Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat is nu echt een goede screenprotector?

 
Profiel   

Sinds twee maanden heb ik een nieuwe telefoon (samsung galaxy a32 5g). Daar heb ik via smartphonehoesjes.nl twee tempered glass screenprotectors van imochion besteld. Toen ik de eerst ging plakken was het erg lastig om hem zonder "bellen" te plakken maar het leek wel of het gedurende het gebruik de bellen terugkwamen. Vanmiddag was ik het zo zat dat ik er een nieuwe op geplakt heb maar ook deze zit er weer niet op zonder bellen. Dit keer krijg ik er een bel niet eens meer uit. Beide keren heb ik het scherm van te voren goes schoongemaakt. Wie heeft de gouden tip voor een goede screenprotector die goed en makkelijk te plakken is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:00 



 
Profiel   

Ik heb hem vanmiddag geplakt, eentje van bol.com. goed schoongemaakt, er op laten vallen en hij trok zo er in. 2 belletjes aan de zijkant, deze kan je met je nagel naar de zijkant wegwrijven waardoor de lucht ontsnapt. :) Moest hem zelfs nog een keer overplakken omdat hij scheef zat en ging de 2e keer ook goed.

Heb je een goede besteld? Of een hele goedkope? Dat scheelt al een hoop denk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:05 



 
Profiel   

Amado7 schreef
Ik heb hem vanmiddag geplakt, eentje van bol.com. goed schoongemaakt, er op laten vallen en hij trok zo er in. 2 belletjes aan de zijkant, deze kan je met je nagel naar de zijkant wegwrijven waardoor de lucht ontsnapt. :) Moest hem zelfs nog een keer overplakken omdat hij scheef zat en ging de 2e keer ook goed.

Heb je een goede besteld? Of een hele goedkope? Dat scheelt al een hoop denk.


Ik heb deze er nu op zitten:

https://www.smartphonehoesjes.nl/screenprotector-gehard-glas-2-pack-samsung-galaxy-116060241.html

Dus misschien moet ik toch voor een duurdere gaan dan als ik jou zo hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:06 



 
Profiel   

Ik heb de tempered glass protector van InvisibleSHIELD op mijn iPhone zitten. Simpel aan te brengen en blijft goed. Deze was rond de €39 geloof ik dus ook heel redelijk geprijsd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:06 



 
Profiel   

Ik heb welke van Belkin op mijn iPhone, daarvoor altijd de goedkoopste uitgekozen die super snel kapot gingen. Die van Belkin zijn niet kapot te krijgen :j En er zat een tool bij zodat plakken makkelijker ging, weet alleen niet of ze er ook voor Samsung zijn...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:22 



 
Profiel   

Bij mij gingen die glasplaatjes altijd snel stuk. Nu heb ik er vorig jaar zomer een gewoon plastic beschermding ( hoe heet zoiets?) erop laten plakken bij Mediamarkt en deze zit nog steeds mooi erop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:24 



 
Profiel   

Ik heb ook gewoon goedkope plastic beschermdingen, en deze zit er al twee jaar op :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:25 



 
Profiel   

Ik heb altijd glazen platen, mijn vorige heeft het 2 jaar keurig overleefd. Nu had ik 1 ander die helemaal ruk was en nu weer een nieuwe die ik eigenlijk slecht vind maar ik moet het er maar even mee doen _O-

Van de afgelopen schermen die ik zelf heb geplakt voor mijn eigen telefoon of die van anderen gold allemal dat je enorm voorzichtig moest zijn. 1 haartje of stofje en je hebt een bubbel die je er niet uit krijgt. Met geduld en een beetje perfectionisme krijg je ze er mega recht en goed op, dan kunnen ze heeeeeel lang mee gaan.

Die van Invisibleshield ben ik tot noch toe het meest tevreden over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:31 



 
Profiel   

Ik had er ook een van smartphonehoesjes, inderdaad ook erop laten zakken en toen sloot hij mooi aan op 2 luchtbellen na een de vingerafdruk reader deed ineens moelijk, dus ik alweer balen. Maar de volgende ochtend waren de bellen weggetrokken er doet de vingerafdruk reader het ook weer prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:50 



 
Profiel   

Van ali heb ik beschermglas op mijn appel zitten. Was goedkoop, en is nog steeds heel (>2 jaar)! Mediamarkt haalde ik ze eerst maar die was met 3 maanden al stuk. Misschien pech en uiteraard blij dat het niet mijn scherm was, maar doe hetzelfde met mijn nieuwe beschermglas en die is nog helemaal gaaf en 1/10 van de mediamarkt prijs.

Belletjes komt toch vaak door niet goed schoonmaken, of in een stoffige ruimte zitten waardoor je scherm weer vies wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:58 



 
Profiel   

Ik heb ook jaren goedkope protectors op mijn iPhones gehad maar ze bleven nooit mooi. En de mooiste was wel dat mijn iPhone in een lederen bookcase van 30 cm hoogte op een hoogpolig tapijt viel en mijn scherm in een miljoen stukjes was maar dat die stukjes keurig bij elkaar gehouden werden door de onbeschadigde protector.

Eigenlijk is het ook gek dat ik wel €1.000 plus aan een telefoon uitgeef die ik vervolgens in een mooi en kwalitatief goed lederen hoesje stop maar wat scherm bescherming zo goedkoop mogelijk af wilde zijn. Tegenwoordig koop ik direct een goed passend hoesje én een goede protector. Die €39 is heel wat goedkoper dan een nieuw scherm.

Een andere bijkomstigheid is dat er geen hoekjes vanaf breken die altijd in mijn bed eindigen en ik een soort speldenkussen werd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:14 



 
Profiel   

Waarmee maakte je schoon?

Ik had er eentje en dan moest ik eerst met alcohol doekje en daarna microvezel en dan nog zo'n plakding die stof verwijdert. Zat er bij!

Bij mij zie je hem niet eens zitten op mijn telefoon :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:14 



 
Profiel   

Ik heb tegenwoordig van die screenprotectors waarbij je met uv licht werkt. Er zit dan een soort vloeistof bij, die druppel je op je telefoon. Dan leg je het glas erop en wacht je totdat de vloeistof zich verspreid heeft over je telefoon. Vervolgens ga je er overheen met de bijgeleverde uv lamp en hij zit goed! Ik heb altijd dat andere screenprotectors snel loslaten omdat mijn telefoon een beetje rond afloopt (s9) en dan zitten die glaasjes altijd net niet goed, maar hiermee heb ik daar geen last van omdat die vloeistof daaraan aanpast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 00:09 



 
Profiel   

Dat klinkt wel heel goed, ik had ook een S9 edge en na dat vervloekt te hebben heb ik nu de S10+... Met edge :')
Heb je daar een linkje of merk van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 05:33 



 
Profiel   

Muiz schreef
Dat klinkt wel heel goed, ik had ook een S9 edge en na dat vervloekt te hebben heb ik nu de S10+... Met edge :')
Heb je daar een linkje of merk van?


Ik heb onderstaande gehad. Uiteindelijk was die wel kapot nadat mijn sleutel er de hele dag in had geprikt perongeluk, maar de telefoon was heel dus hij doet zijn werk :D

https://www.goedhoesje.nl/a-53039713/ga ... protector/

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 10:17 



 
Profiel   

Ik zweer bij de simpelste van Wish of Ali...

Die hebben mijn telefoon nu al meerdere keren gered :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:34 



 
Profiel   

Ik heb er eentje op zitten van de Phonehouse, die kost inclusief plakken €40,-. Er zit 3 maand plakgarantie op, dus als er binnen 3 maand luchtbellen onder komen kan je gratis een nieuwe laten plakken. Ik ben nu bezig aan mijn derde glaasje, de eerste kreeg luchtbellen in de garantie en de tweede heeft mijn scherm gered.

Dus als ik jou was zou ik niet zelf prutsen met een glaasje plakken, maar even langs de Phonehouse gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:42 



 
Profiel   

MediaMarkt! Daar heb ik echt hele goede ervaringen mee. Voor 25 euro plakken ze hem voor je. Gaan bij mij ruim een jaar mee en mijn telefoon valt echt vaak :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 11:45 



 
Profiel   

Ik heb voor mijn iPhone XS altijd over The edge glaasjes van telefoonglaasje.nl

Ben er altijd eigenlijk wel super tevreden over. In 3 jaar tijd heb ik er 4 versleten denk ik (doordat ze een tik hebben opgevangen en gebarsten waren). Ik heb ze er altijd redelijk goed op kunnen krijgen. Als er nog een bubbeltje zat dan verdween die eigenlijk altijd vanzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 09:30 



 
Profiel   

Ik had altijd vrij goedkope van de bol.com, ik heb er nu een laten plakken bij de kpn, maar ik merk het verschil niet. Ja, in de prijs :Y)

Goed je scherm schoonmaken, echt goed (!!), plaatje rustig laten rusten op het scherm en vanuit het midden met je nagels of een pasje naar de randen toedrukken. Heb je toch een bubbeltje, kan je hem voorzichtig iets los halen en het bubbeltje wegwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 10:33 



 
Profiel   

Dropneus95 schreef
Ik heb onderstaande gehad. Uiteindelijk was die wel kapot nadat mijn sleutel er de hele dag in had geprikt perongeluk, maar de telefoon was heel dus hij doet zijn werk :D

https://www.goedhoesje.nl/a-53039713/ga ... protector/


Ik heb deze gisteren besteld voor mijn Apple Watch. Daar zijn heel moeilijk goede protectors voor te vinden. Ben benieuwd, bedankt voor de tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 12:51 



 
Profiel   

Er worden al veel tips gegeven. Ik ga er van de week eens voor zitten om alles te bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:00 



 
Profiel   

Tazzey schreef
Dropneus95 schreef
Ik heb onderstaande gehad. Uiteindelijk was die wel kapot nadat mijn sleutel er de hele dag in had geprikt perongeluk, maar de telefoon was heel dus hij doet zijn werk :D

https://www.goedhoesje.nl/a-53039713/ga ... protector/


Ik heb deze gisteren besteld voor mijn Apple Watch. Daar zijn heel moeilijk goede protectors voor te vinden. Ben benieuwd, bedankt voor de tip.


Even een update over de screen protector. Hij gaat weer terug, hij past totaal niet en na wat onderzoek naar de “nano liquid” heb ik besloten om dat niet in de buurt van een prijzig horloge te brengen. De kans op schade aan het scherm is levensgroot. Ik ga weer verder zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 01:44 



 
Profiel   

Wij hebben hier zo'n winkeltje zitten met hoesjes en screenprotectors.
Idd een hard glazen erop. Daar hebben ze top service, ze plakken het er gelijk op voor je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 07:58 



 
Profiel   

Even langs de turk/marrokaan met telefoonhoesjeswinkel... ;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 08:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen