Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 48 [ 1195 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 48  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lego

 
Profiel   

Hier staat het in mijn vitrinekast. Af en toe met schoonmaken kiept er een blokje af maar het valt mee.

Vreemd met de bestelstatus bij lego. Er zou geen bestelling open staan die verwerkt moet worden. En neem contact op met de klantenservice (dat kan maadag pas) -O- iemand daar bekend mee?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:28 



 
Profiel   

tita schreef
Ik heb niks met Lego maar lees net topic door en ik vind het allemaal ontzettend mooi

Heb wat vraagjes

Houden jullie die mooie objecten heel?
Is het ook voor “domme” mensen ik kan nog geen Ikea kast ingeklaard zetten

Ikea is bij mij ook een drama.
Maar lego gaat prima. Je kunt foutjes makkelijk herstellen, er zit een heel duidelijk boekje bij en als je ontspannen met muziekje en theetje erbij aan de slag bent, dan is het gewoon leuk werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 17:31 



 
Profiel   

:D


[ img ]


Stiekem even op tafel gezet. Mijn kamer is wel aardig vol dus ik ga nu stiekem in de woonkamer verder :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:11 



 
Profiel   

Gaaf dat boompje.
Ben je lang bezig geweest ermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:45 



 
Profiel   

Leuk een lego topic :j

Komen gave dingen voorbij zeg 8-)

Mijn vriend is helemaal van de lego, we bouwen geregeld samen. De laatste die we gebouwd hebben zijn de landrover defender, mini Cooper en de dodge charger van the fast and the furious. Hier hebben we eigenlijk alleen maar autos, graafmachines en kranen :+ alle dozen worden bewaard en alle lego staat in boxen in elkaar gezet of nog nieuw in de doos (die worden nog geld waard) :')
Ik wil heel graag de Ghostbusters ecto 1 en die van stranger things nog :wow:

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:05 



 
Profiel   

Gaaf, die Defender wil mijn man ook graag bouwen, maar het is te duur

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:22 



 
Profiel   

De defender stond van de week op bol voor 99 euro volgens mij. Weet niet of die nog steeds in de actie is daar

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:42 



 
Profiel   

Er staat er wel eentje bij BOL , maar niet van Lego

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 20:58 



 
Profiel   

Vandaag hebben we de stranger things set en de Nintendo set gekocht *\%/* in de kerstvakantie gaan we denk ik wel bouwen :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 21:20 



 
Profiel   

Oh gaaf de Nintendo set!

Joehoee ik ben blij goede vriend van mij heeft de titanic gekocht en ik mag helpen met bouwen *\o/*

En daarna stiekem zelf mee naar huis nemen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 22:38 



 
Profiel   

Haha stiekem mee naar huis nemen :') wel vet om hem mee op te bouwen. Denk dat daar heel wat uren in gaan zitten

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 07:08 



 
Profiel   

Van die Nintendo set gaan mijn handen wel jeuken. Ik heb dus zelf een oude NES, met SMB en Tetris als favoriete spelletjes...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 10:16 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
:D


[ [url=m/xruN3g.jpg]Afbeelding[/url] ]


Stiekem even op tafel gezet. Mijn kamer is wel aardig vol dus ik ga nu stiekem in de woonkamer verder :')


Deze heb ik van de week ook gekocht *\o/*

Heeft er iemand nog een leuke tip voor een kerstcadeau twv €50,00? Er is zo weinig te vinden voor die prijs, maar wellicht dat iemand een mooie outlet winkel weet ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:39 



 
Profiel   

Mijn vriend krijgt voor kerst de Fender gitaar, er hangen hier in huis 9 gitaren, dus een Lego versie kan dan niet ontbreken natuurlijk. Ik hoop dat ik mee mag helpen met bouwen :')

Voor mezelf wil ik graag nog de boekenwinkel, maar dat komt later nog wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:49 



 
Profiel   

Marjo schreef
Zebrastreep schreef
:D


[ [url=m/xruN3g.jpg]Afbeelding[/url] ]


Stiekem even op tafel gezet. Mijn kamer is wel aardig vol dus ik ga nu stiekem in de woonkamer verder :')


Deze heb ik van de week ook gekocht *\o/*

Heeft er iemand nog een leuke tip voor een kerstcadeau twv €50,00? Er is zo weinig te vinden voor die prijs, maar wellicht dat iemand een mooie outlet winkel weet ofzo?


https://www.intertoys.nl/shop/nl/intert ... eView=grid

Staan best wel wat dingen bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:52 



 
Profiel   

love_mandy schreef
Mijn vriend krijgt voor kerst de Fender gitaar, er hangen hier in huis 9 gitaren, dus een Lego versie kan dan niet ontbreken natuurlijk. Ik hoop dat ik mee mag helpen met bouwen :')

Voor mezelf wil ik graag nog de boekenwinkel, maar dat komt later nog wel.


Die wil ik ook nog! Maar ik heb al 8 echte gitaren (4 elektrische 1 basgitaar en 2 akoestische en dan te bedenken dat ik er maar 2 standaard gebruik :+) maar hij zou wel in het thema passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 17:25 



 
Profiel   

1001farmtoys heeft ook wel eens leuke aanbiedingen. Ook een aanrader qua winkel ook eens te kijken als je in de buurt bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:13 



 
Profiel   

En de adventkalender kan open *\o/*

En nu niet gelijk alle vakjes open maken. Wel leuk om elke dag een klein lego pakketje te hebben.

De titanic boot bij een vriend van mij is ook binnengekomen hij maakte al de grap dat de doos al zo groot is dat je erin kunt wonen :') ben erg benieuwd naar dat pakket

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 11:17 



 
Profiel   

Leuk adventkalender! Die heb ik aan de sint gevraagd. Mijn haunted house is zo goed als af. Alleen ik krijg die kl*te llift niet in beweging. Mocht iemand hier de gouden tip hebben.. graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:06 



 
Profiel   

L_iek schreef
Leuk adventkalender! Die heb ik aan de sint gevraagd. Mijn haunted house is zo goed als af. Alleen ik krijg die kl*te llift niet in beweging. Mocht iemand hier de gouden tip hebben.. graag!


Dat was wel iets dat ze in die review video ook noemde, heel goed checken of alle steentjes binnenin precies een glad oppervlak hebben samen en dat er nergens iets te ver uitsteekt

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:09 



 
Profiel   

IMAY1990 schreef
L_iek schreef
Leuk adventkalender! Die heb ik aan de sint gevraagd. Mijn haunted house is zo goed als af. Alleen ik krijg die kl*te llift niet in beweging. Mocht iemand hier de gouden tip hebben.. graag!


Dat was wel iets dat ze in die review video ook noemde, heel goed checken of alle steentjes binnenin precies een glad oppervlak hebben samen en dat er nergens iets te ver uitsteekt


Thanks! De ketting werkt perfect, alleen krijg het karretje er niet aangehaakt. Morgen maar een nieuwe poging, heb het nu wel gezien :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:15 



 
Profiel   

Leuk, ik meld mij ook. Erg verslavend, sinds 2 jaar ook besmet met het Lego virus. Ik heb recent mijn eerste bricklink designer program set gekocht; victoriaanse huis. Ik spaar de creator expert huisjes en deze past er leuk bij. Je moet wel geduld hebben, wordt pas eind volgend jaar geleverd geloof ik. Dit is de link: https://www.bricklink.com/v3/designer-p ... ian-Houses

Meer mensen die iets via dit programma hebben gekocht? Die lego winkel vond ik ook erg leuk maar was helaas direct uitverkocht.

Verder mijn kerstdorp aan het uitbreiden met het elfenhuisje.

Zag hier ook paar keer spookhuis voorbij komen, die lijkt mij ook erg leuk. Zeker omdat er iets can techniek in zit. Verder wacht ik op een leuke GWP om het Nintendo vraagtekenblok te kopen en ook homealone lijkt me er leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 09:52 



 
Profiel   

Dit soort topics moet ik helemaal niet bekijken, word er zo hebberig van. Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger met Lego speelde en heb onlangs de box van mijn man aan een buurmeisje gegeven maar ik heb vorige week zomaar een Bonsaiboompje gekocht.

Gisteravond mee begonnen en het begin is er. En nu zit ik alweer op Amazon te kijken en zit het Vrijheidsbeeld al in mijn winkelmandje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:08 



 
Profiel   

Moon10 schreef
Dit soort topics moet ik helemaal niet bekijken, word er zo hebberig van. Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger met Lego speelde en heb onlangs de box van mijn man aan een buurmeisje gegeven maar ik heb vorige week zomaar een Bonsaiboompje gekocht.

Gisteravond mee begonnen en het begin is er. En nu zit ik alweer op Amazon te kijken en zit het Vrijheidsbeeld al in mijn winkelmandje.


Die heb ik ook gehad, erg leuk is die ook (en mooi)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:24 



 
Profiel   

Mijn baas is nou met het vrijheidsbeeld bezig. Ziet er gaaf uit *D

Ik zit zo te twijfelen om het spookhuis te kopen :') het enigste wat me tegenhoud is dat ik een nieuw western zadel heb gekocht voor m'n pony omdat m'n huidige niet meer past, deze is in de maak maar duurt nog 4 maanden voor hij geleverd wordt :+

Vriendlief heeft de ghostbusters ecto-1 en de liebherr vandaag ook nog binnen gekregen :Y) wij kunnen iig flink aan de bouw in de kerstvakantie :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 21:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 48 [ 1195 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 48  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen