Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 171 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

 
Profiel   

O haha, dat klinkt echt heel grappig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:28 



 

Ja alleen is onderhandelen er schijnbaar erg moeilijk, we zitten sinds juni 2020 al zonder CAO _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:30 



 
Profiel   

O maar dat is niet zo bijzonder toch? Er zijn veel cao's met vooral veel gedoe.

Dat zal je werk maar zijn, cao's onderhandelen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:33 



 
Profiel   

idinn schreef
Graan :')

Is dat een CAO :+
Maar wel lekker dat extra's allemaal, ik moet het doen met een 'fijne kerst en happy new year gewenst' als ik de deur uit loop denk ik :') eindejaarsuitkering, bonussen, daar doen ze hier allemaal niet aan.

Ga wel heel misschien wisselen van baan, heb iets aangeboden gekregen van uit een hele onverwachte hoek, twijfel nog wel, t is een kantoorbaan en daar heb ik echt 0,0 ervaring mee, ben best wel onzeker en wil niemand teleurstellen, de functie moet nog heelmaal ingevuld worden, en daar mag ik dan zelf ook veel vorm aan geven, enerzijds super uitdagend, anderzijds heel spannend, omdat ik gewoon niet weet hoe ik dit ga ervaren, t is ook niet iets dat ooit in mij opgekomen is om te gaan doen, maar na de vraag en t enthousiaste verhaal, klonk het toch ook wel weer heel leuk.
Heb alleen net alles een beetje stabiel en dat heeft door corona en de verhuizing behoorlijk energie en stress gekost, dat zou ik dan nu weer helemaal omgooien. Het zijn namelijk ook wel wat meer uren, en vind het wel belangrijk ook met mijn studie bij te kunnen blijven en nog eigen tijd over te houden, t is toch best wel een switch en als ik hier voor kies wil ik dat ook wel echt doen met de intentie voor de lange termijn en voor de volle 100%. Anderzijds bied mijn huidige baan echt geen toekomstperspectief, maar wel weer veel gemak/rust en flexibiliteit in uren, iets wat ik lang niet gehad heb. De vraag is een beetje waar ik op dit moment aan toe ben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:45 



 
Profiel   

Moeilijke maar interessante keuze. Goed over nadenken, vraag raad aan de juiste mensen en dan je gevoel volgen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:52 



 
Profiel   

Wat spannend! Is het wel een baan in een richting die je interessant vindt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 21:55 



 
Profiel   

Geweldig, CAO Graan. Weten we dat ook weer :7

@Faelynn zijn er andere mensen die daar al werken die je kent? Is het mogelijk een paar keer een dag mee te lopen of zoiets of de sfeer je aanstaat?

@Varekaj aha dat is wel prettig ja. En hoe soms sommige processen al dan niet handig zijn ja dat is soms een groot vraagstuk in de zorg (ook daarbuiten denk ik) }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:13 



 
Profiel   

Ik moet voorlopig heel veel besparen denk ik.. naar aannemer geweest, die had alles gecalculeerd…
Hij begint rond april met de grote verbouwing. Dag geld haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:51 



 
Profiel   

Ja dat kost altijd zo vreselijk veel. Maar wel met mooi resultaat straks :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 23:54 



 
Profiel   

poes schreef
Moeilijke maar interessante keuze. Goed over nadenken, vraag raad aan de juiste mensen en dan je gevoel volgen :j


Mijn gevoel laat mij een beetje in de steek, ene moment denk ik het een, andere moment het ander, kiezen, is iets waar ik altijd heel slecht in geweest ben. Had al moeite met welk "smaakje" happysoaps ik moest bestellen :+ En hier hangt een stuk meer vanaf dan een slechte haardag hahaha.
PSvanLot schreef
Wat spannend! Is het wel een baan in een richting die je interessant vindt?


Mijn interesse is super breed, dat helpt ook niet heel erg mee, ik vind bijna alles waar ik het nut van in zie en een uitdaging geeft interessant. Had daarom destijds ook super veel moeite met een studie kiezen, vond psychologie, bedrijfskunde en milieuwetenschappen allemaal wel wat hebben, en nog wel meer. Belangrijk vind ik het gevoel dat ik iets bijdraag en achter de (bedrijfs)visie sta, en ik heb het idee dat ik dat bij dit bedrijf wel ga hebben. Als ik er voor ga doe ik dat ook wel alleen voor de volle 100%, en dat vind ik altijd een spannende keus, omdat ik zo veel dingen interessant vind, en dan nooit zo goed weet of het de "beste" keus is zeg maar. Het ligt ook totaal niet in lijn met mijn studie namelijk, maar kan het wel goed combineren en t is op zich zelf ook zeker wel een interessante richting.

Citaat
@Faelynn zijn er andere mensen die daar al werken die je kent? Is het mogelijk een paar keer een dag mee te lopen of zoiets of de sfeer je aanstaat?


iemand die ik ken heeft mij deze baan aangeboden :j Ik zou dan ook bij/voor haar komen te werken. Dagje meelopen is er niet echt bij, want de functie bestaat nog niet, maar had dit inderdaad wel al gevraagd en kan wel een keertje mee om de sfeer te proeven en het een en ander door te spreken, denk inderdaad dat ik dat maar gewoon moet doen, hoe spannend ik het ook vind. Ook wel goed om te weten waar ik aan toe zou zijn betreft loon en arbeidsvoorwaarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:37 



 
Profiel   

Als het iemand is die je goed kent moet het wel zijn dat ze potentieel in jou zien en jou geknipt vinden voor de functie.

Gisteren weer "groot gekookt" en macaroni met hesp en kaassaus gemaakt om in te vriezen. Met een recept voor 8 personen heb ik 5 porties van elk zowat 950gr kunnen maken. Kortom, recept voor 8 is 5x eten met 2 personen :)) Dus dat hoeven we ook al een tijdje niet in te kopen.
En vandaag naar de drankencentrale geweest, en daar kan ik ook met maaltijdcheques betalen. Weer iets wat we kunnen aanschaffen zonder aan onze gemeenschappelijke rekening te hoeven komen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 15:19 



 
Profiel   

Voor degenen die geïnteresseerd waren in mijn fotoshoot bij deze één foto om te zien.
Ben zo trots op het resultaat. Dit stond al lang op mijn bucketlist. Maar ik durfde niet of wist niet hoe het te doen. Dit is ook wel echt iets waar je voor wilt sparen. En had het nooit gedaan als ik niet genoeg geld 'over' had om het te doen want het is wel iets wat je echt alleen voor jezelf doet (ben ik niet zo gewend).
Ik ben een paar jaar terug gescheiden wat erg veel doet met je zelfbeeld (niet positief) dan is dit wel ff een flinke boost zo van, I will survive zeg maar :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:34 



 
Profiel   

Wauw mooi! Wat heb jij een mooi figuur trouwens!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:37 



 
Profiel   

Wat een prachtig mooie foto!! Dat is het geld, naar mijn mening, dubbel en dwars waard geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:56 



 
Profiel   

Prachtig, wat ben jij een mooie vrouw :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:12 



 
Profiel   

Wat een mooie foto zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:21 



 
Profiel   

Mooi vanhuisuit

Scheiden is nooit leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:42 



 
Profiel   

Wauw dat is een prachtige foto van een prachtig mens! Echt heel gaaf zeg, wees er vooral trots op inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 20:50 



 
Profiel   

Wat bedoel je tita?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:04 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto van een prachtige vrouw! Heel gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:14 



 
Profiel   

Ahhhh... :* dank jullie wel.

Denk dat tita reageerde op dat ik had geschreven een paar jaar geleden gescheiden te zijn en dat me dat dat mijn zelfbeeld niet goed had gedaan.

Rest van de maand (en die is nog lang _O- ) nu wel hele kleine beurs hahaha.

Hebben jullie al kerstplannen en in hoeverre gaat het jullie dan lukken de portemonnee een beetje in de gaten te houden [&] {:) ? <:) oja eerst nog Sint sorry :o

@Samantha en je hebt nu de sleutel, valt het mee, hoe gaat het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:22 



 
Profiel   

Ik heb best al wat kerstcadeaus liggen, maar geen gekke bedragen uitgegeven. Wel dingen die iedereen leuk vind of graag wil hebben.
Wel een PS4 gekocht, maar die doen we samen met mijn ouders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:30 



 

Portemonnee wat is dat? Wij gaan januari weer sparen, even maandje niet _O- Maar januari valt er door de eindejaars uitkeringen weer meer te sparen. Verder krijg ik mijn bonus in maart en dan mei weer vakantiegeld. Dus wel fijn de boel beetje verdeeld ipv in 1x.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:02 



 
Profiel   

Ik heb toevallig wel net 100 euro extra naar de spaar gedaan. Had het maandelijkse al overgemaakt, maar zag dat er nog zoveel opstond dat er nu nog wel een keer 100 bij kon. Hopelijk deze maand nog wat extra erbij.

Einde maand mijn eindejaarsuitkering, maar die valt dan weer in mijn huishoudboekje van januari. Op dag van loon begin ik met nieuwe maand. Die loopt dus altijd van ongeveer de 24e tot de 23e.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:20 



 
Profiel   

Wij krijgen met ingang van dit jaar de eindejaarsuitkering al in november. Omdat december zo’n dure maand is. Ik vind het niets op de een of andere manier. Slaat nergens op eigenlijk, maar ik vind gewoon dat je een eindejaarsuitkering in december hoort te krijgen _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 22:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 171 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen