Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 72 van de 116 [ 2882 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 116  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

 
Profiel   

IwanLuver schreef
Mooie ideeën komen hier voorbij! Zijn er ook bokkers hier die de badkamer/wc's hebben veranderd zonder de bestaande tegels eruit te halen? Onze badkamer/wc's hebben we 8 jaar geleden gedaan, maar toen hebben we voor heel simpel wit gekozen, maar dat vind ik nu toch saai aan het worden. Nu zit ik te kijken naar Dumawall, omdat we niet alles eruit willen slopen.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of een ander idee zonder een ingrijpende verbouwing om toch de boel wat op te leuken?


https://isodeco.nl/product-categorie/na ... ndpanelen/

Misschien is zoiets een optie? Er bestaan nog wel meer opties als dit hoor, dus even googlen misschien. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:29 



 
Profiel   

Bij ons is er grotendeels over de bestaande tegels heen getegeld. Dat kun je 1x doen.

Onze badkamer is klaar :D :D
Ze hebben alleen de meubels in de verkeerde kleur geleverd. Er komen nog plankjes bij de kleine tegeltjes bij het bad, een ombouw om de spiegelkast en een ander wastafelmeubel. Is nog even afwachten totdat geleverd wordt. Ook moeten de assecoires nog geinstalleerd worden (toiletrolhouder etc.)


[ img ]
[ img ]
[ img ]

De meubels moeten deze kleur zijn
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:40 



 
Profiel   

Leuk die Portugese tegels! Ik vind deze kleur ook niet misstaan! Maar jammer dat het eit de goede kleur was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:42 



 
Profiel   

T past er idd best bij, maar hou zelf niet zo van zo'n donkere houtskleur.. badkamer kostte een fortuin dus dan moeten ze t maar fixen. Wel fijn dat ze deze iig eerst konden installeren want dan hebben we iig een meubel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:44 



 
Profiel   

Mooi dat ze het zo oplossen inderdaad. Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik vind de "foute" kleur super mooi. Op de 1 of andere manier oogt die voor mij authentieker/geleefd?.
Vind de verdere combinatie qua tegels ook er smaakvol. Geen wit, maar dit blijft wel rustig.
(hou zelf niet van puur wit)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:43 



 
Profiel   

Oh wauw! Prachtig! En doe mij de foute kleur maar hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 12:48 



 
Profiel   

Ik zou ook voor de foute kleur zijn gegaan :=
Zoveel mensen zoveel wensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:15 



 
Profiel   

Ja de foute kleur is ook mijn favoriet :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:25 



 
Profiel   

Whaha zoveel mensen, zoveel wensen :+
Wij hebben veel houten meubels in huis, allemaal in de natuurlijke houtskleur. Ik hou ervan. Dat donkere vind ik dus minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:36 



 
Profiel   

Ik heb volgens mij tussen dezelfde twee kleuren getwijfeld :+.
[ img ]
Uiteindelijk dacht ik, als we echt niet kunnen kiezen, dan zijn ze het allebei niet 100%. Dus terug gegaan naar de winkel en een derde kleur uitgezocht waar we wel van overtuigd waren :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:47 



 
Profiel   

IwanLuver schreef
Mooie ideeën komen hier voorbij! Zijn er ook bokkers hier die de badkamer/wc's hebben veranderd zonder de bestaande tegels eruit te halen? Onze badkamer/wc's hebben we 8 jaar geleden gedaan, maar toen hebben we voor heel simpel wit gekozen, maar dat vind ik nu toch saai aan het worden. Nu zit ik te kijken naar Dumawall, omdat we niet alles eruit willen slopen.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of een ander idee zonder een ingrijpende verbouwing om toch de boel wat op te leuken?

Eroverheen tegelen? Hebben wij in zowel de badkamer als wc laten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:54 



 
Profiel   

Welke is t uiteindelijk geworden Veerle?

We zijn er vaak heel snel uit qua smaak, vinden allebei hetzelfde mooi, dus dat is heel makkelijk. Dit meubel was voor ons ook gelijk duidelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:37 



 
Profiel   

Nou, effectief nog niets... vorig jaar badkamer uitgezocht, wordt als het goed is in januari geplaatst. We hebben even geduld moeten hebben. Dit is de kleur die we hebben uitgezocht:
https://www.saniweb.nl/primabad-exclusi ... o-m71.html
Bij ons wordt de rest van de badkamer niet grijs maar bruintinten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 23:31 



 
Profiel   

Ah januari is al bijna, mooi meubel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:30 



 
Profiel   

Ik ben vandaag even bij de badman geweest :P Eerst bij Grando, was een hele aardige verkoper maar hij sprak ook over prijzen van €13.000 tot €20.000. :') Dikke doei. :')
Nog een keer de overburen gesproken, zij hebben echte de hele badkamer voor €6000.- gedaan, dat zijn de betere prijzen. Zij hebbe dus zelf alle spullen aangekocht en laten zetten door een aannemer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:59 



 
Profiel   

Earth schreef
Ik ben vandaag even bij de badman geweest :P Eerst bij Grando, was een hele aardige verkoper maar hij sprak ook over prijzen van €13.000 tot €20.000. :') Dikke doei. :')
Nog een keer de overburen gesproken, zij hebben echte de hele badkamer voor €6000.- gedaan, dat zijn de betere prijzen. Zij hebbe dus zelf alle spullen aangekocht en laten zetten door een aannemer.


Misschien kan je eens kijken bij een monteur die via Plieger werkt? Daar hebben we zelf een goede ervaring mee, ook qua prijsverschil met grando / brugman.
Omdat plieger niet direct voor de consument werkt en de korting vanuit de monteur komt wordt je ook niet zo erg opgelicht qua prijs als bij anderen... En je hebt dan wel het voordeel dat je bij je monteur kan aankloppen qua garantie, ipv bij al die internetzaken. Vonden wij een fijn gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:22 



 
Profiel   

miccamaaike schreef
Bij ons is er grotendeels over de bestaande tegels heen getegeld. Dat kun je 1x doen.

Onze badkamer is klaar :D :D
Ze hebben alleen de meubels in de verkeerde kleur geleverd. Er komen nog plankjes bij de kleine tegeltjes bij het bad, een ombouw om de spiegelkast en een ander wastafelmeubel. Is nog even afwachten totdat geleverd wordt. Ook moeten de assecoires nog geinstalleerd worden (toiletrolhouder etc.)


[ [url=m/AcHMgp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/REz8Fh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L8ppZ0.jpg]Afbeelding[/url] ]

De meubels moeten deze kleur zijn
[ [url=m/oE6YyC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi! Wat is de oppervlakte van je badkamer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:52 



 
Profiel   

Dit is onze badkamer in de oude opstellen. 2,70 bij 3,00 ongeveer plus de douchehoek.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:54 



 
Profiel   

Earth schreef
Ik ben vandaag even bij de badman geweest :P Eerst bij Grando, was een hele aardige verkoper maar hij sprak ook over prijzen van €13.000 tot €20.000. :') Dikke doei. :')
Nog een keer de overburen gesproken, zij hebben echte de hele badkamer voor €6000.- gedaan, dat zijn de betere prijzen. Zij hebbe dus zelf alle spullen aangekocht en laten zetten door een aannemer.


6000 klinkt wel echt heel goedkoop… dan zul je toch ook een deel zelf moeten doen lijkt me.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:56 



 
Profiel   

Ze hebben echt enkel de materialen aangeleverd, meer niet :P Het is in 2 weken gefixt. En dus heel netjes. Was een Pools bedrijfje, misschien is dat wel een beetje het verschil. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:07 



 
Profiel   

Earth schreef
Ze hebben echt enkel de materialen aangeleverd, meer niet :P Het is in 2 weken gefixt. En dus heel netjes. Was een Pools bedrijfje, misschien is dat wel een beetje het verschil. :)


Dan waren sowieso de materialen al heel goedkoop. Want dit bedrag ben je bijna al kwijt aan materialen alleen. En het Poolse bedrijfje zal voor 10 euro per uur zwart gewerkt hebben vermoed ik. Voor dat bedrag is het echt bijna onmogelijk om een badkamer te maken. Met 10.000 euro mag je al je handen dichtknijpen en moet je niet te gek doen qua materialen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:16 



 
Profiel   

IwanLuver schreef
Mooie ideeën komen hier voorbij! Zijn er ook bokkers hier die de badkamer/wc's hebben veranderd zonder de bestaande tegels eruit te halen? Onze badkamer/wc's hebben we 8 jaar geleden gedaan, maar toen hebben we voor heel simpel wit gekozen, maar dat vind ik nu toch saai aan het worden. Nu zit ik te kijken naar Dumawall, omdat we niet alles eruit willen slopen.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Of een ander idee zonder een ingrijpende verbouwing om toch de boel wat op te leuken?


Wij hebben bij het toilet er gewoon overheen getegeld. Als de oude tegellaag in orde is, moet dat geen probleem zijn.
Een veel goedkoper alternatief is tegels verven. Mijn ervaring is alleen dat je dat heeeeel goed moet doen. Anders komt het er met pakweg 5 jaar weer wat vanaf bladderen (in de douche, verder zat het er overal nog perfect op)
Voor ons was het een perfecte overbrugging overigens toen we net verhuisd waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:13 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Earth schreef
Ze hebben echt enkel de materialen aangeleverd, meer niet :P Het is in 2 weken gefixt. En dus heel netjes. Was een Pools bedrijfje, misschien is dat wel een beetje het verschil. :)


Dan waren sowieso de materialen al heel goedkoop. Want dit bedrag ben je bijna al kwijt aan materialen alleen. En het Poolse bedrijfje zal voor 10 euro per uur zwart gewerkt hebben vermoed ik. Voor dat bedrag is het echt bijna onmogelijk om een badkamer te maken. Met 10.000 euro mag je al je handen dichtknijpen en moet je niet te gek doen qua materialen.


Ja geen idee, weet niet of ze het zwart hebben gedaan. Ik wil dan wel weten hoe het bijvoorbeeld zit met garantie ofzo. Wij zijn overigens wel bereid om wat meer te betalen hoor.
Gisteren ben ik dus naar de badman geweest en ik had niet verwacht dat ik bij eentje kastjes in mijn favoriete kleur zou vinden! <3 En de badman van Grando zei dat je geen marmer(look) op de grond moest leggen omdat het spekglad was en nee, er was geen mat marmer te vinden. Kom ik bij de concurrent, wat zie ik, schitterend mat marmer met bruingouden aders <3 Ik ben verliefd.

De vloer is wel iets warmer van kleur, maar de camera heeft nogal moeite met deze kleuren :')
[ img ]

Ik vind zo'n kraantje best prijzig, maar het gaat om de combinatie van kleuren.
[ img ]

Het liefst heb ik verder dezelfde teal kleur in beton cire op de muur, maar dat wordt wel een kostenplaatje. Ik wil in de douche wel iets van steen op de muur, maar dat moet ik nog bedenken of we daar dan ook marmer willen of dat we kiezen voor steen in teal kleur.

Iets als dit, maar dan iets meer teal en met een grijze voeg:
[ img ]

Wel grappig dat ze dit meubel in Amerika verkopen. Die wil ik hier! Ik vind de meubels die je nu ziet allemaal veel te strak. Er lijkt bijna niks anders te koop te zijn :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:01 



 
Profiel   

Neem geen badmeubel op pootjes. Ik heb er nu eentje en dat is zo niet handig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:05 



 
Profiel   

Heb ik ook en ik vind het onhandig met schoonmaken. Er rolt ook altijd iets onder. :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 72 van de 116 [ 2882 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 116  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen