Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 76 van de 116 [ 2882 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 116  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

 
Profiel   

Okay, that's it, we gaan wel voor een neutrale kleur :') Wat ik qua kleuren vind is niet te betalen :') De tegelboer keek me gepikeerd aan toen ik vertelde wat ik mooi vond. Hij had een onwijs mooie turquoise grote hexagon tegel liggen, die vond ik echt prachtig maar die was voor een speciaal project. Kosten, €560 de m2 :') Helemaal waus.
Maar we gaan voor neutraal en dan met accessoires de boel opleuken qua kleur. Dus nu maar kijken wat het dan wel wordt :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:43 



 
Profiel   

€560 per m2? Okeeeee... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 19:53 



 
Profiel   

Swah schreef
€560 per m2? Okeeeee... :')

Ja laat maar _O- Dat zou me dan alleen al €11.200 aan tegels kosten _O- Okeeeeeej :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 20:08 



 
Profiel   

Wow!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:50 



 
Profiel   

Ja helemaal waus. Hij had dit project voor een badkamer in een B&B, zal een dure bedoening worden :')

Ik heb een bedrijfje gevonden die een heel leuk programma aanbiedt zodat je lekker kan stoeien met kleuren en sfeer. Ik wilde eigenlijk wat neutrale kleuren pakken, maar mijn man had het ook over Mexicaanse sferen enzo, dus dan denk ik aan Terra cotta kleuren :P

[ img ]

[ img ]


[ img ]

Incl terrazzo wasbak (ok dat is dan weer Italiaans, maar past wel mooi :P )
[ img ]

En dan met dit meubel eronder
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:02 



 
Profiel   

Dat is wel iets heel anders dan je eerst had :P. Ik vind die roestbruine tegel wat jaren 70 aandoen zo.

Niet ergens anders nog zelfde soort tegel voor een schappelijke prijs? Of zijn die altijd zo duur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 23:05 



 
Profiel   

Oef, ben je niet bang dat je spijt gaat krijgen als je je eerste plan los laat?
Ik vind die groene badkamer zo véél leuker dan die terracotta. Gewaagd dat groen maar goed als je het helemaal geweldig vind zou ik niet van het plan afwijken. Mijn badkamer is ook gewaagd en afwijkend van de standaard maar ik ben er zó blij mee en hij is nog niet eens af. Wellicht dat je wat voorbeelden kunt plaatsen van tegels die je gezien hebt zodat medebokkers hun speurkwaliteiten in kunnen zetten om dezelfde tegel te zoeken maar dan voor een schappelijke prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 06:42 



 
Profiel   

Ik zou je adviseren om echt neutraal te gaan en je kleur aan te brengen met accessoires. Tenzij je zeker weet dat dit je laatste huis is. Ik weet dat huizen verkopen op dit moment totaal geen issue is maar dat kan ooit veranderen. Daarbij kan je zelf ook snel uitgekeken raken op een bepaalde kleur en met accessoires kan je die wisselen, die tegels niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 07:25 



 
Profiel   

Worden jullie al gek van mij? Ik word wel gek van mezelf _O- Al blijf ik de zoektocht leuk vinden, van hot naar her :')

Mijn man vond het terra cotta toch wat tegenvallen zo op de foto. :') Maar ik ga nu gewoon wat tegenboeren af om te kijken, want uiteindelijk kwamen we wel weer op onze eerste kleur uit _O-

[ img ]

Deze onderstaande tegel heb ik begin dit jaar al besteld als sample, de sample is mooi maar ik vind de voorbeeldfoto's niet zo mooi. Teveel kleurverschil.
[ img ]

Maar ik heb gisteren ook nog wel veel neutrale kleuren gemengd, en dat vond ik ook zeker niet tegenvallen hoor. Dus ik ga gewoon eens kijken.

Ik vond overigens deze wandtegel serieus mooi. Maar goed, ik ga zodadelijk maar eens de tegelboer lastig vallen :P
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:50 



 
Profiel   

Welke regio zit je? Hoor hier namelijk veel goede dingen over van de rijt in Sint Anthonis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 12:57 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Welke regio zit je? Hoor hier namelijk veel goede dingen over van de rijt in Sint Anthonis.

Dat is voor mij iets te ver :P Ik heb hier in de buurt wel een goede zitten, daar werkt het bedrijf van mijn man ook mee samen dus daar ga ik even langs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 13:01 



 
Profiel   

Ga gewoon eens bij wat verschillende tegelzaken langs. Ik vind nog steeds die blauwe badkamer echt zo mooi <3 . Mijn tegels (roze) komen van tegelsinhuis.nl. is meer een Outlet, maar daar hebben ze ook hele aparte kleuren. En ze hebben de tegels.ook liggen dus je kunt ze bekijken. Ik zou het het wel waard vinden om even te zoeken naar een tegel die je mooi vind, als je iets aparts wil

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 14:54 



 
Profiel   

Earth schreef
Okay, that's it, we gaan wel voor een neutrale kleur :') Wat ik qua kleuren vind is niet te betalen :') De tegelboer keek me gepikeerd aan toen ik vertelde wat ik mooi vond. Hij had een onwijs mooie turquoise grote hexagon tegel liggen, die vond ik echt prachtig maar die was voor een speciaal project. Kosten, €560 de m2 :') Helemaal waus.
Maar we gaan voor neutraal en dan met accessoires de boel opleuken qua kleur. Dus nu maar kijken wat het dan wel wordt :')


Bij Tegelsinhuis hebben ze mooi spul! Daar hebben wij onze tegels vandaan voor de keuken en gaan straks onze badkamer ook doen voor een deel.

Edit; deze: https://www.tegelsinhuis.nl/wandtegel-t ... verouderd/


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:21 



 
Profiel   

Earth: ken je designtegels in utrecht al? die hebben ook toffe zellige tegels :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:50 



 
Profiel   

Amethyst_ schreef
Earth schreef
Okay, that's it, we gaan wel voor een neutrale kleur :') Wat ik qua kleuren vind is niet te betalen :') De tegelboer keek me gepikeerd aan toen ik vertelde wat ik mooi vond. Hij had een onwijs mooie turquoise grote hexagon tegel liggen, die vond ik echt prachtig maar die was voor een speciaal project. Kosten, €560 de m2 :') Helemaal waus.
Maar we gaan voor neutraal en dan met accessoires de boel opleuken qua kleur. Dus nu maar kijken wat het dan wel wordt :')


Bij Tegelsinhuis hebben ze mooi spul! Daar hebben wij onze tegels vandaan voor de keuken en gaan straks onze badkamer ook doen voor een deel.


Ik durf daar niet te bestellen aan de hand van de reviews op internet. Daar gaat het nog iets te vaak mis met de klantenservice als ik het zo lees. En als er dan wat is zitten ze voor ons wel ver weg.

Waar ik vanmiddag ben geweest ben ik onwijs enthousiast! Ze hadden zoveel mooie dingen, en ze dachten onwijs goed mee. Ik werd er helemaal blij van.
Uiteraard werd ik verliefd op panelen die meer dan €200.- m2 kostte :') Als iemand nog zoiets weet voor een betaalbare prijs, dan houd ik me aanbevolen :P


[ img ]


Maar goed, terug naar de realiteit :') Ik vond een zwarte :') vloertegel die me heel erg aansprak. Daarnaast hadden ze ook meerdere soorten tegel in mijn favo kleur. Al paste dat niet helemaal geweldig bij elkaar.

[ img ]
Ze hadden ook nog een toffe hexagon tegel, die er overigens ook neit helemaal bij paste hoor. Prijs krijg ik nog te horen. Al twijfel ik of ik deze niet te druk vind.

[ img ]

Toen kwam de verkoopster nog met een toffe combinatie en daar werd ik wel heel gelukkig van! Het spreekt me aan omdat het warmte en luxe uitstraalt! (die hexagon heeft er niks mee te maken :P ) Dit izjn dus langwerpige tegels, neit meteen waar ik aan denk, maar ik vond de combinatie heel tof. En allemaal betaalbaar. En deze combi is onwijs gaaf te combineren met gouden accenten en met ons meubel.

[ img ]

Dus ik ging blij weer de winkel uit. Daarna nog bij twee andere zaken geweest, maar dat haalde het niet bij de eerste zaak. Nog wel een combi gevonden, maar die vind ik echt saai vergeleken met die hierboven _O- En qua prijs was het niet zo anders.

[ img ]

[ img ]

Dus genoeg weer om over na te denken! Maar ik weet bijna wel zeker dat we terug gaan naar de eerste zaak, want dat past echt veel meer bij ons en ik heb een heel goed gevoel bij deze zaak. Ik wil er morgen weer heen :')
Dit weekend maar mijn man een keer meenemen en eens gaan kijken hoe of wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 17:54 



 
Profiel   

Zijn die op de eerste foto ook tegels, die panelen?

Ik vond marmer(look) heel gaaf maar mijn man vond het pauper/kitch, dus als compromis hebben we nu marmer-look in de kelder :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:24 



 
Profiel   

veerledec schreef
Zijn die op de eerste foto ook tegels, die panelen?

Ik vond marmer(look) heel gaaf maar mijn man vond het pauper/kitch, dus als compromis hebben we nu marmer-look in de kelder :D.


Ja meer panelen volgens mij, maar konden ook in tegelmaten worden geleverd. Mooi hé <3 :P
Ik denk dat het met marmer heel erg uitmaakt welke sfeer je hebt. Ze hadden dar veel showbadkamers met marmer maar mooi gestyled.
Ik vond deze natuursteen platen ook heul gaaf, maar dan moet je echt een grote ruimte hebben :P

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 19:36 



 
Profiel   

Van die laatste word ik duizelig. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:28 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Van die laatste word ik duizelig. :+

:') Snap ik haha. We zijn nu aan het tekenen, er is nog een andere optie maar dan hebben we iets minder ruimte rond het toilet. Heeft hier iemand een ruimtebesparend toilet? Zit dat een beetje lekker? :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:48 



 
Profiel   

Wij hebben er 2, maar ze zitten heel verschillend. Die boven heeft een vrij smalle bril, wat ik niet geweldig vind zitten. De andere zit prima, die hebben we ook daarna verbouwd en dus specifiek gelet op de bril. De vorm is vooral heel anders. Bij die boven voelt het alsof je IN de plee valt, haha. Niet echt ideaal….

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 20:59 



 
Profiel   

Earth schreef
Suzanne F. schreef
Van die laatste word ik duizelig. :+

:') Snap ik haha. We zijn nu aan het tekenen, er is nog een andere optie maar dan hebben we iets minder ruimte rond het toilet. Heeft hier iemand een ruimtebesparend toilet? Zit dat een beetje lekker? :+ :')


Hier een ruimtebesparend toilet als enige toilet in huis. Zit prima!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:01 



 
Profiel   

Earth schreef
Deze onderstaande tegel heb ik begin dit jaar al besteld als sample, de sample is mooi maar ik vind de voorbeeldfoto's niet zo mooi. Teveel kleurverschil.
[ Afbeelding ]


Wij hebben deze, die er erg op lijkt, in het toilet :

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:37 



 
Profiel   

Sting schreef
Earth schreef
Deze onderstaande tegel heb ik begin dit jaar al besteld als sample, de sample is mooi maar ik vind de voorbeeldfoto's niet zo mooi. Teveel kleurverschil.
[ Afbeelding ]


Wij hebben deze, die er erg op lijkt, in het toilet :

[ [url=m/Vi0tmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:50 



 
Profiel   

Wij hebben deze in de douche:

https://www.sanitairwinkel.nl/p/7713968 ... gKsrPD_BwE

Echt onwijs blij mee! Geeft een heel gaaf effect!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 21:55 



 
Profiel   

Misschien dat je onze tegels ook wel mooi vindt?
[ img ]

Waren volgens mij uit mijn hoofd 90 euro per m2, dus wel prijzig, maar als accentmuur wel nog betaalbaar. Zijn van designtegels.nl
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-21 23:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 76 van de 116 [ 2882 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 116  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen