Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 313 van de 596 [ 14886 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 596  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Fun-da deel 3!

 
Profiel   

Wow die op Marken is wel heel authentiek. Wel gaaf als je even off grid, rust zoekt. Back to basic.

Ik vind deze tuinkamer (serre/kas) heel gaaf. Ik houd van licht, dat heb je daar wel!
https://www.funda.nl/koop/mantinge/huis-42688111-mantingerdijk-12/
Nog niet zo lang geleden stond deze ook te koop, de tuinkamer en groene woonkamer vielen me toen op. Zo te zien nu weer aangeboden door dezelfde eigenaren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:10 



 
Profiel   

leuk die in Mantinge, vind de serre wel erg open. Dat wordt toch vreselijk warm in de zomer?
Fijn dicht bij een bos en nog 2 ha bij te kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 15:48 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Die snap ik niet?

Dat je van zo’n behandeling misschien heel erg goed naar de wc kan. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 16:55 



 
Profiel   

Aline_ schreef
Wow die op Marken is wel heel authentiek. Wel gaaf als je even off grid, rust zoekt. Back to basic.

Ik vind deze tuinkamer (serre/kas) heel gaaf. Ik houd van licht, dat heb je daar wel!
https://www.funda.nl/koop/mantinge/huis-42688111-mantingerdijk-12/
Nog niet zo lang geleden stond deze ook te koop, de tuinkamer en groene woonkamer vielen me toen op. Zo te zien nu weer aangeboden door dezelfde eigenaren.


Ik ben altijd wel benieuwd hoe je al dat glas fatsoenlijk schoon kunt houden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-22 19:59 



 
Profiel   

Floran schreef
Aline_ schreef
Wow die op Marken is wel heel authentiek. Wel gaaf als je even off grid, rust zoekt. Back to basic.

Ik vind deze tuinkamer (serre/kas) heel gaaf. Ik houd van licht, dat heb je daar wel!
https://www.funda.nl/koop/mantinge/huis-42688111-mantingerdijk-12/
Nog niet zo lang geleden stond deze ook te koop, de tuinkamer en groene woonkamer vielen me toen op. Zo te zien nu weer aangeboden door dezelfde eigenaren.


Ik ben altijd wel benieuwd hoe je al dat glas fatsoenlijk schoon kunt houden..


Tuinslang erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 11:23 



 
Profiel   

Als ik mijn ramen was met enkel de tuinslang ,zijn echt niet schoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 14:53 



 
Profiel   

Voor zo'n glazen tuinkamer zal je wel een goede telescopische borstel nodig hebben en kalkvrij water zodat het zonder vlekken opdroogt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 15:31 



 
Profiel   

pillow schreef
Als ik mijn ramen was met enkel de tuinslang ,zijn echt niet schoon.


Nee hehe. Maar je zet eerst de tuinslang erop voor het ergste vuil en daarna ga je met een soppie aan de gang. Wij hebben veel ramen en grote schuifpuien en ja dat doe je dan zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:28 



 
Profiel   

Wij hebben twee grote kassen in de tuin - zelfde model als bij dit huis, alleen wat lager. No way dat je het dak 'met een soppie' kunt doen, daar kun je gewoon niet bij. Hier werkt alleen de hogedrukspuit redelijk, en dan de wanden idd met de hand nabewerken. Dak kun je schudden dat dat ooit echt schoon wordt zonder hoogwerker of weetikveelwat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 16:44 



 
Profiel   

BeFunny schreef
pillow schreef
Als ik mijn ramen was met enkel de tuinslang ,zijn echt niet schoon.


Nee hehe. Maar je zet eerst de tuinslang erop voor het ergste vuil en daarna ga je met een soppie aan de gang. Wij hebben veel ramen en grote schuifpuien en ja dat doe je dan zo.

Ja hèhè hoe wil je daar met een soppie bij komen en in je eerste reactie zij je , nou gewoon met een tuinslang. Dus Maar is niet belangrijk ik wil niet in een kas wonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-22 20:27 



 
Profiel   

https://www.funda.nl/koop/gouda/huis-42 ... ekade-193/

Dat trapgat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 09:58 



 
Profiel   

Caesar schreef


Tja je moet geen kinderen hebben en niet houden van een drankje teveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:19 



 
Profiel   

Of gewoon even een beetje DHZelven en een luik maken. Schuifluik is het minst vermoeiend om te bedienen, kan mooi naast het bed schuiven. Hou je de warmte ook meteen beneden.

En de echte creatieveling kijkt of-ie het elektrisch bedienbaar kan maken à la een zonnedak in een auto.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 10:21 



 
Profiel   

Zeker als je er ook wel met 2 personen bent zou ik toch wel willen zorgen dat iemand die nog op bed ligt niet in het gat kan stappen als de ander bv even naar de wc is. Maar ik kan best een boel oplossingen bedenken die dat doen (een hekje aan de trapkant van het schuifluik, een klapluik dat zo openklapt dat je vanuit het bed niet in het gat kunt stappen.)

Daar valt wel wat voor te maken denk ik. (Maar zoals het nu staat denk ik niet dat het in gebruik is :) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 11:03 



 
Profiel   

Dat trapgat brrrr verder wel echt een leuk huis. Helaas staat het in Gouda

Wat een geld gezien de verouderde staatvn de woning

https://www.funda.nl/koop/ruinen-gem-de ... mweide-25/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:01 



 
Profiel   

Maar al zou er een prachtig luik of hekje zitten dat je niet meteen naar beneden dondert zou ik een fatsoenlijke leuning ook nog missen. En omdat het boven bij je hoofd schuin loopt kun je niet eens dichtbij de muur lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:03 



 

Er is toch een leuning? Ik zou enkel een hekje zetten dat je niet vanaf die kant van het bed erin dondert. Verder is het gewoon een trap. Schattig huisje trouwens <3

Die in Ruinen zit wel 2,5 hectare bij.. en als dat huis bouwkundig in orde is.. dan is moderniseren best prima te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:17 



 
Profiel   

Ik vind die in Ruinen niet verkeerd, huis is van 1978 gedateerd met bouwkundig lijkt die oké. Wel hoop zooi op erf, maar daar kan je wat aan doen net als tuin aanleggen. Je zit alleen niet echt dicht bij bos en lijkt behoorlijk nat daar

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 12:55 



 
Profiel   

Die leuning kun je pas vastpakken van boven gezien als je al halverwege de trap bent.

Die en ruinen lekker veel grond.
En die stallen zijn oud maar kun je opknappen. Staan er geen stallen mag je als particulier vaak weinig bouwen.
En het huis vind ik voor die leeftijd wel oude dingen hebben zoals houten verdiepingsvloer. Dat is wel jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 13:00 



 
Profiel   

Bij die in Gouda snap ik niet dat ze de kledingkast voorin gemaakt hebben en hun bed achter bij het trapgat.
Dat had ik denk ik omgedraaid.
Je moet daar idd nu niet slaapwandelen of dronken zijn.

Ruinen vind ik kwa prijs nog wel mee vallen. Het is een duurdere streek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:20 



 
Profiel   

Ik denk dat dat is gekozen voor de slaapkamer aan de rustige kant van het huis. Kast zit aan de kant van de weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 17:28 



 
Profiel   

https://www.funda.nl/koop/tiel/huis-426 ... kstraat-4/

Ook wel heel gaaf en uniek!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:21 



 
Profiel   

Blokkendoos meets kasteeltoren en centerparcs? :')

https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis ... anaweg-17/

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 21:52 



 
Profiel   

MarjanB schreef
Blokkendoos meets kasteeltoren en centerparcs? :')

https://www.funda.nl/koop/nijmegen/huis ... anaweg-17/

Jaren 70. Er is in die tijd wel meer raars gebouwd met deze rare stenen.

In het dorp waar ik vandaan kom, staat een hele rij van die woningen. Die waren de eerste jaren niet warm te stoken want tochten als een gek. Toen kwam dat achteraf spouwmuur isoleren en toen ging het beter bij de huizen die dat deden.
Anderen hebben het huis geschilderd zodat ze die stenen dicht smeerden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:25 



 
Profiel   

Wat een lelijk huis.
Met die koude uitziende muren.
Alles nog oud. En dan dat geld.
Voor de helft zou ik zeggen want er moet nog heel wat gebeuren om het op te knappen en wat gezellig te maken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 09:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 313 van de 596 [ 14886 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 596  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen