Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 393 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

 
Profiel   

Neonlight schreef
Ontzettend knap dat ze zo opgekrabbeld zijn. Nu doen die 3 landjes het daar ontzettend goed, kunnen veel landen wat van leren. Hopelijk heb je ook wat tijd om sightseeing te doen, schijnen mooie landen te zijn met mooie steden. Ga je naar Tallinn?


Klopt naar Tallinn! Enkel niet zo heel veel tijd om de stad zelf te verkennen. Op zondag in de namiddag wel wat vrije tijd, maar denk als ik om 06:30 in Brabant vertrokken ben zondag dat ik best even wil bijkomen in het hotel voordat ik weer op pad ga. Zeker gezien het volle programma de dagen die volgen.

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:18 



 
Profiel   

Poeh, pittig programma! Jammer dat op woensdag de vlucht terug al zo vroeg is.
Maar het is in ieder geval op allemaal verschillende locaties dus onderweg zie je ook veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:22 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Poeh, pittig programma! Jammer dat op woensdag de vlucht terug al zo vroeg is.
Maar het is in ieder geval op allemaal verschillende locaties dus onderweg zie je ook veel.


Ja dat is jammer hè, maar kan ik in de middag bijslapen voordat ik do/vr weer mag werken. Daarna carnavalsvakantie en van carnaval moet ik ook altijd weer 3 dagen bijkomen whahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-22 23:35 



 
Profiel   

Zware weken dus. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 01:48 



 
Profiel   

Het uitzendbureau heeft me geblokkeerd op WhatsApp....

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:32 



 
Profiel   

purny schreef
Het uitzendbureau heeft me geblokkeerd op WhatsApp....

Dan de declaratie mailen en per post verzenden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 13:37 



 
Profiel   

Nou dat is ook niet echt klantvriendelijk >;)

Tallinn wat leuk! Ben een keer een paar uur in Tallinn geweest, met de veerboot vanaf Helsinki. Was prachtig.

Vandaag monteur bij mijn cv ketel. Moest wel want bij afgifte warm water hield hij er elke keer mee op. Rekening zal iets van 285 worden... :\
Maar ik hoop dat hij het nu weer even volhoudt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 20:21 



 
Profiel   

Neonlight schreef
Zware weken dus. :))


Het was van korte duur. Kregen vandaag vanuit organisatie te horen dat ze vol zitten… wat matig geregeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 20:27 



 
Profiel   

Huh wat een tegenvaller zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 20:29 



 
Profiel   

Nou zeg wat jammer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 21:02 



 
Profiel   

Wat ontzettend jammer zeg. Dat is nu echt blij maken met een dooie mus. :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 21:04 



 
Profiel   

Ja vreemd he, kreeg vandaag bericht. Vreemd van de organisatie, gaat dit jaar ook niets meer worden. Dus hopelijk volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 21:47 



 
Profiel   

Jammer PS! Hopelijk lukt het volgend jaar wel.

Ik heb vandaag een nieuwe wasmachine gekocht. 500 euro lichter ineens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 21:51 



 
Profiel   

Oei dat is altijd zuur geld, maar iets waar je niet zonder kunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-22 21:56 



 
Profiel   

Hoop dat hij heel veel wasjes voor je gaat draaien purny!

Nou gelukkig werkt de cv ketel weer helemaal toppie is toch wel erg prettig met dit weer :brr: }:0
Nu een paar zaken offerte laten doen voor een nieuwe ketel... als ze het überhaupt willen doen / materiaal / monteurs hebben etc etc etc :\

Mijn vriend heeft een splinternieuw huis, energie neutraal, ik heb onderhand zoiets ik wil nooit meer een oud huis. Altijd wat :x >;) ^)
Je krijgt wel sfeer (jaren '30, glas in lood, kamer en suite) maar daar betaal je dan ook wel voor ...
Dat was ook al zo voor die energiecrisis, heb altijd in dit soort oudere huizen gewoond maar nu is het wel héél duidelijk :+ }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 19:18 



 
Profiel   

https://www.ed.nl/veldhoven/belangrijke ... ~af772f2e/

Dit is de reden van mijn tripje voor het werk naar de US. Wel een Premium artikel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 19:30 



 
Profiel   

Ik heb de afrekening van gas en elektriciteit ontvangen:
454€ krijg ik terug.
Maandbedrag gaat omhoog met slechts 10€.
Ik heb de verwarming slechts 0,5 graad lager gezet sinds de vorige afrekening.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 22:27 



 
Profiel   

Ik krijg de rekening van de DA binnen: paar consulten, medicatie, echografie, kreupelheidsonderzoeken, verdoving, aanvraag labo en advies daarover: €324.
De factuur van het labo voor de analyse:€226.

Totaalbedrag had ik me niet aan verwacht, ik dacht veel duurder uit te zijn. En dan vooral wat de DA zou rekenen, dus ik prijs mezelf gelukkig en zie dit als een meevaller :')

Laatste dagen is het standaard 17 graden in huis als de verwarming niet aan staat. Eerlijk is eerlijk, dat is best fris tot koud als je uit bed komt of verkleumd vanaf stal. Voorlopig nog geen neiging gehad om de verwarming alsnog aan te passen qua tijden, maar als het onder die 17 gaat ga ik 's ochtends wel een half uurtje voor we uit bed komen de boel laten aanspringen tot ons uur van vertrek. Zodat het toch ietwat aangenaam blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-22 22:56 



 
Profiel   

@varekaj - die dierenartsrekening valt inderdaad best mee, als je ziet wat er allemaal onder valt. Ik zou al vrezen dat er nog een deel twee zou moeten komen.

Hier schommelt de temperatuur de laatste dagen ook rond de 16,5/17 graden buiten de 'verwarmingsuren' (17-22u). Ik zit sinds het begin van deze maand thuis door een arbeidsongeval, nog zeker tot half januari, dus qua stookkosten komt dat echt heel slecht uit :'). Ik probeer nu in de ochtend een wandeling te maken met de honden en een beetje te sporten, zodat ik dat verwarmen toch even kan uitstellen. Tegen dat ik thuis kom zet ik dan de pelletkachel een uurtje aan, dan tikt het de 18/18,5 graad wel aan en dan kan ik prima even verder...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 10:55 



 
Profiel   

Vandaag ben ik thuis en heb ik gewoon de verwarming aan gezet. Ik kan best met een extra trui, maar ik heb 2 oudere katten van 14 en 19 jaar. Die gun ik het wel dat ze eens een dagje extra wat warmer zitten. Morgen idem.
Volgende week had ik normaal ook een dag vrij maar chef heeft zich mistelt in mijn te verwachten overuren. Dus ik ga die dag alsnog naar werk, kan de boel ook uit blijven staan.

Alles is gefactureerd van de DA. Ze houden alles bij en einde van de maand krijg je dan een algemene factuur. Ik heb ze alleen in november gezien, dus alles staat erop. Mijn vorige DA had me zeker weten het dubbele gekost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-22 13:31 



 
Profiel   

Wij kregen gisteren de factuur van Eneco. Eerst was het €250 betalen (voorschot) en half uur later een teruggave van €392. Is alleen niet duidelijk of we dat voorschot alsnog moeten betalen en dan dus €142 return overhouden, of dat die €250 al verrekend is en het totaal van teruggave dan €392 is. Het is die energiebonus die we in België krijgen van de overheid.

Hoe dan ook, geld terugkrijgen is altijd leuk *\o/* en vandaag komt ook onze nieuwe inbouw vaatwas. Kunnen we daar onze ecocheques aan opmaken, speciaal daarop uitgekozen.
Tevens nog 2 waardebonnen van een tuincentrum gevonden, daar gaan we kalk/kunstmest voor de weide mee halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 09:33 



 
Profiel   

Ik ben een beetje geschrokken van mijn energierekening afgelopen maand. In november heb ik op een of andere manier 270kWh verbruikt. In oktober was dit 153 en september 90... Ik snap echt niet waar dit vandaan komt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 10:52 



 
Profiel   

Ik kom net van Kruidvat. Had producten mee van elseve, was 2+1 gratis. Ik kijk thuis de rekening even na, en ze hebben 1+2 gratis verrekend. Het was een nieuwe kassabediende en die was alles behalve vriendelijk dus ik heb geen neiging om dit te melden. Mijn vriend zegt zelfs, ga terug en flik het nog eens als het werkt }>
Scheelt toch wel, heb nu 20,97 korting gehad ipv 9,99...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:04 



 
Profiel   

Marjo schreef
Ik ben een beetje geschrokken van mijn energierekening afgelopen maand. In november heb ik op een of andere manier 270kWh verbruikt. In oktober was dit 153 en september 90... Ik snap echt niet waar dit vandaan komt...


Het is ook een stuk kouder geweest natuurlijk, is je verwarming niet aangeslagenonverwacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:31 



 
Profiel   

Ik vind de decembermaand altijd geweldig, maar wat een kostenpost is het altijd! Cadeautjes, etentjes, twee weken vakantie etc.
Gelukkig zijn de uitjes naar musea etc grotendeels gratis omdat ik een museumjaarkaart heb waar je vaak op twee volwassenen gratis mag en de kinderen zijn nog geen 18 dus die zijn ook gratis. Overige uitjes die we gepland hebben zijn grotendeels al betaald, dat scheelt.

Ben blij als de kerstvakantie voorbij is, dan kunnen we weer stevig aan het besparen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-22 11:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 393 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen