Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 141 van de 209 [ 5210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 209  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

 
Profiel   

Mijn man kwam uit een geheel wit huis en dacht dat dat ook was wat hij wilde. Gelukkig is hij geheel bijgedraaid want wit :r

Ik zie nu ook dat je exact hetzelfde theekastje hebt als mij! Hier gaat hij binnenkort (lees: ooit) in de zwarte verf. Ben benieuwd of dat een compleet andere uitstraling gaat geven of niet :):)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 22:47 



 
Profiel   

Oh, wat grappig! Weet je waar dat kastje vandaan komt? Want hij stond namelijk al hier toen we dit huis kochten, dus ik heb geen idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 23:25 



 
Profiel   

Dat is behoorlijk antiek :j
Die van mij heb ik uit een bloemenwinkel gehaald waar hij stond ter decoratie. Oorspronkelijk zijn ze donkerbruin, die van mij nog steeds.

Ik hou van zulke projecten. Ik heb ook een kaptafel staan, nog ouderwets met de hand gemaakt! Maar iemand heeft die een keer heel lelijk geschilderd :roll: Wat een werk om dat te herstellen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 00:26 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Práchtig <3.

Misschien wil ik m wel op de slaapkamer... Ik dacht eerst aan blauw. Want blauw <3.


Deze roze gecombineerd met donkerblauw <3 :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 09:03 



 
Profiel   

gaucho schreef
_San87_ schreef
Práchtig <3.

Misschien wil ik m wel op de slaapkamer... Ik dacht eerst aan blauw. Want blauw <3.


Deze roze gecombineerd met donkerblauw <3 :j

Goed antwoord, dat wil ik <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 10:23 



 
Profiel   

Hoi!

Zouden jullie eens mee willen denken wat betreft onze badkamer?

Er zit nu stuc tegen aan. Ik zit te twijfelen of ik er een pu coating overheen doe of toch een tegel over de stuc.

We dachten eerst laten het stuc met afwasbare verf, maar is toch minder ideaal als we dachten.

Heb nog gedacht over een gekleurde tegel, maar ben bang dat het in combi met de betoncire douche dan weer niet matcht.

Wie weet heeft er iemand hier nog een leuk idee? Even door de zooi heenkijken haha!


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:16 



 
Profiel   

Ik zou tegelen. Dat is gemakkelijk schoon te maken en geeft wat jeu.
Het lijkt mij nu zo kaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:40 



 
Profiel   

Wat voor tegel zou je doen? Wit of kleur ? Welke vorm?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 23:49 



 
Profiel   

Ik zou zelf tegels achter de wc en eventueel boven de wasbak willen. Met name vanwege hygiëne. Juist met kleur, iets als een hexagon, vissengraad of ander patroon. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:49 



 
Profiel   

Ik denk dat tegels als deze er heel mooi bij zouden staan:

https://www.vlagsma.nl/wp-content/uploa ... 80x480.jpg

Of deze:
https://laravel.uw-woonmagazine.nl/stor ... 578056.jpg

En dit want grijze vloer:
https://tegelmegashop.nl/media/catalog/ ... -18_2.webp

Waarbij ik voor de laatste zou kiezen :D.

Je zou dan bijvoorbeeld de achterwand kunnen tegelen in kleur, en de rest van de douche met witte tegels in dezelfde stijl, als alles in kleur tegelen een te grote stap is (wat ik snap). Hollandse witjes zijn superleuk en heb je in een heel scala aan kleuren.

Oh en ik zou de zwarte toiletpot nog eens heel serieus overwegen :o. Het staat prachtig, maar je ziet er alles op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:53 



 
Profiel   

miramii schreef
Ik zou zelf tegels achter de wc en eventueel boven de wasbak willen. Met name vanwege hygiëne. Juist met kleur, iets als een hexagon, vissengraad of ander patroon. :)

Wasbak zou voor mij niet meteen nodig zijn, maar toilet ben ik het mee eens :j. Daar wil je een oppervlak waar je makkelijk een pleur bleek overheen kan gooien, bij wijze van spreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:56 



 
Profiel   

Ik ben aan het nadenken over afvalabakken en ik weet niet goed wat ik wél wil... Wat ik niet wil is een prullenbak die is ingebouwd in een kastje, mijn vriend wil dat ook absoluut niet. Hoe hebben jullie de afvalbak in jullie keuken opgelost?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:46 



 
Profiel   

Wij hebben 4 afvalbakken in de keuken; 2 in een kastje (rest en compost) en 2 in een kombi-afvalbak van rvs (papier en plastic). De Klarstein No-touch; mooi stevig design en makkelijk schoon te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:15 



 
Profiel   

Het zou voor ons om rest- en groen/compost gaan. Ik ga de Klarstein eens bekijken, thanks +:)+.

Edit: aaah ja, die ken ik idd. Zo'n type heb ik op m'n lijstje staan. Naast een Bo Bin van Brabantia.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:18 



 
Profiel   

Die Bo Bin op pootjes is erg leuk, maar ergens wel zonde van de ongebruikte ruimte er onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:42 



 
Profiel   

Dat vind ik niet zo erg, die pootjes maken het makkelijk stofzuigen om de afvalbak en het staat leuk (vind ik ook belangrijk) :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:44 



 
Profiel   

Ik kan die van mij met één hand wat kantelen en dan eronder stofzuigen, met dweilen moet ie toch helemaal van zijn plaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:45 



 
Profiel   

Hier een Wesco Kickboy in de keuken.

Voor de badkamer zou ik zelf voor volledig tegelen gaan, maar dan wel met een grotere tegel dan de genoemde voorbeelden (minder druk, minder voegen). Kunststof wandpanelen kan ook nog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 11:45 



 
Profiel   

De Kickboy/Kickmaster is rond, toch? Ik vind ze heel leuk, maar wil graag een bak voor rest en een bak voor groen, en zoek t niet twee losse bakken te zetten :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:35 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik denk dat tegels als deze er heel mooi bij zouden staan:

https://www.vlagsma.nl/wp-content/uploa ... 80x480.jpg

Of deze:
https://laravel.uw-woonmagazine.nl/stor ... 578056.jpg

En dit want grijze vloer:
https://tegelmegashop.nl/media/catalog/ ... -18_2.webp

Waarbij ik voor de laatste zou kiezen :D.

Je zou dan bijvoorbeeld de achterwand kunnen tegelen in kleur, en de rest van de douche met witte tegels in dezelfde stijl, als alles in kleur tegelen een te grote stap is (wat ik snap). Hollandse witjes zijn superleuk en heb je in een heel scala aan kleuren.

Oh en ik zou de zwarte toiletpot nog eens heel serieus overwegen :o. Het staat prachtig, maar je ziet er alles op.


Leuke ideeën! Echter de douche blijft wel beton cire, daar gaan geen tegels overheen. Die eerste tegel qua patroon is ook erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:58 



 
Profiel   

_San87_ schreef
De Kickboy/Kickmaster is rond, toch? Ik vind ze heel leuk, maar wil graag een bak voor rest en een bak voor groen, en zoek t niet twee losse bakken te zetten :P.

Ja. Hier alleen voor plastic in gebruik. In een keukenkastje zit een dubbele bak voor groen en rest, en papier in de bijkeuken. Twee losse bakken in het zicht zou ik ook niet doen nee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:36 



 
Profiel   

Neroo schreef
Leuke ideeën! Echter de douche blijft wel beton cire, daar gaan geen tegels overheen. Die eerste tegel qua patroon is ook erg leuk!

Ooh, ik zie dat ik verkeerd had gelezen, sorry :P.

Dat patroon van de eerste vind ik ook erg leuk :j.

veerledec schreef
_San87_ schreef
De Kickboy/Kickmaster is rond, toch? Ik vind ze heel leuk, maar wil graag een bak voor rest en een bak voor groen, en zoek t niet twee losse bakken te zetten :P.

Ja. Hier alleen voor plastic in gebruik. In een keukenkastje zit een dubbele bak voor groen en rest, en papier in de bijkeuken. Twee losse bakken in het zicht zou ik ook niet doen nee.

Plastic hebben we in een grote container, papier idem, staat buiten. Nog maar eens nadenken wat handig is... Die Wesco's zijn wel erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:53 



 
Profiel   

Ik ben bezig met keuken opknappen. Diy, want hoewel ik eigenlijk een nieuwe zou moeten krijgen is dat voorlopig nog niet aan de orde en de dingen die ik zelf moet vervangen moeten dus wel zelf kunnen en zo laag mogelijk budget.

Nu zit ik te twijfelen over het stukje 'eiland'. Ik heb mijn wasmachine droger en vaatwasser in de keuken staan. Daar lag een zelfgemaakt blad op, als een soort bar/eiland waarvan de zijkant tegen een muur stond. Hierdoor werd keuken een soort U. Die apparaten moeten blijven staan, maar er moet een nieuw blad op en hoe de oude gemaakt was is niet praktisch. Dat moest volledig uit elkaar gehaald worden als er iets mis was met de apparaten en het blad steunde op de apparaten (dus lag er echt op) en er was een wandje gemaakt aan de achterkant waar het ook op lag. Hierdoor past een normaal keukenblad namelijk niet, want het is een stuk dieper.
Ik wil eigenlijk dus wel een normaal keukenblad erop hebben en dus het lage wandje aan de achterkant van de apparaten weghalen en anders maken.

Kunnen de mensen die handig zijn in klussen even meedenken? En dan vooral hoe ik het aanrechtblad vast moet maken?
Ik heb dus geen keukenkastjes waar het blad aan vast gemaakt kan worden en de achterkant moet wel dicht gemaakt worden om alles uit het zicht te houden zoals de afvoeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:16 



 
Profiel   

Red je de diepte dan wel met een standaard 60 cm aanrechtblad ??
Je kunt een zgn waterfall 'poot' maken
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... A&usqp=CAU
En het deel wat tegen de muur komt vastmaken met een zgn metalen 'french cleat'
https://s.alicdn.com/@sc04/kf/H7e1e23cf ... 80x280.jpg

Dan haak je het aanrechtblad zo in het andere stuk wat aan de muur vast zit en til je het geheel er ook zo af als je bij de machines moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:24 



 
Profiel   

MWM ik weet niet of je echt achter je apparaten ook dicht moet hebben, maar wij hebben in de bijkeuken gewoon een blad van de hornbach op de wasmachine en droger. Die past precies. Ze steken maar ietsje uit aan de voorkant maar dat is echt maar een cm ofzo. Je zou van hout een skelet eromheen kunnen maken waarmee je dan achter een wand je kan maken en boven je blad op legt. Wij hebben houten brede latten tegen de muur en daar het blad op en vast gemaakt.

San wij hebben een prullenbak van eco, met sensor en drie bakken. Ik vind hem heel fijn in gebruik en hij is niet lomp. Dit is hem bij coolblue, wel schrikbarend duur en wij hebben hem een tintje donkerder.
https://www.coolblue.nl/product/883706/eko-mirage-plus-sensor-30-2-x-15-liter-mat-rvs.html?cmt=c_a%2Ccid_16566003753%2Caid_135260138820%2Ctid_aud-1675636296949%3Apla-311111932078%2Cgn_g%2Cd_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gbraid=0AAAAAD7_VIZoHVbIjDCk1dVvMvtN_dt6M&gclid=Cj0KCQiAofieBhDXARIsAHTTldqNtBmS18wzLKm09RsRGRkLaSlg_NTqNgDs3-KUkOnB5FWD8PIPuQ4aAjRbEALw_wcB
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 141 van de 209 [ 5210 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 209  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen