Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 480 van de 503 [ 12557 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

 

Klinkt niet positief. Welke wijk was het?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:53 



 
Profiel   

Hahaha ik moet lachen, nee dat zou ik ook niet willen en koop is zo definitief.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:05 



 
Profiel   

Ik lees hier stilletjes mee maar moest even heel hard lachen _O- . Wij moeten nog eea aanpassen, waaronder onze badkamer. Bij gebrek aan een passend gordijn hadden we hier voorlopig ook een douchegordijn voor ons badkamerraam hangen om net de meeste inkijk weg te nemen. En het hangt er ondertussen al enkele maanden :') . Iets met andere prioriteiten _O- .

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:11 



 
Profiel   

Noblesse_ schreef
Ik lees hier stilletjes mee maar moest even heel hard lachen _O- . Wij moeten nog eea aanpassen, waaronder onze badkamer. Bij gebrek aan een passend gordijn hadden we hier voorlopig ook een douchegordijn voor ons badkamerraam hangen om net de meeste inkijk weg te nemen. En het hangt er ondertussen al enkele maanden :') . Iets met andere prioriteiten _O- .


Was jij het dan ook die in onderbroek buiten liep? :') _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:22 



 
Profiel   

Nee dat nog net niet <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 23:48 



 
Profiel   

Hahahaha oh heerlijk. Ja een oordeel is zo getrokken maar ik gok dat jouw tuin er niet zó uitziet, of nouja dat hoop ik voor je! Ik weet niet welke wijk het was, Veldhuizen? Wij komen beide niet uit de omgeving.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:14 



 
Profiel   

Nee gelukkig niet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:15 



 
Profiel   

naomi_mickey schreef
Jeetje Snuffie wat een prestatie, knap hoor! Daar kun je toch wel trots op zijn. Ik denk dat er maar heel weinig van onze leeftijd zijn die je dat nadoen. Ik wou dat ik hier wat beter op voorbereid was ook, iets meer gespaard en op mijn uitgaven gelet. Maar helaas!

Wij zijn vandaag wezen kijken in Ede bij een heel leuk huis. Heel leuk qua formaat en wat wij wensen en een hele aparte indeling. Maar de buurt spreekt ons niet zo aan en ik kreeg meteen al een beetje de kriebels van de buren. Een soort douchegordijn voor de ramen, alles potdicht, een rotzooi in de tuin en hij liep ineens in zijn onderbroek in de tuin? Ik weet het niet echt maar ik ben bang dat dat toch niet helemaal pluis zit…


Zoek jij in Ede? Collega van mij heeft daar een huis te koop. Welke klasse zoek je? Zij heeft haar huis te koop in Kernhem

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:38 



 
Profiel   

Oh Ede daar zijn een paar wijken waar je beter niet wilt wonen. :x Iets met reljeugd, veel autobranden en andere narigheid. Even nazoeken op internet. Als je bijvoorbeeld 112 meldingen opzoekt in een bepaalde wijk. Of de criminaliteitscijfers even per wijk bekijkt kun je daar heel veel uithalen. Dat loont voor Ede echt heel erg.

Even een ouder artikel uit de gelderland over een onderzoekje in Ede. Maar de datum zou ook vrij recent kunnen zijn geweest. Even doorlezen en je weet misschien waarom je zag wat je zag vandaag :(:)

https://www.gelderlander.nl/de-vallei/b ... ~adf6950c/


Laatst bijgewerkt door karuna op 26-01-22 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:45 



 
Profiel   

karuna schreef
Oh Ede daar zijn een paar wijken waar je beter niet wilt wonen. :x Iets met reljeugd, veel autobranden en andere narigheid. Even nazoeken op internet. Als je bijvoorbeeld 112 meldingen opzoekt in een bepaalde wijk. Of de criminaliteitscijfers even per wijk bekijkt kun je daar heel veel uithalen. Dat loont voor Ede echt heel erg.

Even een artikel uit de gelderland over een onderzoekje in Ede. Even doorlezen en je weet misschien waarom je zag wat je zag vandaag :(:)

https://www.gelderlander.nl/de-vallei/b ... ~adf6950c/


Rietkampen en Veldhuizen idd, die zijn het ergste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:47 



 
Profiel   

@Manadis, wij zoeken eigenlijk rondom Apeldoorn maar het aanbod in onze prijsklasse is niet heel groot dus we wilden eens richting Ede kijken om het een kans te geven.

@karuna, ja zo’n vermoeden had ik al! We zien er dus ook van af, jammer want het huis was leuk. Maar goed zo leren we iedere keer weer wat bij. Thnx voor de tip ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:48 



 
Profiel   

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2624651 ... utobranden

Nog een artikel, deze is erg recent.

Langer geleden zijn wij op huizenjacht geweest in die regio. Stonden leuke huizen, maar ook drama buurten. Best zonde dat eigenlijk een handjevol bewoners het anderen zo lastig maken. Maar je kunt maar beter gewaarschuwd zijn vooraf.

Lunteren/Otterlo/Beekbergen ook geen doen? Misschien ietsje noordelijker/oosterlijker vaassen of Wilp? Het is gewoon heel lastig een ok en betaalbaar huis te vinden hier


Laatst bijgewerkt door karuna op 26-01-22 00:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:49 



 
Profiel   

Wat een ellende… :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:51 



 
Profiel   

Klopt je zult er maar wonen en niet wegkunnen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:53 



 
Profiel   

Nou echt… Verklaart misschien ook wel waarom de huidige bewoners na 4 jaar alweer weggaan. Daar hadden we al een beetje vraagtekens bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 00:56 



 
Profiel   

Heb je een linkje? Ben nu nieuwsgierig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 01:00 



 
Profiel   

naomi_mickey schreef
Nou echt… Verklaart misschien ook wel waarom de huidige bewoners na 4 jaar alweer weggaan. Daar hadden we al een beetje vraagtekens bij.


Dat zegt niets. Ik heb mijn huis na 2 jaar ook weer verkocht. Heeft niets te maken met de buurt maar het feit dat er een appartement langskwam dat ik graag wilde.

Nu hoeft dat bij jou niet zo te zijn inderdaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 02:57 



 
Profiel   

Hier druk met de voorbereidingen van de verkoop van mijn huis. Vanochtend komt de verkoopstyliste voor advies, over anderhalve week de fotograaf. Op basis van de recent verkochte huizen in de buurt zou ik makkelijk de gewenste prijs kunnen behalen, maar ik blijf het toch erg spannend vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 07:17 



 

De rietkampen vind ik wel meevallen.. vrienden van ons wonen daar sinds 2 jaar ondertussen. Misschien in het goede deel dan. Veldhuizen zou ik ook vermijden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:12 



 
Profiel   

Hier komt vandaag de makelaar om de woning op te nemen, ben benieuwd.
Ook horen we iets over ons bod, maar weet eigenlijk al zeker dat wij het niet zijn geworden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:28 



 
Profiel   

Denk dat het in de Rietkampen wel meevalt. Achterin de wijk misschien wat gedoe maar verder zijn dat nog wel duurdere huizen..Veldhuizen staat al langer slecht bekend en de maandereng ook als wat minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:35 



 
Profiel   

naomi_mickey schreef
@Manadis, wij zoeken eigenlijk rondom Apeldoorn maar het aanbod in onze prijsklasse is niet heel groot dus we wilden eens richting Ede kijken om het een kans te geven.

@karuna, ja zo’n vermoeden had ik al! We zien er dus ook van af, jammer want het huis was leuk. Maar goed zo leren we iedere keer weer wat bij. Thnx voor de tip ook!

Zou je dan niet eens naar Arnhem kijken? Wij hebben Apeldoorn en Ede ook overwogen, maar Arnhem vonden wij zelf toch echt een stuk leuker. (Toegegeven, daar woonden we ook al, dus dat is niet gek ;) ) Ede vonden wij, vooral op zondag, een dode boel. Maar het kan natuurlijk ook dat je die rust juist waardeert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 09:51 



 
Profiel   

Ik vind naast het kijken naar de statistieken, het toch ook wel heel belangrijk om gewoon door een wijk te lopen en te voelen. De wijk moet uiteindelijk bij jou passen en daarin zijn sommige specifieke straten, of buren soms veel meer bepalend dan de wijk.

Ik ben ook rustig op zoek in de regio Arnhem, maar helaas nog niet veel succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:48 



 
Profiel   

Vanmiddag ga ik overleggen met een makelaar over de verkoop van mijn vaders huis. Ik merk dat ik het toch wel lastig vind en hik er flink tegenop (niet perse emotioneel, maar het vreet energie). Ik ben blij als het straks allemaal klaar is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:14 



 
Profiel   

Malenka schreef
Vanmiddag ga ik overleggen met een makelaar over de verkoop van mijn vaders huis. Ik merk dat ik het toch wel lastig vind en hik er flink tegenop (niet perse emotioneel, maar het vreet energie). Ik ben blij als het straks allemaal klaar is.


Het is ook slopend, klinkt simpel: even je huis te koop zetten, fotos maken en klaar maar wat een geregel!

- Huis met de makelaar bekijken.
- Styliste die dan van alles verzint.
- ALLES opruimen en spik en span maken.
- Fotograaf afspreken.
- Energielabel moet je verplicht vooraf regelen.
- Dan wachten tot ze het verhaaltje en foto's klaar hebben.
- Bezichtigingen, scheelt als je er zelf niet woont.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 480 van de 503 [ 12557 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen