Laminaat? PVC? Vinyl?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-21 15:31

Love_Rosie schreef:
Azmay schreef:
Ik had besloten vinyl te pakken maar omdat mijn kamers allemaal net breder zijn dan 4 meter gaat dat vreselijk duur worden. Laten leggen ging nog 2 maanden duren dus word toch maar laminaat. Ben nu aan het kijken naar watervast laminaat of pvc laminaat ivm honden, het is allemaal zo makkelijk nog niet. En voor een sociale woning waar ik hoop niet lager dan 5 jaar in te hoeven zitten wil ik ook geen duizenden euros uit geven als het niet hoeft natuurlijk.


Ze kunnen hem ook een kwartslag draaien, dan ben je iets minder meters nodig. Ik gok het er hier op dat het net past. Iemand via marktplaats gevonden die het binnen een week kan leggen als ik hem bericht doe in principe. Via kwantum werd dat 3 maand later


Draaien helpt voor mij helaas niet veel, blijf in elke kamer veel te versnijden hebben.
Appartement is 80 vierkante meter maar vrij ongelukkig ingericht wat vloeren leggen betreft.

MyWishMax

Berichten: 25310
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-21 12:25

Azmay schreef:
Ik had besloten vinyl te pakken maar omdat mijn kamers allemaal net breder zijn dan 4 meter gaat dat vreselijk duur worden. Laten leggen ging nog 2 maanden duren dus word toch maar laminaat. Ben nu aan het kijken naar watervast laminaat of pvc laminaat ivm honden, het is allemaal zo makkelijk nog niet. En voor een sociale woning waar ik hoop niet lager dan 5 jaar in te hoeven zitten wil ik ook geen duizenden euros uit geven als het niet hoeft natuurlijk.


Ik heb met honden gewoon laminaat. Niet watervast en geen pvc. Ook huurwoning, dus een dure vloer wilde ik niet. Ik heb geen probleem met het laminaat, gaat beter als het vinyl.