Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 268 van de 275 [ 6852 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 275  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

 
Profiel   

Heeft er al iemand een goede after-Sinterklaas actie gevonden? Bij de Hema kon ik altijd goed scoren vorige jaren, maar nu nog niet gezien. Ik lust in februari ook nog prima een chocoladeletter of een chocoladekruidnootje hoor!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:01 



 
Profiel   

Bij de jumbo zag ik bij online bestellen dat sinterklaas spul nu 1 + 1 gratis is, misschien dat daar iets bij zit voor je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:44 



 
Profiel   

Sting schreef
Heeft er al iemand een goede after-Sinterklaas actie gevonden? Bij de Hema kon ik altijd goed scoren vorige jaren, maar nu nog niet gezien. Ik lust in februari ook nog prima een chocoladeletter of een chocoladekruidnootje hoor!



Daarom sla ik nogal wat in als de verkade letters weer voor €0,99 in de aanbieding zijn! THT is dan tm mei, maar heb ze nog steeds liggen, en zijn nog hartstikke goed… Zelfs nu eentje aan het weg smikkelen…

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:51 



 
Profiel   

Werkelijk overal is nu 1+1 of 50%... Elke supermarkt, kruidvat, etc..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:54 



 
Profiel   

Dank voor dit topic :D
Meteen scoupy maar even gedownload.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 22:58 



 
Profiel   

Ik vind 1 + 1 nog wat te weinig korting :=. Maar goed, dan is het wel goedkoper dan gewone chocolade.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:16 



 
Profiel   

Maar kwalitatief is het doorgaans ook veel slechter dan gewone chocolade. Cacaogehalte van nagenoeg niets, veel chocoladeletters heeft amper meer iets met chocolade te maken. :=

Scoupy app heb ik al heel lang niets meer mee gedaan. Ja, bekeken, maar er staat eigenlijk nooit iets in waar ik iets aan heb. Producten die ik niet gebruik, zelfs als het goedkoper is is het nog duurder omdat ik het normaal niet zou kopen. En daar doe ik dus ook niet aan mee.
En de keer dat er wel wat interessants tussen stond waren wij op vakantie. _O-

Nu ook, speciaal voor mij aanbieding zijn koffiebonen, maar met ons apparaat hebben we veel bonen uitgeprobeert en die in de aanbieding zijn zijn gewoon niet lekker met ons apparaat. En dan is die 3 euro nog echt te veel. En je wordt doodgegooid met de inlegkruisjes van Always en Tena Lady, heb er 4 soorten nu tussen staan en zie die er bijna altijd wel tussen staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:30 



 
Profiel   

Hier ook!
Als ik terug in de geschiedenis kijk, merk ik dat ze in paar jaar geleden toch wel leukere dingen hadden. Toen heel veel gebruik van gemaakt!

Nu nog steeds, of ik snoep gewoonweg niet veel meer, dat ik dan denk, neee niet nodig...
En soms nemen we het wel, en leggen we het apart voor op vakantie, ook heel handig!

Tena lady's, ja verschikkelijk! Van de week stond er zelfs nog een coupon open, tussen de gebruikte/ingediende coupons. Beetje raar, want je zou logische weg niet hélemaal naar beneden hoeven te scrollen, om meerdere coupons nog te zien!

Ik wacht nog op mijn geld van de Hand off my chocolate vegan pinda's.
Die zouden begin deze week uitgekeerd worden! :-)

Ik was laatst bij Die Grenze, en daar hadden ze een 5 pack voor €1,50, is niet duur natuurlijk, maar paar meters verderop, hadden ze dezelfde, maar dan losse repen, 6 voor €1,00 ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 00:57 



 
Profiel   

Misschien met een andere houdbaarheid? Daar moet je bij die Grenze wel altijd goed op letten is mijn ervaring! Bij veel producten maakt het niet heel veel uit, maar bij sommige ook wel. En over datum mogen ze alsnog niet verkopen toch? Ik vind elke keer wel iets over datum...

Scoupy vind ik ook weinig aan tegenwoordig. Nog veel bij betalen, weinig echt gratis producten. Haalde soms nog wel dingen die ik normaal niet haal en zet ze dan op het werk of ergens anders neer, dan kwam het vaak wel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 05:47 



 
Profiel   

Dat deed ik ook vaak, de snoeppot op het werk zo gevuld houden, maar werk al eeuwen vanuit huis.
Had gehoopt op nog iets lekkers voor de SSS pakketten, maar ook daarvoor staat er al tijden niets bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 10:36 



 
Profiel   

Wat zijn sss pakketten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 11:20 



 
Profiel   

Secret Santa Surprise, zie ook [LZP] Secret Santa Surprise 2021.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 12:18 



 
Profiel   

Zijn er nog meer mensen die boodschappen laten bezorgen door de AH? Ik wil graag in de app een bezorgbundel afspreken op een vast dag, maar vrijdag/zaterdag zit er nooit bij.
Nu plan ik steeds losse afspraken vier weken vooruit en dat wil dan weer wel op zaterdag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:19 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Zijn er nog meer mensen die boodschappen laten bezorgen door de AH? Ik wil graag in de app een bezorgbundel afspreken op een vast dag, maar vrijdag/zaterdag zit er nooit bij.
Nu plan ik steeds losse afspraken vier weken vooruit en dat wil dan weer wel op zaterdag.


Zaterdag en zondag kan je ook niet kiezen met je bezorgbundel als vast moment. Je hebt afhankelijk van de regio verschillende momenten op doordeweekse dagen kiezen, afhankelijk van welke vrij zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:36 



 
Profiel   

Justme_Lisaa schreef
PSvanLot schreef
Zijn er nog meer mensen die boodschappen laten bezorgen door de AH? Ik wil graag in de app een bezorgbundel afspreken op een vast dag, maar vrijdag/zaterdag zit er nooit bij.
Nu plan ik steeds losse afspraken vier weken vooruit en dat wil dan weer wel op zaterdag.


Zaterdag en zondag kan je ook niet kiezen met je bezorgbundel als vast moment. Je hebt afhankelijk van de regio verschillende momenten op doordeweekse dagen kiezen, afhankelijk van welke vrij zijn :)


A top! Dan hoef ik daar ook niet meer naar te kijken. Ik doe nu steeds een paar weken vooruit een datum kiezen en dan kan het wel op zaterdag. Ga ik dat gewoon blijven doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 09:46 



 
Profiel   

Ik kan wel voor zaterdag kiezen voor mijn bezorgbundel hoor, twee momenten zelfs. Ik denk dat het afhankelijk is van de beschikbaarheid in jouw regio.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 11:05 



 

Volgens mij hangt het inderdaad van de regio af..

Hebben jullie trouwens ook altijd een andere bezorger van de appie? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 11:29 



 
Profiel   

Klopt, ik heb net de klantenservice gesproken en een vast moment kan bij mij niet. Wel los reserveren.

Afgelopen zondag heb ik voor het eerst laten bezorgen, het was toen Sinterklaas. Heb de bezorger een doosje bonbons gegeven. Hij was helemaal blij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 12:00 



 
Profiel   

Kennen jullie cashback XL? Wat is jullie ervaring ermee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 10:22 



 
Profiel   

joyce_eddy schreef
Kennen jullie cashback XL? Wat is jullie ervaring ermee?


Wat is dat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 10:34 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
joyce_eddy schreef
Kennen jullie cashback XL? Wat is jullie ervaring ermee?


Wat is dat?


Moet je maar de website eens opzoeken, her ziet er wel aantrekkelijk uit en betrouwbaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 14:07 



 
Profiel   

joyce_eddy schreef
Kennen jullie cashback XL? Wat is jullie ervaring ermee?


Yes, ik doe hier al een tijdje aan, en het werkt echt! :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 15:38 



 
Profiel   

Banyu schreef
joyce_eddy schreef
Kennen jullie cashback XL? Wat is jullie ervaring ermee?


Yes, ik doe hier al een tijdje aan, en het werkt echt! :-)


Bedankt voor je reactie ik ga het eens proberen ze hebben een mooie luier actie bij plus

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 19:10 



 
Profiel   

Ik verbaas me echt over de enorme stijging in de afgelopen 2 jaar ongeveer. Ik ben voor dezelfde boodschappen het dubbele kwijt bijna (niet helemaal, want verplicht bezuinigen dus minder kopen) maar van de week bijvoorbeeld drinken wat 20 cent duurder was geworden. Van andere producten had ik dat niet zo duidelijk gezien, behalve datvhet totaal steeds duurder werd. Maar nu had ik de ene week drinken gehaald en week daarna dus zoveel duurder.
Dat ga ik dus ook niet meer halen, helaas. Wel jammer, want dat is het enige wat ik drink naast water.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 20:31 



 
Profiel   

Lidl heeft meer en meer a merken!ariel pods chips(lays, smiths en soms croky ) calve, brinta en ga zo maar door! Zit op deze manier rond de 30 euro
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-12-21 17:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 268 van de 275 [ 6852 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271 ... 275  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen