Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 52 van de 71 [ 1751 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Smartwatch

 
Profiel   

Lithya schreef
Zertab schreef
Ik heb toen niet voor de venu gekozen omdat ik 100 euro verschil echt te veel vindt. Volgens mij kan de venu niet meer, alleen een beter scherm.


Ging het dan om het ronde scherm? De sq is €199 en daarmee de goedkoopste.


Nee. Iets met Oled of Amoled ofzo.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 09:01 



 
Profiel   

ik heb de venu sq (vierkant scherm). Wilde graag een vierkant horloge die qua sport & dagelijkse werkzaamheden paste bij mijn eisen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-22 10:19 



 
Profiel   

Voor de vivoactive gebruikers. Heb de app horsebackriding geïnstalleerd, maar hij wijkt best af van de werkelijkheid. Eerst krijg ik dat ik een half uur heb gereden en dan 6:14 minuten. Ik doe wat fout, maar vind niet uit wat. Weten jullie raad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 18:43 



 
Profiel   

Geen idee, ik heb een app die horsemanship heet. Volgens mij kopt die wel aardig, alleen telt ie wel stappen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 18:51 



 
Profiel   

Ik gebruik inmiddels gewoon een eigen app. Dus zelf een activiteit gemaakt die dan gewoon overig heet.. dan kan ik de velden instellen zoals ik wil.
Dan maar niet de naam met paard erin haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 19:01 



 
Profiel   

En als je je paarden toevoegt aan je 'gear'?
Klinkt misschien gek hoor, omdat het geen gear is, maar ik heb dat gedaan met onze 1 en 2persoons kano zodat ik bij kan houden welke tochten solo en tandem zijn. Volgens mij heb ik ze gewoon als overige gear ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 20:32 



 
Profiel   

Zertab schreef
Geen idee, ik heb een app die horsemanship heet. Volgens mij kopt die wel aardig, alleen telt ie wel stappen mee.


Die app bedoel ik, excuus.


mirriezz schreef
En als je je paarden toevoegt aan je 'gear'?


Daar zal ik eens naar kijken. Bedankt!

wendy1987 schreef
Ik gebruik inmiddels gewoon een eigen app. Dus zelf een activiteit gemaakt die dan gewoon overig heet.. dan kan ik de velden instellen zoals ik wil.
Dan maar niet de naam met paard erin haha


Dat ga ik maar eens proberen, bedankt voor de tip!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-22 07:59 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels 3 jaar een Garmin Vivoactive 3. Ik vind hem eigenlijk wat te groot en log, maar verder heb ik me er altijd goed mee gered. De laatste tijd lijkt de gps echter niet goed meer te werken, dus ik denk er toch aan iets nieuws te bestellen met een leuke Black Friday korting, mocht die er zijn. Daarbij zou ik graag een horloge willen waarmee je muziek af kan spelen, zodat ik m’n telefoon thuis kan laten.

Nu vind ik het design van de Apple Watch het mooist, maar deze zijn vrij prijzig en ik ben ook benieuwd hoe de ervaringen met de gps zijn? Een iets minder lompe Garmin vind ik ook een optie, maar volgens mij blijft dan alleen de 4s over, of mis ik er dan 1? Eigenlijk gaat m’n voorkeur uit naar vierkant, maar ik de vierkante versie van Garmin is denk ik niet Watch zoek.

Ik gebruik m’n horloge niet voor hele spannende dingen, vooral hardlopen, roeien en andere cardio of krachttrainingen. Verder vind ik vooral het feit dat je een seintje krijgt om te bewegen en je stappen te halen fijn. En natuurlijk de berichtjes die af te lezen zijn.

Iemand nog goede ideeën voor me?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 11:00 



 
Profiel   

Ik heb nu sinds een paar dagen de vivoactive 4s. Echt onwijs blij mee! Wel even wennen omdat ik nooit een horloge om heb. Maar blij met hoe alles bijgehouden word. Zoveel opties die ik nog aan kan zetten en kan leren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 13:47 



 
Profiel   

Ik ben ook nog steeds erg blij met mijn Garmin. Die ik wel groot en log vind. Maar hij werkt fantastisch en zit ook prima. Heb hem nog gewoon met origineel bandje.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 19:08 



 
Profiel   

Kiwi_ schreef
Ik heb inmiddels 3 jaar een Garmin Vivoactive 3. Ik vind hem eigenlijk wat te groot en log, maar verder heb ik me er altijd goed mee gered. De laatste tijd lijkt de gps echter niet goed meer te werken, dus ik denk er toch aan iets nieuws te bestellen met een leuke Black Friday korting, mocht die er zijn. Daarbij zou ik graag een horloge willen waarmee je muziek af kan spelen, zodat ik m’n telefoon thuis kan laten.

Nu vind ik het design van de Apple Watch het mooist, maar deze zijn vrij prijzig en ik ben ook benieuwd hoe de ervaringen met de gps zijn? Een iets minder lompe Garmin vind ik ook een optie, maar volgens mij blijft dan alleen de 4s over, of mis ik er dan 1? Eigenlijk gaat m’n voorkeur uit naar vierkant, maar ik de vierkante versie van Garmin is denk ik niet Watch zoek.

Ik gebruik m’n horloge niet voor hele spannende dingen, vooral hardlopen, roeien en andere cardio of krachttrainingen. Verder vind ik vooral het feit dat je een seintje krijgt om te bewegen en je stappen te halen fijn. En natuurlijk de berichtjes die af te lezen zijn.

Iemand nog goede ideeën voor me?


Polar is, behalve het vierkante design, ook heel geschikt kijkend naar je eisen. Het geeft een seintje als je moet bewegen, je kan kiezen uit veel sporten die je in kan stellen op je horloge, muziek afspelen, stappen tellen, berichtjes lezen, goede gps en Polar heeft ook kleinere modellen. Kijk eens naar de ignite modellen bijvoorbeeld. Volgens mij hebben ze nu ook een Black Friday actie lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 20:24 



 
Profiel   

https://www.coolblue.nl/product/874642/ ... ifications

Ik heb nu deze smartwatch op het oog, nadat m'n samsung galaxy active kapot is gegaan en waar samsung niks mee kon qua repareren (of in ieder geval, ze n**ide me gewoon.) Voor de rest geen zin meer gehad om het uit te zoeken of verder te laten repareren, ik ben ondertussen echt klaar met Samsung in het algemeen.

Nu vraag ik me bij de Garmin wel af, ook al kan je niet bellen via de horloge, zie je wel de binnenkomende oproepen op het horloge verschijnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:19 



 
Profiel   

Bij die van mij wel :j
En ik kan er ook mee opnemen, wat handig is als je al oortjes in hebt. Anders heb je er geen drol aan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:26 



 
Profiel   

Jazeker. En wie je een appje stuurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:40 



 
Profiel   

En je mail

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 18:54 



 
Profiel   

Ah top!
Voor de andere meldingen was duidelijk idd, maar vroeg het me specifiek af voor bellen. Wel zo prettig dat ik op het horloge kan zien wie me belt als ik niet bij m'n telefoon kan :D

Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-23 19:27 



 
Profiel   

Ik heb de voorganger van deze (de Venu) en ik zie inddd dat ik word gebeld. Echter staat er bij mij altijd; onbekend, ook als er in mijn telefoon wel gewoon een naam bijstaat. Ligt misschien aan mij hoor en de instellingen. Ik kan inddd ook opnemen of wegdrukken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 11:09 



 
Profiel   

Ik heb een andere garmin, dezelfde als de venu maar met ander scherm. Ik zie wel gewoon wie er belt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 12:24 



 
Profiel   

ja bij mij komt er ook een naam te staan.

Hij moet overigens voor de meldingen wel verbonden zijn met de telefoon.
Dus ben ik buiten op stal en de telefoon ligt binnen dan zie ik het uiteraard niet.

Wat ik wel soms heb dat ik per ongeluk opneem met mijn mouw.
Hebben jullie dat ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:01 



 
Profiel   

Nee ik neem nooit per ongeluk op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:23 



 
Profiel   

Ik heb bij één trui dat ie soms het scherm bedient. Dat is een trui met glitters (een metaal-garen zit er doorheen gebreid), en daar reageert het scherm op als de trui er overheen zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:30 



 
Profiel   

Zo'n sjieke truien heb ik niet :D
Gewoon katoenen lange mouwen t-shirt met een vest of zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:32 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
ja bij mij komt er ook een naam te staan.

Hij moet overigens voor de meldingen wel verbonden zijn met de telefoon.
Dus ben ik buiten op stal en de telefoon ligt binnen dan zie ik het uiteraard niet.

Wat ik wel soms heb dat ik per ongeluk opneem met mijn mouw.
Hebben jullie dat ook?


Met hetzelfde WiFi netwerk werkt bij mij ook (vivoactive)

Opnemen niet, maar ik had per ongeluk het alarmsysteem geactiveerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 13:34 



 
Profiel   

Ik heb een forerunner 245 en zie het ook. Ook whats appjes en Facebook berichten etc. Dus ga er vanuit dat dat bij deze ook is. Fijne horloges die Garmins :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 10:51 



 
Profiel   

Ik heb hem nu 2 dagen en ben er echt heel blij mee. Zie idd alle meldingen, dus dat is top.
Alleen wel irritant dat ie trilt bij de meldingen van de Whatsapp groepen (die ik in Whatsapp op stil heb staan). Heb nog niet verder gezocht of ik dat kan aanpassen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 15:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 52 van de 71 [ 1751 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen