Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 81 van de 92 [ 2277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 92  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cryptocurrency

 
Profiel   

afkepieteke schreef
Shiba daalt eigenlijk alleen maar, die niet verkopen?

Bij mij daalt deze niet hoor. Staat alleen maar in de plus.

Maar heb dan ook niet heel veel geïnvesteerd en die stond toen wel heel laag. Dus laat dat gewoon staan.

Wel iets van 500 in CRO maar die stond toen op 0,39 en die is nu 0,69 en was zelfs even 0,84 en nu met formule 1 dit weekend verwacht ik weer een stijging.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 07:09 



 
Profiel   

Ik verwacht een daling door het nieuws over die nieuwe mutatie uit Zuid Afrika. Hoop dat ik ongelijk heb maar ik verwacht paniek ergens de aankomende week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 07:10 



 
Profiel   

Met Shiba zou dat wel kunnen denk ik die is echt gebaseerd op corona en hulp aan derden. Maar ik laat het gewoon staan. Het staat mij niet in de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 07:11 



 
Profiel   

Hier hetzelfde hoor, laat het ook staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 07:15 



 
Profiel   

Aion gaat weer goed…

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 07:22 



 
Profiel   

afkepieteke schreef
Shiba daalt eigenlijk alleen maar, die niet verkopen?

Nooit met verlies verkopen.

Het gaat bij mij nu niet zo top met mijn coins, maar ik laat het gewoon staan, komt wel weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 07:57 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Met Shiba zou dat wel kunnen denk ik die is echt gebaseerd op corona en hulp aan derden. Maar ik laat het gewoon staan. Het staat mij niet in de weg.

Vanwaar zou shiba daar op gebaseerd zijn? Shiba is een memecoin? Er zit niks achter, alleen wat mensen die er flink in zitten welke de prijs kunnen beïnvloeden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 09:07 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Ik verwacht een daling door het nieuws over die nieuwe mutatie uit Zuid Afrika. Hoop dat ik ongelijk heb maar ik verwacht paniek ergens de aankomende week.

Alles zit in de daling nu idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 09:11 



 
Profiel   

Ik had het er van de week nog met m'n vriend over. Elon hoeft met kerst maar 1 foto van z'n hond met kerstmuts te delen en shiba schiet de lucht in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:04 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Mer1980 schreef
Met Shiba zou dat wel kunnen denk ik die is echt gebaseerd op corona en hulp aan derden. Maar ik laat het gewoon staan. Het staat mij niet in de weg.

Vanwaar zou shiba daar op gebaseerd zijn? Shiba is een memecoin? Er zit niks achter, alleen wat mensen die er flink in zitten welke de prijs kunnen beïnvloeden.


Duik er maar eens in, best interessant waarom dit is opgezet.

maar de koersen dalen flink, ik laat alles gewoon staan hoe het staat, heb er echt alleen geld in zitten wat ik ook gewoon kan missen, ooit zal het wel weer stijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:34 



 
Profiel   

J0anieke schreef
Ik had het er van de week nog met m'n vriend over. Elon hoeft met kerst maar 1 foto van z'n hond met kerstmuts te delen en shiba schiet de lucht in :')


:+ misschien moeten we hem maar even vragen of ie dat wil doen hahahahahaha :j _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 10:36 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Duik er maar eens in, best interessant waarom dit is opgezet.

maar de koersen dalen flink, ik laat alles gewoon staan hoe het staat, heb er echt alleen geld in zitten wat ik ook gewoon kan missen, ooit zal het wel weer stijgen.


Bedoel je niet gewoon de ETH founder die zijn shib doneerde?
Want als je naar de èchte oorsprong van de munt kijkt, vind je er weinig van terug en bestond corona niet eens.
Dus niet de hype verhaaltjes die er later omheen gebouwd zijn.

Maar dat zou hetzelfde zijn als ik een stuk van mijn btc doneer aan een goed doel schenk... dat geeft ook niet meteen een connectie tussen de munt en het doel, ik doe dan die actie.

Denk dat ik er al te lang en diep genoeg ingedoken zit om niet LT in dergelijke gehypte coins te investeren :D

Maar goed, voor korte trade'jes zijn ze zeker wel leuk. Maar niet om vast te houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 11:07 



 
Profiel   

SHIB is augustus 2020 gemaakt. Dus wel degelijk in tijde van Corona. Maar heeft er idd helemaal niets mee van doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 11:15 



 
Profiel   

Bedoelde met de echte oorsprong ook meer die van Ryoshi er achter.
Maar klopt, de coin an sich is er inderdaad vanaf aug '20.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 11:18 



 
Profiel   

ah ok

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 11:22 



 
Profiel   

Kana schreef
Suzanne F. schreef
Ik verwacht een daling door het nieuws over die nieuwe mutatie uit Zuid Afrika. Hoop dat ik ongelijk heb maar ik verwacht paniek ergens de aankomende week.

Alles zit in de daling nu idd.


Zie het gewoon als black friday
:')
Lekker goedkoop bij kopen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 13:57 



 
Profiel   

Ik denk dat hij nog harder naar beneden gaat dus koop even niks. Als Amerika ook in de stress schiet door die mutatie dan crasht daar ook de boel en gaat het nog harder naar beneden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 14:08 



 
Profiel   

c_alsemgeest schreef
Zie het gewoon als black friday
:')
Lekker goedkoop bij kopen :+



:') :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 21:54 



 
Profiel   

Ik had een diepere val verwacht.... maar alles staat bij mij alweer in de plus. Behalve Sandbox al had ik die goedkoper ingekocht een tijdje terug. Maar doen jullie er nog wat mee gezien dit bericht?
https://investorplace.com/2021/11/dear- ... on-nov-29/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 19:30 



 
Profiel   

Bij dat soort dingen zou ik eerder denken aan sell the news.. :D Als dat niet zo blijkt, zie je dat ook vanzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 21:23 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Ik had een diepere val verwacht.... maar alles staat bij mij alweer in de plus. Behalve Sandbox al had ik die goedkoper ingekocht een tijdje terug. Maar doen jullie er nog wat mee gezien dit bericht?
https://investorplace.com/2021/11/dear- ... on-nov-29/


Nope

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 14:42 



 
Profiel   

Ok

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 16:42 



 
Profiel   

Ik moest aan dit topic denken toen ik dit las in de krant.
Voor degenen die Omicron kochten in het verleden :P

Citaat
De tot hiertoe onbekende cryptomunt ‘omicron’ is op enkele dagen tijd bijna vertienvoudigd in waarde, een stijging van 1.000 procent. Sinds de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) de nieuwste coronavariant B.1.1.529 de naam ‘omicron’ gaf, steeg de koers van de gelijknamige token van zowat 60 euro naar meer dan 600 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 15:23 



 
Profiel   

Echt een flinke dip nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:11 



 
Profiel   

Ja weer wat koop orders gehit zag ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 81 van de 92 [ 2277 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 92  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen