Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

sd kaart kapot?

 
Profiel   

Ik heb nu de 4de sd kaart in mijn telefoon zitten. De vorige sd kaartjes kreeg ik steeds beschadigde foto's. Ik heb de kaarten op mijn laptob gefragmenteerd van te voren. Nu heb ik al contact gehad met samsung, omdat ik dacht dat het aan mijn telefoon, A33, lag. Deze heb ik aangemeld voor reparatie. Ondertussen een andere telefoon gekocht omdat ik geen andere heb, dit is de A13. Nu heb ik het 4de sd kaartje er ongeveer 3 weken inzitten, hier heb ik het sd kaartje toen op de telefoon geformateerd, die wel eerst in de laptop is geformateerd. Sinds gister werd ook hier een video beschadigd die ik net had gemaakt. Kaartje in de A13 gedaan. Nu is in dit toestel een hele map met foto's beschadigd.
Is een kaartje onherstelbaar beschadigd als deze beschadigd zou zijn in de labtop?
Grote kans dat de kaartlezer in de laptop kapot is. Er is een nieuw sd kaartjes onderweg _/-\o_
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 06:27 



 
Profiel   

Waarom niet gewoon met datakabel aansluiten?

Klinkt inderdaad alsof je laptop de sd kaartjes verziekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 06:34 



 
Profiel   

Waarom laat je je laptop dit doen van te voren? Misschien domme vraag hoor, maar ik prop al het nieuwe spul altijd overal gewoon zo in en dat werkt tot nu toe prima..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 06:54 



 
Profiel   

Wat voor SD kaartje is het? Ik heb wel eens gehad dat bij goedkopere SD kaartjes een bestand niet goed werd opgeslagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:00 



 
Profiel   

Heb je wel degelijke kaartjes gekocht? Merkloos spul uit China/bol.com/Amazon staat erom bekend snel stuk te gaan.
Neem een Sandisk extreme pro kaart, bij Dataio betaal je daar weinig voor en de kwaliteit is top. En je krijgt er gratis data recovery software bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 09:03 



 
Profiel   

Ze zeggen toch niet voor niks eerst formateren?
Heb daarna via de laptob de foto's op de sd gezet.
Het waren bekende merken, sandisk, toshiba

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 00:31 



 
Profiel   

Geen idee, ik heb dat nog nooit gedaan en eigenlijk ook nog nooit gehoord..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 00:58 



 
Profiel   

Formatteren zou geen kwaad moeten kunnen en wordt meestal inderdaad aangeraden. Je moet dan wel het goede formaat kiezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:37 



 
Profiel   

Nieuwe kaartje zit erin sinds eergister. Ik heb niet geformatteerd, kijken wat het doet. De foto's en films zijn nog allemaal te bekijken wat erop is gezet :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 07:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen