Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 311 van de 596 [ 14886 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 596  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fun-da deel 3!

 
Profiel   

Renee1991 schreef
Ohhhhh wat zonde dat ze zo lelijk hebben uitgebouwd en zijn losgegaan met fotobehang en heftige kleuren.. Ik zie echt wel de potentie. Prachtig, op een heerlijk rustige plek <3

Heerlijk rustig? Doodstil. Deze moet je gaan bezichtigen op een regenachtige winderige dag. Je gaat je auto niet eens neer uit.
Even met de hogedrukspuit buitenom had ook wel wat opgeleverd.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 23:02 



 
Profiel   

pillow schreef
Renee1991 schreef
Ohhhhh wat zonde dat ze zo lelijk hebben uitgebouwd en zijn losgegaan met fotobehang en heftige kleuren.. Ik zie echt wel de potentie. Prachtig, op een heerlijk rustige plek <3

Heerlijk rustig? Doodstil. Deze moet je gaan bezichtigen op een regenachtige winderige dag. Je gaat je auto niet eens neer uit.
Even met de hogedrukspuit buitenom had ook wel wat opgeleverd.

haha ik zou er niet dood gevonden willen worden inderdaad.
Kale boel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:11 



 
Profiel   

Daar kun je toch wat aan doen >;) ieder z'n meug. Als veel mensen er niet dood gevonden willen worden is het voor mij idd heerlijk rustig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 07:00 



 
Profiel   

Ja. En likje verf doet wonderen. Niet duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 07:24 



 
Profiel   

Dat huis had je toch echt met 2 weken klussen en opruimen heel veel beter op de foto kunnen krijgen. Zoveel plekjes waar je van denkt: even opruimen, even afmaken. Heel veel projectjes tegelijk opgepakt zo te zien. En niets helemaal afgemaakt.
En als ik dan die grasmaaier buiten zie staan in dit seizoen denk ik alleen maar: verwaarlozing.
Maar goed, dat is ook maar een indruk vanaf de foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:02 



 
Profiel   

Wie weet is de eigenaar overleden en heeft die gewoon geen betrokken nabestaanden oid. En het is nou niet een markt waarin je veel moeite hoeft te doen om van de prut af te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:19 



 
Profiel   

https://www.funda.nl/koop/uithuizen/hui ... e-dijk-59/

Aparte ontwikkeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 09:25 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Daar kun je toch wat aan doen >;) ieder z'n meug. Als veel mensen er niet dood gevonden willen worden is het voor mij idd heerlijk rustig :')

nee , ik bedoel het gebied.
Maar goed ik hou meer van bos gebied enz
Ik heb ook in Zeeland gewoond en daar zou ik ook nooit meer naar terug willen. té kaal en altijd wind :o :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:28 



 
Profiel   

Mij ook veel te kaal daar, en zo makkelijk is het niet om dan rond je eigen huis wat meer groen te kweken. Veel planten en bomen gedijen niet met veel (zoute) wind, dus zo makkelijk zet je het niet dicht. Om nog maar te zwijgen over hoe lang het duurt voor je een beetje volwassen tuin hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:31 



 
Profiel   

Happinez schreef
Renee1991 schreef
Daar kun je toch wat aan doen >;) ieder z'n meug. Als veel mensen er niet dood gevonden willen worden is het voor mij idd heerlijk rustig :')

nee , ik bedoel het gebied.
Maar goed ik hou meer van bos gebied enz
Ik heb ook in Zeeland gewoond en daar zou ik ook nooit meer naar terug willen. té kaal en altijd wind :o :')

En ook de geur als ze het land gingen bemesten... stonk superveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 10:48 



 
Profiel   

EllyC schreef


Wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:06 



 
Profiel   

Ah zo, ja dan begrijp ik je wel. Het is heel weids en uitgestrekt landschap. Ik kom uit het rivierengebied, dus ik hou daar juist wel van. Voel me in Zeeland ook altijd senang :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 11:35 



 
Profiel   

Dat weidse dat trekt mij ook wel.
Vind hier onze buren ook te dicht bij :D
Dat het omdat het te dicht bij zee is dan teveel waait, ja daar kan ik wel inkomen.
Maar de ruimte in zijn algemeen er om heen, heerlijk!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 12:57 



 
Profiel   

En wat denken jullie van deze: https://www.funda.nl/koop/valburg/huis- ... g-noord-7/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:02 



 
Profiel   

Nat en vochtig (kleigrond) en niet een heel leuk en open dorp. Oh en oud :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:31 



 
Profiel   

yvetjes schreef


Ojee, het lijkt erop dat ze daar met de verbouwing zijn begonnen zonder een goede indeling gemaakt te hebben..
Vochtig is het zo te zien niet alleen buiten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:49 



 
Profiel   

yvetjes schreef


Hier kun je echt wel iets heel moois van maken

Valburg ken ik verder niet. Als ik vriend zo gek zou krijgen die kant op te gaan zou ik hier echt voor vallen ;)

Al moet je wel realiseren dat hier nog een hoop geld in gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:19 



 
Profiel   

Ik zie trouwens dat dat huis in Laren met dat paard in de achtertuin verdwenen is van Funda >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 18:20 



 
Profiel   

Vind deze ook leuk! Mooi plekje aan het water, we hebben in die omgeving toen ook voor een huis gekeken
https://www.funda.nl/koop/lathum/huis-4 ... rvogel-55/

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:06 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Vind deze ook leuk! Mooi plekje aan het water, we hebben in die omgeving toen ook voor een huis gekeken
https://www.funda.nl/koop/lathum/huis-4 ... rvogel-55/


Zeker! Ik wou dat het bij mij in de buurt had gestaan. Leuk huis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:30 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Vind deze ook leuk! Mooi plekje aan het water, we hebben in die omgeving toen ook voor een huis gekeken
https://www.funda.nl/koop/lathum/huis-4 ... rvogel-55/


Nee ik zou vrijer willen zitten ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:02 



 
Profiel   

Best bedrag voor en blokhut...
https://www.funda.nl/koop/vaassen/huis- ... lseweg-25/

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:46 



 

Koopje op die locatie met zo'n lap grond.. ook al zijn het allemaal bomen. Buldozer over de blokhut heen en gaan 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:47 



 
Profiel   

Is echt niet veel idd, er niet zo heel ver vandaan vorig jaar een huisje op misschien 2000m2 voor 525.000 verkocht. Moest ook gesloopt. Dus puur grondprijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:54 



 
Profiel   

Wow. Dat is idd een koopje zeg er mag een bijgebouw bij. En je woont dan afgelegen in het bos <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-22 07:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 311 van de 596 [ 14886 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314 ... 596  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen