Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Xbox foutmelding

 
Profiel   

Help! Ik heb echt de Xbox game pass gekocht, wil ik naar game pass games gaan, staat er "er is iets misgegaan, deze pagina opnieuw laden." Maar hij laad de pagina maar niet. Xbox verbonden met het internet, aan en uit gezet, heb ik nu echt me geld weggegooid voor iets wat het niet doet?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 01:28 



 
Profiel   

Ik had eerder vanavond ook problemen met de game pass games op mijn pc en ook anderen uit de groep hoorde ik erover. Storing wellicht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 01:31 



 
Profiel   

Tazzey schreef
Ik had eerder vanavond ook problemen met de game pass games op mijn pc en ook anderen uit de groep hoorde ik erover. Storing wellicht?


Volgens mij wel zie ik nu, wel weer verschrikkelijk toevallig dat dit altijd moet gebeuren als ik iets heb gekocht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 01:36 



 
Profiel   

Ja, dat zul je altijd zien inderdaad. Ik moet zeggen dat je wel echt pech had, ik heb echt nog niet eerder storingen gehad met de game pass games.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 01:47 



 
Profiel   

Tazzey schreef
Ja, dat zul je altijd zien inderdaad. Ik moet zeggen dat je wel echt pech had, ik heb echt nog niet eerder storingen gehad met de game pass games.


Same, hopelijk blijft die t nu doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:12 



 
Profiel   

Vast wel! Veel plezier! Het aanbod is erg leuk en gaat waarschijnlijk alleen maar beter worden na de overname van Activision Blizzard.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 16:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen