Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 41 van de 105 [ 2624 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 105  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe schoon is jouw huis? Tips en tricks.

 
Profiel   

Denk met het oog op minder nette bezoekers van jouw toilet :D
Ik heb wel eens dingen gezien waarvan ik wilde dat ik ze niet gezien had :wow:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 08:29 



 
Profiel   

Olympia96 schreef
Denk met het oog op minder nette bezoekers van jouw toilet :D
Ik heb wel eens dingen gezien waarvan ik wilde dat ik ze niet gezien had :wow:


Gelukkig komt er verder niemand op mijn toilet. :')
Maar dat lijkt me inderdaad erg ranzig. Ik hoor het weleens van schoonmaaksters op mijn werk dat de stront soms overal zit. Zelfs op de vloer en de muren. En dan denk ik; hoe dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 08:32 



 
Profiel   

Absolem schreef
_San87_ schreef
Nou ja, ik vind dat niet handig. Als ik de borstel door de wc haal, poets ik de hele wc. Niet de ene week dagelijks de ene helft en de andere week dagelijks de andere helft :)).



Man man man. Je kan toch gewoon strak om dat rondje heen poetsen? Je maakt er wel een onmogelijk verhaal van hoor. Of is je fijne motoriek zo beroerd dat je tot je ellebogen de pot in schiet? :')

Dat is toch irritant. Gewoon door die pot ratsen met de borstel.

Mijn fijne motoriek is perfect, thank you :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:42 



 
Profiel   

Ik vind die disks ideaal! Ik heb nu een paar keer verstopping gehad doordat een wc blok in de wc was beland. Dat is een duur grapje. Nu gebruik ik die disks, om verstopping te voorkomen. Ze ruiken heerlijk, wc blijft fris. Ik plak ze vlak onder de rand, dus dan kan je makkelijk met de borstel eromheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:47 



 
Profiel   

Ik vind het ook wel vies als iemand over de wc blokken poept. Gelukkig zelden, maar ik begrijp t probleem. Maar ik neem het blok dan ook mee in de schoonmaak van de hele wc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:44 



 
Profiel   

madeliefw schreef
Ik vind het ook wel vies als iemand over de wc blokken poept. Gelukkig zelden, maar ik begrijp t probleem. Maar ik neem het blok dan ook mee in de schoonmaak van de hele wc.


Ik snap trouwens niet hoe je dat wilt doen, maar goed. Al zou ik mijn best doen dan krijg ik hem nog niet op het blok.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:49 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
madeliefw schreef
Ik vind het ook wel vies als iemand over de wc blokken poept. Gelukkig zelden, maar ik begrijp t probleem. Maar ik neem het blok dan ook mee in de schoonmaak van de hele wc.


Ik snap trouwens niet hoe je dat wilt doen, maar goed. Al zou ik mijn best doen dan krijg ik hem nog niet op het blok.

ik ook niet, maar mijn man ...... is heel creatief, zegmaar.... :') -O- :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:53 



 
Profiel   

Whaha die opmerking moest ik om lachen, al er iemand op bokt een fijne motoriek heeft met een goed gevoel voor detail en precisie dan is het San87 _O-

Die disks heb ik ook gehad omdat ik ze een keer gratis ergens bij had gekregen om te testen, ik vind het persoonlijk een gedoe en ik heb ze wel op gemaakt maar ik zal ze zelf niet meer kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:58 



 
Profiel   

Ik vind denk ik de meest gore dingen op een wc de wc borstel... Dat is toch echt een ranzig apparaat?!?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:19 



 
Profiel   

Morrie schreef
ik ook niet, maar mijn man ...... is heel creatief, zegmaar.... :') -O- :x


Die laat je de wc dan toch zeker wel zelf schoonmaken? }:0

Als het bij mij zou gebeuren, ging het blok direct de kliko in...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:41 



 
Profiel   

Kan iemand misschien ervaringen delen met een steelstofzuiger met dweilfunctie? Ik zit te verzinnen om een Philips te kopen, maar ik twijfel of dat ze echt wel honden en katten haren, zand en sporadisch kleine stukjes stro/hooi op kunnen zuigen en dan tegelijkertijd met de dweilfunctie het mooi schoon achter laten. Als ze echt doen wat ze beloven dan lijkt het mij zo fijn, en scheelt zo veel tijd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:04 



 
Profiel   

Ik vraag me altijd af hoe goor dat water wordt waarmee gedweild wordt en of je dan met de stofzuiger achteruit loopt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:15 



 
Profiel   

Het reservoir heeft toch twee vakken? 1 gevuld met schoon water en een beetje allesreiniger en de ander waar dan het vieze water in wordt opgezogen? Op internet lees ik niet dat je achteruit moet lopen, maar gewoon vooruit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:19 



 
Profiel   

Ik heb de hoop voor een goede stofzuiger en dweil opgegeven. Overal zitten wel nadelen aan. Nu weer terug bij een old school stofzuiger en een old school dweil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:20 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik vind denk ik de meest gore dingen op een wc de wc borstel... Dat is toch echt een ranzig apparaat?!?


Ja maar ook die maak ik zeer regelmatig schoon. In de chloor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:55 



 
Profiel   

Ik doe gewoon regelmatig een nieuwe... Bij vrienden hebben ze er geen, omdat die het idee van een borstel bij het toilet niet fris vinden. Dat snap ik ergens wel, maar zou ik persoonlijk heel onhandig vinden. Je zou maar iemand op bezoek hebben die ineens last van de darmen krijgt en de toiletpot niet schoon kan maken. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:27 



 
Profiel   

Samantha89 schreef
Het reservoir heeft toch twee vakken? 1 gevuld met schoon water en een beetje allesreiniger en de ander waar dan het vieze water in wordt opgezogen? Op internet lees ik niet dat je achteruit moet lopen, maar gewoon vooruit.


Maar dan loop je over je net gedweilde vloer?
Kan nee er weinig bij voorstellen. Hoeveel liter water gaat er in een reservoir?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:29 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Ik vind denk ik de meest gore dingen op een wc de wc borstel... Dat is toch echt een ranzig apparaat?!?

Die van ons staat in de dikke bleek, ik denk dat ie schoner is dan de pot zelf :)).


Telpeva schreef
Whaha die opmerking moest ik om lachen, al er iemand op bokt een fijne motoriek heeft met een goed gevoel voor detail en precisie dan is het San87 _O-

Die disks heb ik ook gehad omdat ik ze een keer gratis ergens bij had gekregen om te testen, ik vind het persoonlijk een gedoe en ik heb ze wel op gemaakt maar ik zal ze zelf niet meer kopen.

:))! Thanks :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:29 



 
Profiel   

Hier gewoon het wc eend blokje in de pot, wel iets richting de voorkant gehangen en nooit rariteiten meegemaakt :D

Hoe maken jullie je luxaflex op de handigste manier schoon? Ik blijf dat zo irritant vinden!
Ik heb overigens sinds een paar weken een steelstofzuiger op accu en wil nooit meer terug,wat een meesterlijke uitvinding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:32 



 
Profiel   

Samantha89 schreef
Kan iemand misschien ervaringen delen met een steelstofzuiger met dweilfunctie? Ik zit te verzinnen om een Philips te kopen, maar ik twijfel of dat ze echt wel honden en katten haren, zand en sporadisch kleine stukjes stro/hooi op kunnen zuigen en dan tegelijkertijd met de dweilfunctie het mooi schoon achter laten. Als ze echt doen wat ze beloven dan lijkt het mij zo fijn, en scheelt zo veel tijd!

Mijn ervaring is dat het (nog) niet werkt. Ik heb ze een paar keer in de handen gehad en het is het net niet. Net niet genoeg zuigkracht en daardoor viezigheid dat gedweild wordt en dus strepen/vlekken maakt.

Het idee is erg tof. Ik zou zelf denk ik eerder naar een Bissel kijken, het zijn flinke units, maar zuigen/dweilen tegelijk. Ook daar zou ik trouwens eerst gewoon stofzuigen. Maar dat is gevoel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:33 



 
Profiel   

Ik heb van het weekend het toilet gesopt, zoals altijd voor er visite komt.
De man bleek een staande plasser te zijn, echt overal spetters op en rond de pot. En zelfs schaamhaar aan het porselein. %)

Ik ben toch blij dat mijn vriend zit en schoon is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:35 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Ik heb van het weekend het toilet gesopt, zoals altijd voor er visite komt.
De man bleek een staande plasser te zijn, echt overal spetters op en rond de pot. En zelfs schaamhaar aan het porselein. %)

Ik ben toch blij dat mijn vriend zit en schoon is.



Wat erg! Zo laat je een wc toch niet achter :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:39 



 
Profiel   

Ik snap sowieso dat staand pissen niet :x.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:46 



 
Profiel   

marleen_88 schreef
Ik heb van het weekend het toilet gesopt, zoals altijd voor er visite komt.
De man bleek een staande plasser te zijn, echt overal spetters op en rond de pot. En zelfs schaamhaar aan het porselein. %)

Ik ben toch blij dat mijn vriend zit en schoon is.


%)

Ik weet weer precies waarom ik liever geen visite heb ofja geen mannenvisite :')

De philips zuig en dweil ineen; een vriendin heeft hem en vind hem wel fijn!
Moet ik wel bijzeggen dat het daar altijd echt schoon is. Dus denk niet daar ligt ooit superveel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:49 



 
Profiel   

Gatverdamme, ik maak de wc altijd extra keertje schoon voor bezoek maar toch altijd erg blij als ze m niet gebruiken. Als ze m wel gebruiken maak ik m zodra ze weg zijn gelijk weer schoon.

Echt mn eigen zooi en bacterieen geen probleem, die van mn gezin ook niet maar van anderen ben ik echt heel vies.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 41 van de 105 [ 2624 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 105  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen