Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duran123
Berichten: 1081
Geregistreerd: 02-05-19

Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-23 21:55

Wij zijn op zoek naar een nieuwe eethoek.
Vanmorgen zijn we in Alexandrium geweest maar helaas niet kunnen slagen.
Hebben jullie nog een suggestie waar we zouden kunnen gaan kijken. Hoeft op zich geen heel groot centrum te zijn, maar meerdere winkels bij elkaar in de buurt is wel handig.
Wel graag in Zuid-Holland.

Jolliegirl

Berichten: 32980
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 21:58

Kom even naar de meubelboulevard in Sliedrecht.

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 22:06

Woonboulevard poortvliet.halfuur van rotterdam

prompter

Berichten: 11176
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-23 22:11

Leiderdorp of Zoeterwoude?

Duran123
Berichten: 1081
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-23 00:01

Ah heel wat tips. Bedankt!

maria500
Berichten: 655
Geregistreerd: 05-01-13

Re: Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 03:08

Breda?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 12:00

prompter schreef:
Leiderdorp of Zoeterwoude?

Leiderdorp is echt niets :P Zoeterwoude is okay, maar verre van spectaculair.
Die in Breda vind ik ook niet bijzonder :o Vind ze alle drie een stuk minder dan alexandrium iig.

Ik zou zelf een stukje rijden en naar de Arena boulevard (in amsterdam) gaan. Ik woonde tussen leiderdorp en zoeterwoude in (allebei minder dan 10 minuten), maar zat toch echt liever een half uurtje in de auto voor de boulevard in Amsterdam :7 . En anders misschien de megastores in den Haag? Is niet officieel een woonboulevard, maar in de praktijk wel veel woonwinkels en in Zuid-holland. Ben er zelf alleen lang niet geweest dus weet niet of het nog wat is.
In Utrecht, bij de Ikea e.o. kun je ook leuk meubels shoppen, heel veel keuze, maar dat zal te ver zijn.

ik ben te vaak verhuisd geloof ik .

prompter

Berichten: 11176
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 12:16

Megastores is echt niets meer, veel leegstand, wordt binnenkort ook voor het grootste deel afgebroken en vervangen door woningen.

Gaby
Berichten: 3397
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 12:35

Het is mij niet helemaal duidelijk wat jij onder een eethoek verstaat. Indien dit eetkamerstoelen, eettafels/keukentafels, eetbanken, barkrukken, verlichting, dressoirs en buffetkasten zijn... Zitmaxx in Ter Ar heeft 15.000 m2 met aanbod en alles is customisable.

Topic over ervaringen met Zitmaxx (iemand was op zoek naar een loungebank)

Mijn reactie uit dit topic:

Gaby schreef:
Goud, die winkel!

De verkopers denken supergoed met je mee en ze nemen alle tijd voor je; je kunt ze een miljard vragen stellen, en ze beantwoorden ze allemaal. Ze hebben heeeel veel stof-, kunstleder-, leder- en houtstalen, en andere custom opties. Er staan daar diverse tafels en banken, waaraan de orienterende gesprekken worden gevoerd en als alle verkopers druk bezig zijn, krijg je een tafel toegewezen door de receptioniste zodat je kunt wachten. Meestal wacht je niet lang tot je een verkoper toegewezen krijgt.

De winkel is opgedeeld in 15 vakken, dus onthoud bij een rondleiding dus goed in welk vak die toffe loungebank stond. Er zijn een paar shortcuts, maar met 15.000 m2 is het gewoon een heel grote winkel, en soms loop je lange stukken.

Ik heb nu stoelen van Zitmaxx, deze zijn na 4 jaar nog perfect.
Ik heb net een tafel bij ze besteld - ik had keuzeopties voor: formaat, kleur melanine, welke pootsoort (metalen poot die tafelblad doorsteekt, metalen poot onder tafelblad, houten poot die tafelblad doorsteekt, of houten poot die onder het tafelblad zit), of de tafelrand een afwijkende kleur heeft of meekleurend is.

Nu ben ik nieuwe stoelen van de Zitmaxx aan het overwegen. Ik ben lang en ik had heel veel eisen zoals: een ruime zitting, een niet te lage rugleuning, mijn knieen moesten gewoon een 90 graden hoek kunnen maken en tussen de zitting en mijn knieholten moest ik maximaal 3 vingers kunnen steken. We zijn gewoon de hele winkel doorgelopen om stoelen te overwegen en te testen, en de verkoopster had een feilloos oog voor als een stoel een te kleine/te korte zitting had (waar ik soms zei: maar dat is toch een goede stoel met een ruime/lange zitting! En ze had elke keer gelijk als ze zei dat de zitting te kort was voor mijn bovenbenen). Het wordt waarschijnlijk de Nikki - let op: in de showroom staat de Large versie - die heeft 5 cm extra zitbreedte.

Zowel donderdag als vrijdag zijn koopavonden tot 21.00! (Let op, op zondag zijn ze dicht)

De gegeven garantie is ruim en hoewel hij online erg lastig te vinden is: vraag in de winkel naar het comfort totaalpakket - 5 jaar lang heb je dan bij vlekken in je stoffen en lederen bekleding de garantie dat men de vlek eruit gaat halen - dit betreft diverse etens en lichaamssappen vlekken en bij leer ook bv. garantie dat de vlek van de nieuwe afgevende spijkerbroek eruit wordt gehaald. (En nog meer vlekken bij leder, maar zelf ga ik voor stof, dus ik weet niet meer tegen wat voor vlekken je extra verzekerd bent bij leer). Ik kan je ook geen prijzen geven, want dat verschilt per soort stoel/bank.

Hun inpregnatiespray is ook erg goed, kost €39, maar toen ik na behandeling een glas water over de stoel uitgoot, liep al het water er zo af.

Ze bieden je ook ruimschoots thee, koffie en goede cappuccino (d.w.z. met echt melkschuim) aan, en in de zomer mag je vaak een gratis ijsje pakken.

Let wel: ze zijn absoluut niet goedkoop, en voor sommige customopties, zoals stoffen uit bepaaalde categorieen betaal je extra. En niet altijd uit voorraad leverbaar - je kunt levertijden hebben tot 14 weken, omdat de tafel voor jou speciaal geproduceerd wordt.

Mensen die een stoel met wieltjes van de Zitmaxx overwegen: weet 1000% zeker dat je laminaat ertegen kan. Ook zachte skatewieltjes zijn een zeer grote belasting voor je vloer.

Nielojram

Berichten: 7815
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 20:07

Zitmaxx _/-\o_
Ik zeg doen!

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Welke woonboulevard (zuid-west) Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-23 20:24

Hou er rekening mee dat het bij de Zitmaxx behoorlijk druk kan zijn en chaos met parkeren.