Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-21 23:32

Wordt vast prachtig Samantha! Verstandig dat je er hulp bij hebt gehaald :j

Hier merk ik dat ik een beetje 8)7 word van dat baggerweer van de afgelopen dagen.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 00:13

Is het bij jou zo slecht, Vanhuisuit? Ik heb veel gelopen met de honden gisteren en vandaag, maar steeds droog (wel lekker koud!)

Goed dat je het uitbesteed Samantha!

Ik heb een meevaller. Bijna €700 retour van gas/licht. Kan het wel gebruiken.

VanHuisUit

Berichten: 6678
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-21 00:22

Vind het zo waterkoud. En het regent ook vaak. Plus soort hagel... >;)

Zo dat is lekker zeg. Ik moest bijbetalen. Bedrag viel wel mee en ik wist het wel. Heb nu dekentje op de bank O:) :+

purny

Berichten: 27480
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 03:06

Hier ook 466 euro terug. Kan ik mooi voor wat dingen in m'n huis gebruiken.
Dat is trouwens ook het enige, de rest gaat niet door...

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 08:19

Ik krijg denk ik 0 terug. Zal het eens vragen aan mijn vriendje.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 09:06

Onze leverancier voor gas en stroom is failliet en dat mochten we gisteren via de pers vernemen. Uiteraard mag de hele site al plat en konden we nergens meer bij. We waren vorig jaar net overgestapt in een groepsaankoop via de provincie.
We hadden wel ons verbruik nog van de vorige leverancier. Ze zeiden "stap direct over want de netwerkbeheerder pakt over en die tarieven zijn reteduur". Dus wij op de website van de VREG vergelijking gemaakt... Zijn die tarieven nog steeds aardig goedkoper dan van alle andere bedrijven := Dus wij gaan nu even bekijken wat dat geeft. Intussen alvast voor nieuws groepsaankoop ingeschreven en vanaf morgen zou er meer informatie via de provincie bekend moeten zijn voor de gedupeerden.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 09:27

O zat jij bij hen? Echt super raar gelopen is dat zeg. Heb je veel voorschotten open staan?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:11

Yep. En toen wij het hoorden hadden ze de hele site al platgelegd, dus we kunnen aan NIKS meer aan.
Maar nu blijkt het tarief van de netbeheerder alsnog stukken goedkoper dan eender welke andere aanbieder. Dus voorlopig doen we niks. Vanochtend op de radio zeiden ze ook dat de provincie gaat kijken of we niet gezamenlijk vanuit die groepsaankoop naar een andere aanbieder kunnen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 17:43

Dat lees ik ook overal op Facebook. Wat echt van de zotte is want ze zijn de tijdelijke noodoplossing. Hopelijk vind je snel wat.

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 18:56

We zaten maar halfweg ons contract en hebben alweer ingeschreven voor de volgende groepsaankoop. Het wordt gewoon weer even opletten met wanneer we de was doen bijvoorbeeld ipv lukraak overdag in de machine gooien.

Goede nieuws van de dag: binnenkort zetten ze de shiften voor januari, februari en maart open in het prikcentrum. Ga me daar gelijk weer zo vaak mogelijk aanmelden. Van het testcentrum niks gehoord tot nog toe, maar ik kon wel al bij de timing. Desnoods plan ik me gewoon zelf regelmatig in en zie ik wel waar het naartoe gaat.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 19:27

Allereerst sorry dat ik met deze vraag in dit topic kom binnen vallen.
Ik kon even niet zo 123 iets vinden, maar is er ook een topic over hoe je het beste kan pannen, en welke planners hier goed mee kunnen helpen?

Helaas, deze week niets op scoupy. Maar Tikkie had 10 nieuwe acties!
Enige nadeel van tikkie vindt ik altijd, dat als je iets ingediend hebt, dat dit dan nog blijft staan, en dat ze vaak "bon ongeldig" als melding geven!

En heb vorige week even flink bij de dirk ingeslageb met de starbucks ijskoffie de white chocolate mocha!
Vind €0,99 iets leuker bedragje dan tegen de €1,60 aan! De vanilla bean en de caramel ook paar van meegenomen! Dat is het enige wat ik dan van ijskoffie lus! :=

Vandaag heb ik het geld van Hands off my Chocolate actie terug gekregen op de bank rekening, mijn moeder alleen echter nog niet. Dus ben benieuwd wanneer dat komt, aangezien dit tegelijk én op dezelfde dag ingediend is. En ja, we wonen beide op een ander adres! :P

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:28


Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-21 22:34


Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 17:12

De uren voor januari en februari in het prikcentrum stonden open, dus gelijk ingepland. Voor januari 36u en februari 30u (denk ik). En gelijk gemaild of ik nog nodig ben voor het testcentrum, aangezien daar ook nog 3 dagen stonden met een vrije plek. Is toch ook gauw 8u/shift, tikt allemaal samen wel lekker aan.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-21 21:34

Das idd lekker :j hier veel dierenoppas met de feestdagen. Verder wel wat veel aan het uitgeven aan allemaal dingetjes voor mezelf haha. Nieuwe loopkleren, cinema, sauna, nieuwe oortjes, uit eten etc etc :D maar sparen doe ik nog heel braaf haha

JudithO

Berichten: 7057
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 08:20

Hier maandag met een fulltime baan begonnen, dat zal ook weer lekker bij gaan tikken :)

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 08:30

Proficiat!

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 09:20

Proficiat!

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:20

Zijn er nog meer mensen die boodschappen laten bezorgen door de AH? Ik wil graag in de app een bezorgbundel afspreken op een vast dag, maar vrijdag/zaterdag zit er nooit bij.
Nu plan ik steeds losse afspraken vier weken vooruit en dat wil dan weer wel op zaterdag.

Samantha_

Berichten: 10803
Geregistreerd: 20-12-02

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:26

Gefeliciteerd!

MissAnnemijn

Berichten: 2376
Geregistreerd: 16-11-08
Woonplaats: København

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:29

Ja wij laten bezorgen. Je kan dan inderdaad een vast moment kiezen. Losse bestellingen komen daarna pas. Vrijdag of zaterdag kost 12 euro per maand dacht ik. Wij laten op woensdag bezorgen, kost dan 8 euro per maand :)

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:32

MissAnnemijn schreef:
Ja wij laten bezorgen. Je kan dan inderdaad een vast moment kiezen. Losse bestellingen komen daarna pas. Vrijdag of zaterdag kost 12 euro per maand dacht ik. Wij laten op woensdag bezorgen, kost dan 8 euro per maand :)


Dat vaste moment is dus enkel door de weeks, maar niet in het weekend. Dat is wel jammer.

123321
Berichten: 4370
Geregistreerd: 05-04-08

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 10:46

Dat zal denk ik van je regio afhangen. Ik heb een bezorgbundel voor de zaterdag. Je zou het altijd even kunnen dubbelchecken met de klantenservice.

PSvanLot

Berichten: 10138
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 11:11

Thanks voor je tip. Ga het meteen even doen.

Helaas in mijn dorp geen vaste bezorgdag op zaterdag. Kan wel losse momenten inplannen, maar het kan niet vastgezet worden.

purny

Berichten: 27480
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-21 18:13

Ik laat ook bezorgen via de ap. Maar ga het volgende maand niet meer doen.
Mijn moment is op maandag tussen 4 en 9. Was ook de enige dag die voor mij goed uit kwam.
Al een paar keer gehad dat de boodschappen na 8 uur kwamen.

Komt picnic niet bij je ps?