton overboden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:26 



 
Profiel   

Trui schreef
flooooo schreef
Nou wij hadden een bod neergelegd op dat enorme huis in Meppel. Moest veel aan gebeuren, hele dak isoleren, deels nieuwe rieten kap, deels enkel glas en de rest ook verouderd. En dan het moderniseren nog. Bied er iemand 50.000 euro op de vraagprijs! Voor wie denkt dat het noorden goedkoop is...
Baal wel een beetje, had niet verwacht dat we deze hadden hoor maar het is gewoon gekkenwerk en dan zoeken wij niet in het standaard segment zeg maar, wat natuurlijk als nadeel heeft dat er maar weinig te koop komt.


Wij hebben recentelijk een huis gekocht in Drenthe en een ton overboden :')


Niet aanvallend bedoeld, maar waarom bied je een ton over op een huis? En sowieso, hoe kom je aan zo'n extra ton om te gebruiken voor enkel overbieden? Lijkt mij moeilijk te financieren namelijk. Dat vraag ik mij dan weer af.

Ben blij dat het voor ons uiteindelijk niet nodig is geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:21 



 
Profiel   

Trui schreef
Ja viel ons ook op, het aanbod doet ook gek.
Wij gaan morgen weer op een object bieden, maar er wordt verwacht dat het minimaal een ton meer dan de vraagprijs gaat opbrengen..


Dit schreef je de 29 ste en vandaag dat je het al gekocht heb. Of gaat dat over een ander huis ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:56 



 
Profiel   

Nee gaat over hetzelfde huis :j
Het is voor ons ons droomplekje dus hebben het zekere voor het onzekere genomen :)

Het huis zelf is helemaal af, is zelfs al naar onze smaak. dus van verbouwen is ook al geen sprake, dus daar hoeven we ook geen geld meer in te steken

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:02 



 
Profiel   

Trui schreef
Nee gaat over hetzelfde huis :j
Het is voor ons ons droomplekje dus hebben het zekere voor het onzekere genomen :)

Het huis zelf is helemaal af, is zelfs al naar onze smaak. dus van verbouwen is ook al geen sprake, dus daar hoeven we ook geen geld meer in te steken

Ga je naar Darp?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:02 



 
Profiel   

Super leuk dat jullie een droomplekje gevonden hebben!

Wij hebben waarschijnlijk ook een ton overwaarde op onze huidige woning waardoor je dat ook kan gebruiken om te overbieden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:20 



 

Leuke plek en netjes huis in Darp gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:21 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, Trui :j

Ik ga vrijdag weer iets bezichtigen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:08 



 
Profiel   

Trui, zo dat is een flink bedrag :oo Ben je dan niet bang dat je te veel hebt betaald?

Fitzroy, hoeveelste woning is het die je gaat bezichtigen? Blijft toch spannend he? Veel plezier/succes alvast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 23:10 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Gefeliciteerd, Trui :j

Ik ga vrijdag weer iets bezichtigen :+


Succes alvast

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 02:42 



 
Profiel   

Haha, nou, ik woon hier pas 1,5 jaar dus eigenlijk ben ik niet op zoek. Maar soms komen er wat dingen op je pad. En dit is zo’n geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 07:17 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Trui, zo dat is een flink bedrag :oo Ben je dan niet bang dat je te veel hebt betaald?

Fitzroy, hoeveelste woning is het die je gaat bezichtigen? Blijft toch spannend he? Veel plezier/succes alvast :)


tegenwoordig betaal je voor bijna alles meer dan dat het waard is :+
Het is voor ons ons droomhuis en het moet heel gek lopen willen we het ooit verkopen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:15 



 
Profiel   

linda2008 schreef
Trui, zo dat is een flink bedrag :oo Ben je dan niet bang dat je te veel hebt betaald?

Met de huidige inflatie is het vanzelf minder waard _O- (oke, nee niet grappig...) Ik zit zelf ook nog steeds 'heb ik teveel....' maar als ik nu vergelijkbare objecten te koop zie komen qua grote, voor een veel hogere vraagprijs dan dat die van mij was. Denk ik dat ik wel aardig oke zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:18 



 
Profiel   

Trui, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:48 



 
Profiel   

Ik denk dat het teveel betalen heel relatief is. Je hebt teveel op papier maar ook teveel voor je gevoel. Zolang iemand het er zelf voor over heeft en het kan betalen is het het waard toch :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:41 



 
Profiel   

ingedebruijn schreef
Ik denk dat het teveel betalen heel relatief is. Je hebt teveel op papier maar ook teveel voor je gevoel. Zolang iemand het er zelf voor over heeft en het kan betalen is het het waard toch :)


Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Wij de 16e weer een bezichtiging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:52 



 
Profiel   

Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met het kopen van een vrije kavel? Dus zelf een huis bouwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:53 



 
Profiel   

Ryder dat vonden wij te duur omdat de bouwkavels bijna net zo veel kosten als een woning.

Trui gefeliciteerd, tuurlijk biedt je zo hoog als je het kan en wil hebben, dat maakt de kans groter.
Denk dat het ook afhangt of je er wil blijven, wij willen ook oud worden in onze nieuwe woning dus dan maakt de toekomstige prijs niet uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:17 



 
Profiel   

Ryder, dat hebben wij gedaan. Voor ons een droom die werkelijkheid is geworden. Maar je moet wel tegen tegenslag kunnen. Want die zijn er in de meeste bouwprojecten in overvloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:43 



 
Profiel   

Trui, gaan jullie de paarden ook aan huis houden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:43 



 
Profiel   

Haha ja in deze tijd betaal je eigenlijk altijd “te veel” zo bedoelde ik het niet helemaal maar ik begrijp jullie reacties :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:43 



 
Profiel   

Ryder schreef
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met het kopen van een vrije kavel? Dus zelf een huis bouwen?


Wij ook,eind december oplevering

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:33 



 
Profiel   

Hier morgen eindelijk de sleutel. Het half jaar is voorbij gevlogen en gekropen tegelijkertijd.

Van de week ook de nieuwe huurder hier rondgeleid. Hopelijk neemt die aardig wat over. Heel benieuwd hoe het huis er leeg uit ziet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 451 van de 503 [ 12557 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen