Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 131 van de 311 [ 7769 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 311  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gas en elektra prijzen, beste oplossing *wanhopig*

 
Profiel   

Ik krijg alleen het adviesbedrag te zien en dat is 0
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:40 



 
Profiel   

[ img ]

Damn, wacht wel tot morgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:42 



 
Profiel   

Zelfs dat zie ik niet :o?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:43 



 
Profiel   

Je kunt niet altijd zes gooien :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:45 



 
Profiel   

Ik had er 6000 voor me en 6 minuten wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:45 



 
Profiel   

Goof schreef
MyWishMax schreef
Dat vind ik dus het nadeel aan vattenfall. Die geven bijvoorbeeld aan dat je bij moet betalen. Onder de 250 euro of erboven. Ik zag dus dat ik meer dan 250 euro moet bijbetalen, maar dat is het. Ik snap dat het altijd een schatting is, maar geef die schatting dan. En niet gewoon 250 euro plus. Dat kan dus ook 1000 euro zijn.


Je kan op de cent af zien wat je per maand verbuikt hebt. Even het verschil met je voorschotbedrag uitrekenen en dan weet je toch zelf hoe je ervoor staat?


Behalve dat ik dan te veel betaald heb tot nu toe en zij aangeven dat ik heel veel moet bij gaan betalen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:46 



 
Profiel   

Danique_G schreef
[ [url=m/KfGZ6q.png]Afbeelding[/url] ]

Damn, wacht wel tot morgen

Alsof je in de online wachtrij staat van lowlands.... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:54 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Danique_G schreef
[ [url=m/KfGZ6q.png]Afbeelding[/url] ]

Damn, wacht wel tot morgen

Alsof je in de online wachtrij staat van lowlands.... :=


Nou ik dacht meer aan het laden van intranet van de uni om te kijken wat voor cijfer ik had voor een tentamen :')

Overigens deed het inloggen het niet, kreeg een foutmelding en kon weer achteraan starten _O-
…. Kan niet altijd zes gooien

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 20:58 



 
Profiel   

purny schreef
zonnebloem18 schreef
Bij Essent zag ik het een uur geleden niet en nu zie ik dat we 363 euro terug krijgen.

Ik kan het nergens meer terugvinden, waar moet ik kijken?

Gewoon in de app Verbruiksmanager+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:02 



 
Profiel   

karrij schreef
Misschien al eerder gevraagd, maar krijgen mensen met nog een heel gunstig vast contract ook een compensatie?

Zij betalen toch al heel weinig?


Ja, maar de compensatie is óók voor de gestegen boodschappen kosten. Echt alles is flink duurder aan het worden, niet alleen de energie.

En ooit lopen vaste contracten óók af. En dan mag je de hoofdprijs gaan betalen. Dus beter nu dat geld appart zetten voor strakjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:04 



 
Profiel   

Ik heb nog geen slimme meter. Ik kon het voorheen wel zien via de gewone site

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:13 



 
Profiel   

Maureen95 schreef
Danique_G schreef
[ [url=m/KfGZ6q.png]Afbeelding[/url] ]

Damn, wacht wel tot morgen

Alsof je in de online wachtrij staat van lowlands.... :=

Deed mij meer aan picnic denken

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:13 



 
Profiel   

mvdende schreef
karrij schreef
Misschien al eerder gevraagd, maar krijgen mensen met nog een heel gunstig vast contract ook een compensatie?

Zij betalen toch al heel weinig?


Ja, maar de compensatie is óók voor de gestegen boodschappen kosten. Echt alles is flink duurder aan het worden, niet alleen de energie.

En ooit lopen vaste contracten óók af. En dan mag je de hoofdprijs gaan betalen. Dus beter nu dat geld appart zetten voor strakjes.


Iedereen heeft daar last van. Dus als je een vast contract hebt is het gewoon mazzel en een extraatje. Degene die geen vast contract meer hebben krijgen geen compensatie voor duurdere boodschappen hoor. En die kunnen dus ook niet apart zetten voor hogere kosten, voor hen blijft het tot nu toe alleen maar stijgen aan alle kanten

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 21:20 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
Dat vind ik dus het nadeel aan vattenfall. Die geven bijvoorbeeld aan dat je bij moet betalen. Onder de 250 euro of erboven. Ik zag dus dat ik meer dan 250 euro moet bijbetalen, maar dat is het. Ik snap dat het altijd een schatting is, maar geef die schatting dan. En niet gewoon 250 euro plus. Dat kan dus ook 1000 euro zijn.

Bij alle vorige leveranciers kreeg je een schatting iig. En ja, dat kon nog afwijken als je meer of minder ging verbruiken maar het was iets.


Bij mij staat erbij tussen de €75 en €100 bijbetalen. De schatting mis ik wel ipv zelf uitrekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-22 23:30 



 
Profiel   

zonnebloem18 schreef
Bij Essent zag ik het een uur geleden niet en nu zie ik dat we 363 euro terug krijgen.

Ik kan het nergens meer terugvinden, waar moet ik kijken?[/quote]
Gewoon in de app Verbruiksmanager+
[ img ][/quote]

Dat krijgt niet iedereen te zien, wij ook sinds een week of 2 niet meer.

[ img ]

Dit is wat ik te zien krijg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 03:18 



 
Profiel   

Bij vdbron kun je volgens mij niet zien wat je nu terug zou krijgen? Ik zie alleen mijn maandbedrag en het geadviseerde maandbedrag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 05:54 



 
Profiel   

Maakt het eigenlijk wat uit of je het meteen bekijkt, of .. zeg.. 2 dagen later ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 06:00 



 
Profiel   

Op zich een mooie handrekening die € 190 per maand. Op de radio hoor ik net dat als je nu minder betaalt, het in een soort potje komt voor toekomstige maanden. Het is dus niet dat je het op je rekening krijgt.

Helaas is de uitwerking voor blokverwarming nog niet bekend -O- -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:32 



 
Profiel   

Bij Vattenfall zie ik inderdaad iets van 'als je termijnbedrag zo blijft staan, krijg je aan het eind meer dan 250 euro terug.'

Maar ja, dat kan inderdaad wel van alles wezen, 250 euro, 500 euro, 789 euro (om maar wat te noemen)...

Ik kan wel zien wat mijn huidige verbruik is maar de cv is hier nog maar 2 x 1 uurtje aan geweest, voor de rest werken we nu met dekens/vesten/snuggies enz.

Maar ik weet niet wat de winter gaat brengen, dus ik laat mijn maandbedrag maar zo staan. Dat was in april 68 euro, nu 228 euro!(advies 1 sept). Ik heb hem maar op 160 euro gezet, want nu met dat prijsplafond enz, hoop ik niet echt op 228 euro p maand uit te komen hoor.


Maar zelfs nu met 160 euro staat er 'op deze manier krijg je meer dan 250 euro terug', maar de winter is nog niet begonnen en het stoken van de kachel ook niet, dus ik vraag me af of hun berekening dan ook wel klopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:51 



 
Profiel   

Dat bedoel ik inderdaad. Tot 250 euro terug of bijbetalen maken ze een schatting. Daarboven blijft het meer dan 250 euro, dus grote gok of het 300 of 1000 is. Dat vind ik gewoon irritant vergeleken bij anderen. Overal een schatting, maar minder grote range

Kachel is nog helemaal niet aangegaan, maar dat ging hij voorgaande jaren in oktober ook nog niet.

Enige voordeel is dat ik op 275m3 gas zit tot nu toe en afrekening over 4 maanden is. Met het verbruik van vorig jaar kom ik niet aan hetzelfde verbruik totaal.


Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 05-10-22 08:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 07:59 



 
Profiel   

Mijn maatschappij geeft helemaal geen schatting of ik bij moet gaan betalen of niet.
Ik heb een advies gekregen voor een termijnbedrag toen mijn nieuwe contract inging, en daar blijft het bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:02 



 
Profiel   

Dat is ook niet handig, asjemenou?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:03 



 
Profiel   

Nee klopt.
Maar gelukkig heb ik een heel laag verbruik, dus kan het bij te betalen bedrag nooit heel hoog zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:04 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
karrij schreef
Misschien al eerder gevraagd, maar krijgen mensen met nog een heel gunstig vast contract ook een compensatie?

Zij betalen toch al heel weinig?

Ja en ja


Krom eigenlijk ... wij betalen maar 45 euro per maand en krijgen zelfs nog terug, al zal dat minder zijn dan ze nu aangeven, als we in december en januari wellicht toch naar Nederland komen. Ons appartement staat gewoon het grootste deel van het jaar leeg. Eindafrekening is in februari. Wij worden dus gecompenseerd voor kosten die we niet hebben, want ook nog vast contract tot 2024.

Anderzijds betalen we ons hier in Spanje scheel aan die nieuwe toeslag, dus voor mij voelt het wel eerlijk, maar daar heeft de Nederlandse regering in principe natuurlijk geen boodschap aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:20 



 
Profiel   

Berdien schreef
Op zich een mooie handrekening die € 190 per maand. Op de radio hoor ik net dat als je nu minder betaalt, het in een soort potje komt voor toekomstige maanden. Het is dus niet dat je het op je rekening krijgt.

Helaas is de uitwerking voor blokverwarming nog niet bekend -O- -O-


Dat zal voor ons dan gelden, wij verbruiken geen 190 pm, zitten daar ruim onder.
Nu hebben wij alleen electra, geen gas of stadsverwarming, geen idee of daar die 190 ook voor geld of dat dit alleen is als je zowel gas als electra afneemt.

Eigenlijk zit je met blokverwarming idd met dezelfde vraag, hoe gaan ze dit compenseren, via je electra rekening?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-22 08:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 131 van de 311 [ 7769 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 311  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen