Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 439 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Sparen en besparen ... zodat je kunt sparen ;-) hoe en wat?

 
Profiel   

In het dorp is er dus effectief iemand die alles opkoopt via TGTG, is bevestigd door de supermarkt zelf in de dorps FB. Voor hen maakt het niet uit wie het koopt, weg is weg en als dat dagelijks dezelfde is dan is dat voor hen prima.

Aangezien de andere shops voor mij amper haalbaar zijn qua afstanden of tijdstippen heb ik de app eraf gegooid.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:27 



 
Profiel   

Blijven refreshen op het moment dat het pakket online komt, dan zul je diegene vast wel eens te snel af zijn, niet? Hier zijn ze ook altijd binnen een paar seconden weg, maar als ik mijn best doe heb ik er de helft van de tijd wel een te pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 22:54 



 
Profiel   

Het wisselt best wel qua tijdstip wanneer het online komt. Altijd tussen 17u en 17u30 maar ik heb niet elke keer zoveel tijd om dat in de gaten te houden en te vernieuwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 09:29 



 
Profiel   

Lukt hier ook niet hoor, TGTG scoren.
Heb dan ook wel zoiets denk dat anderen het meer nodig hebben dan ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:02 



 
Profiel   

Ik heb nog een verrassing pakket bij de ah besteld, samen dus met een brood pakket bij de bakker. Die zijn volgens mij nooit uitverkocht van de bakker, ze hebben altijd nog wel wat beschikbaar. Vind het alleen niet zo geweldige pakketten, ik wil graag ook gewoon brood maar er zit altijd wel taart ofzo in om de waarde snel te halen.

Brood pakket van de plus een dorp verderop is wel heel goed altijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 12:07 



 
Profiel   

Gisteravond na de film aan dit topic gedacht. Was een horror met Rupert Grint als 1 van de bad guys. Hij was de eerste die na ongeveer een kwartier in mootjes werd gehakt, en vriend zei achteraf "wel jammer, is enige bekende acteur in hele film en maken ze hem gelijk in het begin al af".

Ja joh, waarschijnlijk werd de film anders te duur en moesten ze besparen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 13:10 



 
Profiel   

Haha haha ja, dat zou best eens kunnen.

Ik heb een spaarrekening bij bunq aangevraagd, nog wachten op goedkeuring, maar dan krijg ik straks mooi 1,31% rente op mijn spaargeld. Dat is meer dan dat ik voor de hypotheek betaal die we voor het huis op Curaçao hebben afgesloten :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 14:07 



 
Profiel   

Oeh da's een mooi vooruitzicht! Ik moet me nog eens gaan informeren bij de bank voor een zakelijke rekening voor bijberoep. Helaas is dat nergens gratis en een gewone rekening kan niet ivm verplicht koppelen van ondernemingsnummer.

Plan is voorlopig starten op 1/4. Dan kan ik alvast voor 1 kwartaal aan belasting uitsparen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:03 



 
Profiel   

Net bioscoopkaartjes gekocht voor 14.50 per stuk trouwens (Pathé, Den Haag)...
Vond dat toch wel erg prijzig maar goed wilden eindelijk weer eens bioscoopje pakken dus toch maar gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 15:54 



 
Profiel   

Ik vind die prijzen ook echt absurd en ga inmiddels amper meer. Ze zullen toch wel een hoop klanten missen als het zo duur is? Is dat dan uiteindelijk niet alsnog duurder voor de bioscoop? Je wil toch ook de klant binnenhalen lijkt me..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:07 



 
Profiel   

Hoeveel per kaartje? :wow: Wij gaan bij de lokale bioscoop, dat is nu €9/film. En vind dat al duur zat.

We zijn naar de dealer geweest voor de private lease. Behalve de BTW die wegvalt heeft vriend via zijn werkgever nog eens 12% extra korting op de lease-auto := Gaf wel hele leuke perspectieven die extra mogelijk zijn! Nu offerte aan zijn werkgever doorsturen en wachten op groen licht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 17:21 



 
Profiel   

Bios is echt heel duur geworden. Ik heb al zeker twaalf een abbo bij Pathebioscopen voor €21,00 per maand. Mag je onbeperkt naar de film in alle Pathebioscopen. In die twaalf jaar is der prijs twee keer met een euro verhoogd. Losse kaartjes zijn veel meer verhoogd.

Jammer dat er bij jullie in het tgtgpakket van de bakker weinig zit, Prairy. Ik doe altijd zo veel mogelijk (wel rekening houden met het bedrag) zodat het toch een leuk pakket wordt. Mensen hebben liever veel voor weinig dan slechts een of twee dingen. Ik doe er meestal drie halfjes brood in, wat losse harde bolletjes, croissantjes, zak witte of bruine kadetten en soms een zakje krentenbollen. Meestal een tas vol.

Die rente klinkt goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:11 



 
Profiel   

Er zat ongeveer 10k verschil op de prijs bij de dealer voor het leasing pakket tov de offerte die hij via de maatschappij had berekend. Die hielden geen rekening met die extra 12% korting namelijk. Da's toch wel een bedrag om vrolijk van te worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:15 



 
Profiel   

Hier weer wat bespaard door een oude boekenkast van mp te halen en we hadden nog een restje witte verf, dus heb een mini test blik donker groen gekocht, daar zelf een mengeling van gemaakt met het wit dus zometeen een mooie mint groene boekenkast (ipv oud donker bruin) :D
€20 voor de kast en €2 voor de verf haha.

Verder een paar forse rekening in het vooruitzicht.
Paard moet voor een scopie en mogelijk verder onderzoek komende week. Dan zal ze ook wel medicatie krijgen (ze is flink aan het hoesten) Als alles stabiel is moet ze daarna ook gevaccineerd worden en het is weer bijna tijd voor de tandarts.
We hebben een nieuw zadel nodig want ze heeft zo lang stil gestaan dat haar huidige zadel icm de discipline die we nu rijden niet meer passend is.
2 katten zijn weer toe aan de vaccinatie.
En ik heb dan nog wat kleding nodig voor die reis naar Ijsland.
Ik voel echt aankomen dat dit duizenden euro’s bij elkaar gaat kosten, vaarwel spaarrekeningen (heb voor de meeste een potje) :')

En een gevalletje niet nodig, maar ik wil heel graag een GoPro of iets soortgelijks, maar wel met echt goede kwaliteit. Heb nu een super goede camera maar te groot en kwetsbaar om mee te nemen en ik heb een paar mooie reizen in het vooruitzicht die ik eigenlijk wel graag goed vast wil leggen :Y)
Daar ga ik nog maar even een paar nachtjes over slapen

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:40 



 
Profiel   

Gisteren ook onbedoeld nog leuk bespaard. Ik had wat elektronica nodig, ik wilde bestellen bij website X. Om de een of andere reden accepteerde die de betaling steeds niet, dus ik ging verder zoeken.
Ik kwam uit bij website Y. Wat bleek. 2 van de 3 artikelen die ik nodig had, waren daar voor 50% in de aanbieding! Onderaan de streep heb ik met een mislukte betaling oprecht 300,- uitgespaard :D

Faelynn sterkte met de dierenarts komende week. Hopelijk valt de uitslag een beetje mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:54 



 
Profiel   

Nice Judith! Dat is een leuke besparing inderdaad!

Ik heb nog een tgtgo pakket bij Lidl te pakken kunnen krijgen voor morgen, in 1x klikken had ik hem, super toeval.

Vandaag 4,99 bij de bakker was 4 harde broodjes, 1 bruin brood, 1 heel zwaar brood waarbij ik geen idee heb wat het is en 2 kersen kruimel gebakjes. Prima op zich, daar niet van.

Bij AH het verrassing pakket, 1 walnoot geitenkaas salade, bakje filet américain, zak sperziebonen en 4 hamburgers.

Blijf het leuk vinden.

De rest van de boodschappen was zelfs met korting bijna overal op, nog wel prijzig. Komende tijd maar regelmatig van die pakketten scoren.

Faelynn, staat er niets op marktplaats? Zeker als er net een nieuw model uit is worden de vorige modellen massaal gedumpt en die zijn vaak echt niet zo heel veel slechter...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:26 



 
Profiel   

Ik heb een GoPro Hero Black 7 en echt onwijs blij met dat ding! Is allang niet meer het meest recente model maar heeft een super beeldstabilisatie. Kan die alleen maar aanbevelen! Heeft ook stembediening, al heb ik dat nog nooit zelf gebruikt. Ik ben van plan om 'm mee te pakken naar Antarctica, al moet ik daarvoor nog een borsthouder bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 20:04 



 
Profiel   

Varekaj schreef
Ik heb een GoPro Hero Black 7 en echt onwijs blij met dat ding! Is allang niet meer het meest recente model maar heeft een super beeldstabilisatie. Kan die alleen maar aanbevelen! Heeft ook stembediening, al heb ik dat nog nooit zelf gebruikt. Ik ben van plan om 'm mee te pakken naar Antarctica, al moet ik daarvoor nog een borsthouder bestellen.


Een goede GoPro is echt een aanwinst! Die van mij was stuk en heb een nieuwe gekocht van de zomer. Wat een fijn ding! De vorige had geen goede stabilisator, deze echt top. Zo leuk om tijdens vakantie/kamp aan iedereen te geven en te laten filmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 20:23 



 
Profiel   

Ik gebruik de mijne vooral tijdens buitenritten. Al aardig wat leuke filmpjes mee kunnen maken die ik dan kan doorgeven aan de stalgenoten die meegaan. Zij vinden het dan weer gaaf dat ze eens een filmpje hebben om te tonen aan vrienden en familie dat wat anders is dan bakwerk.
Vind dat echt zo leuk, mooie momenten en herinneringen kunnen vastleggen, delen en anderen ermee gelukkig maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 20:28 



 
Profiel   

Heb inderdaad ook even op mp gekeken, maar meeste vragen nog een behoorlijk bedrag voor 2e hands en ouder model. Voor een paar tientjes meer heb je dan een nieuwe en het nieuwste model. Meestal kies ik ook voor wat ouder, heb ik ook gedaan bij met mn iPhone, maar hier valt het prijsverschil tegen. Betekent wel weer dat ze goed waarde behouden, valt ook wat voor te zeggen.

Twijfel sowieso een beetje, vind de insta360 ook wel heel gaaf, ik zal hem na de reis ook wel echt als actie camera willen gebruiken (ik snowboard en surf ook graag) en daar is die 360 camera veel beter geschikt voor, alleen de beeldkwaliteit is weer slechter dan de GoPro en voor de mooie opnames vind ik een goede beeldkwaliteit ook wel echt een must. Nu wil ik ze allebei _O- (wat we natuurlijk niet gaan doen want dat is echt onbetaalbaar)
Wel fijn om wat gebruikservaringen te horen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:39 



 
Profiel   

De go pro is juist toch ook voor actie beelden?

Zei de leek :+

Zojuist ook voor mijn man een zakelijke spaarrekening bij bunq aangevraagd, 1,05% rente en gratis.

En hij gaat van de Rabobank naar Knab, toch een besparing van zo'n 100 euro per jaar. Op zijn omzet is dat peanuts maar alle beetjes die je niet uitgeeft, hoef je ook niet voor te werken denk ik dan.

En het irriteert me dat de Rabobank nog steeds geen zakelijke potjes heeft :')

Ik ga nog eens kijken of het ook interessant is om prive naar Knab over te stappen, we moeten wel nog een rekening aanhouden bij de Rabo ivm de hypotheek korting die we dan krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:43 



 
Profiel   

Ik kan ook panoramisch filmen met mijn GoPro als je dat bedoeld. Wil je een camera die onder een helm kan geklikt worden, dat bestaat, maar ben de naam kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:01 



 
Profiel   

De Insta360 heeft letterlijk 360 graden beeld, dus je volledige omgeving word gefilmd, hierdoor kun je jezelf van een veel verdere afstand filmen en valt de stick die je gebruikt om de camera op te zetten ook weg. Beetje moeilijk uit te leggen haha. Als je bijvoorbeeld jezelf gaat filmen met surfen of snowboarden maakt dit echt een wereld van verschil in perspectief, het is dan net of er iemand op een afstand met jou mee filmt zegmaar, dus dat ziet er heel cool uit, de panorama van de gopro neemt hiervoor onvoldoende afstand wat het laat lijken op een "selfie stick foto" :Y) Maargoed je gebruikt natuurlijk niet altijd die modus voor gewoon filmen of andere mensen/omgeving filmen, en dan heeft de gopro daarvoor wel weer betere beeldkwaliteit.
Idealiter zou ik die 360 willen in de kwaliteit van de gopro, maar dat bestaat helaas (nog) niet.
Zijn beide vette camera's maar voor verschillende doeleinden zegmaar, alleen ik zou beide modi in dit geval wel willen gebruiken, dus kan niet zo goed kiezen.

Zal de camera niet gaan gebruiken voor paardrijden denk ik. Althans, niet om vanaf een helm te filmen oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 22:23 



 
Profiel   

Citaat
Hoeveel per kaartje? :wow: Wij gaan bij de lokale bioscoop, dat is nu €9/film. En vind dat al duur zat.

Het is ook onze lokale bioscoop alleen is voor ons lokaal centrum grote stad :+
Vind de prijzen momenteel echt bizar. Nog even uit eten geweest, echt niet raar, allebei 1 drankje erbij en afgesloten met koffie en toetje, 80 Euro (incl 4 Euro tip). Dus dan ben je 110 Euro kwijt voor bioscoopje met eten ^)
Het was weer flink druk in de stad dus blijkbaar heeft iedereen nog steeds genoeg geld...
Zijn we nog met de fiets naar centrum gefietst anders ben je ook nog minstens 10 Euro kwijt aan parkeergarage.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 23:36 



 
Profiel   

Wij waren dus met filmabo €16 kwijt, €4 voor drankje en doosje ijspralines en bij het eten was het net geen €40 voor beide met voorgerechtje, hoofdgerecht en drankje. Parkeergarage was inderdaad ook iets van €10,80.

In totaal een avondje uit van ongeveer €80. Onze lokale bioscoop is ook in het stadscentrum, maar het is geen giga stad zoals Gent of Brussel of Amsterdam zeg maar. Daar heb je Kinepolis en die zijn ook veel duurder. Maar ook véél groter.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 01:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 439 van de 502 [ 12534 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen