Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat werkt nou écht tegen een marter in de auto?

 
Profiel   

Ik heb een kastje onder de motorkap dat "piept". Sluit je aan op de radio draadjes of batterij.
Ik hoor het gepiep met de motorkap open als de auto niet draait, anderen niet. In of rondom de auto ed hoor je het niet.

Hier heeft het toch al 3 jaar geholpen. Ook gekocht omdat er een marter aan de auto gezeten had. Sindsdien geen last. Daarna was de buurvrouw haar auto aan de beurt, zij hebben nu ook zo een piepding en sindsdien ook geen last meer.

Voorlopig ook geen platte batterij. Ik rij geen heel lange afstanden meer, pakweg 20km/dag 5x in de week en in het weekend staat de auto stil.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 06:28 



 
Profiel   

Hier inderdaad gaas onder de auto en dat werkt perfect. Geen last meer ervan gehad.

Maar als ik het zo lees heb je aardig volhoudende marter(s)...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 06:46 



 
Profiel   

Die piep daar went een marter gewoon aan.

Ts heb je de mogelijkheid om de auto tijdelijk binnen te parkeren?

Je kunt er ook voor kiezen om gaten/buizen af te sluiten met (nertsen gaas of pappagaaiengaas) gewoon gaas dat gaat er aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 06:47 



 
Profiel   

Misschien zeker niet diervriendelijk, maar ik zou proberen om je bougiekabels eens goed in te smeren met sambal. Misschien zal dat de flikker leren. En houdt het jouw auto heel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 07:11 



 
Profiel   

Eretria schreef
Misschien zeker niet diervriendelijk, maar ik zou proberen om je bougiekabels eens goed in te smeren met sambal. Misschien zal dat de flikker leren. En houdt het jouw auto heel.


Het stadium diervriendelijk zijn we al wel voorbij hoor... ik heb ook al aan zoiets zitten denken. Ik ga het p mijn lijstje zetten.

En een frame met gaas gaat onder mijn auto, niet tegen de onderkant van mijn auto.

Mogelijkheid om de auto binnen te zetten is er helaas niet, dat was anders stap 1 geweest.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 07:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen