Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 71 [ 1751 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Smartwatch

 
Profiel   

Weet iemand zo wat de nieuwste Garmin Venu serie is?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-23 14:52 



 
Profiel   

Er is hier al langer niet gesproken maar om hier nu een apart topic voor aan te maken vind ik ook zo iets..

Kan iemand mij de voordelen vertellen van een Fitbit Premium abbo?
Ik heb nu de Fitbit Inspire 2 op het oog en als ik die bij Coolblue koop zit er een jaar abbonement bij. Maar omdat ik niet zo goed weet of ik het horloge ook echt trouw ga gebruiken, wil ik het graag 2e hands kopen maar dan zit het abbo er niet bij.
En zie dat die nu al 70/80 euro per jaar kost...

Wil het horloge voornamelijk gebruiken als stappenteller, hartslagmeter en on m'n slaap bij te houden. Later evt voor met sporten (hardlopen, zwemmen) maar al die poespas hoef ik niet.
Trouwens ook de vraag of je het compleet uit kan zetten dat je meldingen van WhatsApp/ fb / mail etc er op binnenkrijgt? Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 00:39 



 
Profiel   

Ik ben trouwens overstag gegaan en heb mijn vivisectie ingeruild voor een vent 2 plus. Echt heel blij mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 22:20 



 
Profiel   

Zertab schreef
Ik ben trouwens overstag gegaan en heb mijn vivisectie ingeruild voor een vent 2 plus. Echt heel blij mee :D


Vivisectie ? :+

Zelf heb ik sinds een paar maanden een iWatch 8 en mijn vriend sinds vandaag een Polar Ignite 3, dus ik kan mooi vergelijken. De eerste indruk is dat de Polar echt gericht is op sportprestaties/ gezondheid en de iWatch vooral op algemeen gebruik cq gadgets zoals kunnen betalen en allerlei apps.
Ik was meteen jaloers op de hartslagzones die standaard op de Polar zitten maar ik vond gelukkig al snel een app voor de iPhone die dat ook laat zien.
Een groot voordeel van de iWatch vind ik dat je die kunt configureren op je telefoon, bij de Polar kan dat alleen op het horloge zelf. Ik ben benieuwd welke opvallende verschillen er de komende tijd nog meer aan het licht komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:58 



 
Profiel   

Die Hartslagzones krijg ik ook met mijn Garmin. Ik gebruik deze in combinatie met mijn IPhone 13 Pro ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:08 



 
Profiel   

Dacht dat de nieuwe Watch ook hartslagzones had?

Edit

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:25 



 
Profiel   

Silvia schreef
Zertab schreef
Ik ben trouwens overstag gegaan en heb mijn vivisectie ingeruild voor een vent 2 plus. Echt heel blij mee :D


Vivisectie ? :+

Zelf heb ik sinds een paar maanden een iWatch 8 en mijn vriend sinds vandaag een Polar Ignite 3, dus ik kan mooi vergelijken. De eerste indruk is dat de Polar echt gericht is op sportprestaties/ gezondheid en de iWatch vooral op algemeen gebruik cq gadgets zoals kunnen betalen en allerlei apps.
Ik was meteen jaloers op de hartslagzones die standaard op de Polar zitten maar ik vond gelukkig al snel een app voor de iPhone die dat ook laat zien.
Een groot voordeel van de iWatch vind ik dat je die kunt configureren op je telefoon, bij de Polar kan dat alleen op het horloge zelf. Ik ben benieuwd welke opvallende verschillen er de komende tijd nog meer aan het licht komen.


Oeps, vivoactive :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 21:29 



 
Profiel   

Needje schreef
Dacht dat de nieuwe Watch ook hartslagzones had?

Edit

[ [url=m/LtcGbo.png]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor de tip! Ik had hem al wel gevonden in de conditie-app maar dan moet je verschillende stappen door. Even nagekeken en ik moet dus aan het het kroontje draaien. Ik ga het morgen uitproberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 23:31 



 
Profiel   

Mijn Garmin synchroniseert niet meer met mijn IPhone. Hij is nu al zeker 5 minuten aan het draaien. Ik heb gewoon verbinding met 5 G en de Bluetooth staat aan.
Wie heeft de tip?

Edit: probleem opgelost.
Maar op krijg nog steeds geen meldingen van Google maps op mijn smartwatch door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-23 15:33 



 
Profiel   

Ik ben overstag gegaan door de ING spaarpunten actie en heb de Garmin forerunner955 aangeschaft
[ img ]

Met de voornaamste reden dat ik erop kan navigeren
[ img ]

En omdat de Garmin forerunner 245 zo goed bvalt juist weer voor forerunner gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-23 09:20 



 
Profiel   

Werkt dat prettig het navigeren?

M’n vivoactive 4s is stuk(gevallen) en twijfel nu over de Fenix 7 s Veel duurder maar wel mooi en navigatie beter dan de vivoactive. Iemand hier specifiek ervaring met de overstap of de fenix?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 22:53 



 
Profiel   

Ik ga dat zaterdag echt goed uitproberen. Maar het is iig wel duidelijk zichtbaar. Je kunt ook koersen maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 22:56 



 
Profiel   

Navigatie van Garmin werkt erg fijn, vind ik.

Ik ben begonnen met een Garmin zonder onderliggende kaart (Instinct) en dat werkte al super fijn.
Inmiddels ruim een jaar geleden overgestapt op de Fenix 6s solar met onderliggende kaart en dat werkt helemaal erg fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-23 23:00 



 
Profiel   

VWestra schreef
Werkt dat prettig het navigeren?

M’n vivoactive 4s is stuk(gevallen) en twijfel nu over de Fenix 7 s Veel duurder maar wel mooi en navigatie beter dan de vivoactive. Iemand hier specifiek ervaring met de overstap of de fenix?


Fenix 7s hier, en super tevreden over de navigatie. Voor mij ook de grote reden om 'm te kopen. Werkt echt heel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 07:34 



 
Profiel   

Ja het navigeren werkt fijn :j

Gister op navigatie gefietst nouja op Koers

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 07:41 



 
Profiel   

Meer mensen die een Huawai hebben, kun je daar paardrijden / Equilab opzetten als sport?

Ik heb hem pas net en volgens mij kunnen deze sporten er niet op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:24 



 
Profiel   

Ik heb paardrijden erop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-23 16:31 



 
Profiel   

Ik heb nu sinds een paar dagen de Garmin venu 2s.
Over de werking echt meer dan tevreden!

Alleen mijn vraag.. zijn er meer mensen die een reactie van de huid op het silleconen bandje krijgen?
Ik kan hem nu niet meer om.
Wel een leren bandje besteld nu. Maar duurt even voordat hij binnen is.

Vind het zo jammer dat er in aanschaf eigenlijk geen keus in het soort bandje is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 07:48 



 
Profiel   

Jaa, ik kan er ook niet tegen. Ik krijg ook rare plekjes en jeuk enzo. Zeker met warm weer of als je gaat sporten zodat je een beetje gaat zweten etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 08:06 



 
Profiel   

Ik reageer ook af en toe op het bandje.
Ik maak het bandje en het klokje in elk geval elke dag even schoon onder de kraan met wat handzeep en droog hem goed af. En ik doe mijn horloge af met douchen.
Hiermee heb ik de uitslag nagenoeg weg gekregen en gehouden.
Na het zwemmen (dan houd ik m'n horloge wel om) doe ik hem even af en droog zowel mijn pols als het horloge goed af en daarna draag ik hem weer.
En af en toe s nachts een nachtje om de andere pols.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:06 



 
Profiel   

Oke, Ja ik heb er goed last van nu.
Ik doe hem idd met douchen af en s nachts ook.
Vorig horloge had ik een leren bandje en gelukkig nergens last van.

Maar iedereen hier vond het raar dat ik er zulke heftige plekken van kreeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 09:59 



 
Profiel   

Ik krijg ook enorm jeuk, droge plekken en schilfertjes van die standaard bandjes. Wel jammer, omdat ik die vaak heel mooi vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-23 10:18 



 
Profiel   

Ik kan de siliconen bandjes ook niet verdragen. Van geen enkel merk. Nylon gaat het beste. Niet de mooiste bandjes maar het is niet anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-23 07:35 



 
Profiel   

Ik kreeg via pb de vraag wat het verschil is tussen de Polar Ignite 3 en de Apple Watch 8.
Beide horloges wonen in ons gezin maar mijn partner is absoluut niet digitaal technisch. Ik ben degene thuis die het modem, de TV en WiFi in moet stellen :+ Dus het is lastig vergelijken.
Hij gebruikt de Polar echt voor het meten van sportprestaties en slaap maar hij heeft geen apps erop zitten.
Dus ik kan wel aangeven dat ik het fijn vind dat ik met mijn iWatch mijn MacBook kan ontgrendelen en authenticatie apps zoals Okta verify en Authy kan gebruiken voor als ik wil inloggen op websites op mijn werk maar misschien kan de Polar dat ook wel.
De batterij van de Polar is sowieso minder snel leeg. De Apple moet bijna elke dag aan het infuus, de Polar om de paar dagen. Dat komt waarschijnlijk omdat de Polar maar eenmaal per uur synchroniseert?
Mijn partner heeft een iPhone 13 mini en hij moet regelmatig de Polar een zetje geven om te synchroniseren, uit zichzelf hapert de Polar nogal eens.

Ik heb al eens meegemaakt dat ik werd gebeld op de iWatch en de iPhone niet binnen handbereik had. Praten en verstaan met de iWatch ging prima.
De iWatch geeft aan dat hij denkt dat ik aan het fietsen of wandelen ben en of ik de activiteit wil opslaan. Ook wanneer ik klaar ben en vergeet om de activiteit te beëindigen krijg ik een melding. Ik hoor mijn partner regelmatig mopperen dat hij vergeten is om zijn Polar te vertellen dat hij aan het fietsen is. Hij krijgt geen melding, maar dat kan natuurlijk aan de instelling op zijn Polar liggen.
Iemand nog aanvullingen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-23 18:50 



 
Profiel   

Ik heb de Polar ignite 2 met een iPhone 13, misschien goed om aan te vullen dat je inderdaad geen apps erop kan zetten en je handmatig de activiteit moet aanzetten.
Je kan wel berichten zien binnenkomen en ik dacht ook bellen, maar die functie gebruik ik zelf niet, dus ik weet niet hoe dat werkt.
Synchronisatie gaat bij mij eigenlijk altijd goed, tenzij hij bijna leeg is. Soms moet ik m even een zetje geven inderdaad.
Batterij gaat inderdaad lang mee, zeker enkele dagen!
Dus redelijk dezelfde ervaring. Ik vind m zelf heel prettig, maar zou hierna naar een toe willen die ook (globaal) kan navigeren. Daar zijn een aantal horloges van Polar ook toe in staat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-23 19:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 71 [ 1751 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen