Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 292 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 302  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Wij kopen de Action leeg! Deel #9

 
Profiel   

Dat heb ik gezien...maar de kwaliteit en inkoopprijs van de Action kennende :) hoopte ik dat het geen echt glas zou zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 09:14 



 
Profiel   

corinep schreef
IwanLuver schreef



Wie durft er uit te rekenen wat ze afgelopen jaar bij de action uitgegeven hebben? Even op je internetbankieren/app zoeken op "action" en alle bedragen van 2021 optellen :D

Edit; 380 euro in 2021

Wel huishouden met kinderen en heb voor iedereen nieuw beddengoed gekocht, het valt mij nog een soort van mee.


€1720 hahahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 23:15 



 
Profiel   

Ik heb gisteren de weegschaal gekocht die in de aanbieding was en ben er erg blij mee. Je kan hem koppelen aan een app door middel van bluetooth en tot nu toe vind ik het gebruiksvriendelijk :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 07:57 



 

Benieuwd hoe accuraat hij is aangezien mijn multi weegschaal €200,- kostte. Zou hem best durven aan te schaffen om alleen maar te kijken of hij hetzelfde aangeeft als mijn eigen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:27 



 
Profiel   

pimaude schreef
Benieuwd hoe accuraat hij is aangezien mijn multi weegschaal €200,- kostte. Zou hem best durven aan te schaffen om alleen maar te kijken of hij hetzelfde aangeeft als mijn eigen!



Nou ik heb al een slecht verhaal :')
Gisteren hebben we allemaal gewogen en leek hij goed te werken. Gewicht was wat de oude weegschaal ook ongeveer aangaf en bij de kinderen ook wat zou kunnen als ik uit ga van laatste GGD meting.

Maar vandaag doet hij het niet. Ik ben ineens 10 kilo lichter of hij start bij het goede gewicht en loopt daarna stapsgewijs af naar beneden.
Meerdere keren gereset, op verschillende ondergronden geprobeerd, sensoren schoongemaakt.

Morgen ga ik hem ruilen voor een nieuwe, kijken of ik alleen pech heb of dat het gewoon een onding is.

Edit: dit is hem trouwens https://silvergear.eu/health/slimme-blu ... IsQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 18:53 



 

Nog goedkoper ook dan via de action! Nou ben benieuwd... jammer zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:10 



 
Profiel   

pimaude schreef
Nog goedkoper ook dan via de action! Nou ben benieuwd... jammer zeg!



Nee niet goedkoper hoor, bij de action was €9,99.
Ja ik ben ook erg benieuwd of de nieuwe het wel normaal doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 22:16 



 
Profiel   

Ik zou het een hele fijne weegschaal vinden wanneer hij -10 doet bij mijn gewicht. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:28 



 

+1

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-22 23:29 



 
Profiel   

Ja heb je ook wel weer een punt :Y)
Toch overwegen om hem te houden misschien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 06:30 



 
Profiel   

Zijn er nog witte aanmaakblokjes te koop bij de action?
Ik heb ze al zo'n 2,5 week niet zien liggen in Wolvega (friesland)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 09:58 



 
Profiel   

Bij onze action ook niet meer helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:36 



 
Profiel   

de bigbazar verkoopt ze nog wel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:58 



 
Profiel   

Wij hebben deze weegschaal al jaren, voor 40 euro via bol.com destijds :+

Werkt super fijn, werkt goed met de app :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 11:01 



 
Profiel   

Ashleytjuhh schreef
de bigbazar verkoopt ze nog wel :j


Dank je wel voor je antwoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 11:21 



 
Profiel   

In onze action wel.
Helaas…. Ik houd juist van due bruine en die zijn hier vaak er niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:51 



 
Profiel   

just_kiki schreef
In onze action wel.
Helaas…. Ik houd juist van due bruine en die zijn hier vaak er niet :+

De bruine liggen hier ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:09 



 
Profiel   

Iemand deze al gezien? In verschillende Actions nergens te bekennen. Wil ze heel graag!

https://www.action.com/nl-nl/p/koffiebeker13/

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 10:48 



 
Profiel   

[ img ]
Zijn deze bakken vast in het assortiment of is dit eenmalig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 07:50 



 
Profiel   

Ik heb ze nog niet eerder gezien, liggen die er nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 08:18 



 
Profiel   

Heeft iemand die auto-ontvochtiger al eens getest, die je in de magnetron kan drogen? Ik ben benieuwd of zoiets werkt, het klinkt erg fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 08:38 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Ik heb ze nog niet eerder gezien, liggen die er nu?


Vorige week in Wolvega (friesland) wel. Daar lagen ze in de stelling aan de kopse kant

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 08:52 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Heeft iemand die auto-ontvochtiger al eens getest, die je in de magnetron kan drogen? Ik ben benieuwd of zoiets werkt, het klinkt erg fijn!


Wij hebben niet vd action, maar wel dat soort product. Het helpt zeker, maar je hele keuken gaat naar schimmel ruiken als ze de magnetron in gaan. Bij ons moeten ze ook echt een kwartier in de magnetron, niet 6 min.

Wellicht ga ik mn huidige vervangen voor nieuwe en dan eerder beginnen met in de magnetron doen. Dat moet hier wel echt wekelijks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 09:20 



 
Profiel   

Ik heb die auto ont vochtiger en hij helpt zeker. Hier geen schimmel geroken nadat ik hem ook even lekker in de magnetron had gedaan.
De Lentespullen liggen er weer en heb gelijk 2 zakken met bloembollen gekocht (100 in totaal) voor een paar euro. Ik ben benieuwd!
Ook heb ik voor mijn moeder 6 fakkel lantaarntjes op zonne-energie meegenomen die ze vorig jaar al heel graag wilde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 11:11 



 
Profiel   

Slmt9 schreef
8nnemiek schreef
Heeft iemand die auto-ontvochtiger al eens getest, die je in de magnetron kan drogen? Ik ben benieuwd of zoiets werkt, het klinkt erg fijn!


Wij hebben niet vd action, maar wel dat soort product. Het helpt zeker, maar je hele keuken gaat naar schimmel ruiken als ze de magnetron in gaan. Bij ons moeten ze ook echt een kwartier in de magnetron, niet 6 min.

Wellicht ga ik mn huidige vervangen voor nieuwe en dan eerder beginnen met in de magnetron doen. Dat moet hier wel echt wekelijks.


Ik heb hem al een paar jaar, nooit problemen mee gehad, werkt goed.

Toen mijn mobiel in de wasmachine is geweest heb ik hem open geknipt en mijn mobiel in die korrels gelegd en de korrels regelmatig gedroogd in de magnetron. Mobiel doet het weer.
Korrels weer in het zakje gedaan en dicht gestikt en weer in de auto.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 292 van de 302 [ 7546 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295 ... 302  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen